Edytujesz „Overwatch Sniper”

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.

Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja Twój tekst
Linia 1: Linia 1:
<ikony>hl2</ikony>
+
[[Grafika=Sniperc.jpg||right]]
{{Istota infobox
+
'''Overwatch Sniper'''- To jednostka piechoty [[Kombinat|Kombinatu]], wyspecjalizowana w posługiwaniu się stacjonarnym karabinem snajperskim.
|grafika      = CombineSniper 2.jpg|Wariacja na temat Overwatch Sniper.
+
|okres        = po wojnie siedmiogodzinnej
+
|grupa        = [[Kombinat]]  
+
|pochodzenie  = Kombinat
+
|rasa          = człowiek, hybryda
+
|bronie        = <span></span>
+
* [[Snajperski Karabin Stacjonarny]]
+
|dubbing      =
+
|projektant    = [[Ted Backman]]  
+
|byt          =
+
}}
+
  
'''Overwatch Sniper''' to jednostka piechoty [[Kombinat]]u, wyspecjalizowana w posługiwaniu się stacjonarnym karabinem snajperskim.  
+
==Zachowanie, wygląd i sposoby działania==
 +
Snajperami zostają [[Overwatch Soldier|żołnierze]], którzy zostali przydzieleni do obsługi stacjonarnego karabinu snajperskiego na wyznaczonych pozycjach. Nie różnią się wyglądem od szturmowców. Ze względu na brak własnej woli będą utrzymywać jedną pozycję przez cały czas i eliminować dane cele. Pierwszych snajperów możemy spotkać przy jednym z wyjść miasteczka [[Ravenholm]], gdzie uniemożliwiają rozprzestrzenianie się [[zombie]] poza jego teren, oraz jego ponowne zasiedlenie przez [[Ruch Oporu]]. Ich pozycje zazwyczaj znajdują się wysoko, w miejscach niedostępnych dla przeciwników, takie jak okna budynków. Ich obecność można poznać po wiązce mocnego, błękitnego lasera, który bada okolice.
 +
Karabin snajperski ma własne, ograniczone źródło zasilania, które służy do wytwarzania pocisków pulsacyjnych, podobnych do [[AR2]].Pociski posiadają dużą prędkość, siłę obalającą, ale niską wartość przebicia, świadczy o tym fakt, że nie mogą trafić nas, nawet jeśli chroni nas płyta z giętej blachy.Cała broń wydaje się dosyć ciężka i toporna w użyciu, jednak bardzo zaawansowana technicznie, posiada zintegrowane przyrządy celownicze, najprawdopodobniej o dużym przybliżeniu. Można nawet stwierdzić, że jest to działko stacjonarne.
 +
==Sposoby walki z tym przeciwnikiem==
 +
Ostrzeliwując pozycję snajpera ze zwykłej broni nie możemy nic zdziałać, jest on zbyt dobrze chroniony, jedynym sposobem na pozbycie się oponenta jest trafienie go rakietą, granatem lub przeprogramowaną miną toczącą. Zwłoki snajpera w większości przypadków wypadają w efektownym wybuchu, ale karabin zostaje na miejscu.
 +
==Ciekawostki==
 +
*Jedyny model tej broni widziany przez gracza znajduje się w epizodzie drugim i jest on wykorzystywany przez [[Alyx]].
 +
*[[Vortigaunt]]y potrafią ładować zapasy energii karabinu snajperskiego.
 +
*W czasie [[Powstanie|powstania]] w [[City 17]] grupa snajperów zdołała wziąć w ogień krzyżowy [[Barney Calhoun|Barneya Calhouna]].
  
== Zachowanie, wygląd i sposoby działania ==
+
==Galeria==
Snajperami zostają [[Overwatch Soldier|żołnierze]], którzy zostali przydzieleni do obsługi stacjonarnego karabinu snajperskiego na wyznaczonych pozycjach. Nie różnią się wyglądem od zwykłych szturmowców. Ze względu na brak własnej woli będą utrzymywać jedną pozycję przez cały czas i eliminować dane cele. Pierwszych snajperów można spotkać przy jednym z wyjść z miasteczka [[Ravenholm]] (na końcu rozdziału [[„Nie chodzimy już do Ravenholm...”]]), gdzie uniemożliwiają rozprzestrzenianie się [[zombie]] poza jego teren, oraz jego ponowne zasiedlenie przez [[Ruch Oporu]]. Ich pozycje zazwyczaj znajdują się wysoko, w miejscach niedostępnych dla przeciwników, takie jak okna budynków. Ich obecność można poznać po wiązce mocnego, błękitnego lasera, który bada okolice.
+
 
+
== Karabin snajperski ==
+
[[Plik:Hl2 2010-05-31 21-58-58-51.jpg|thumb|200px|left|Ładowanie karabinu.]]
+
[[Plik:Hl2 2010-05-31 21-59-25-45.jpg|thumb|200px|right|Ładowanie karabinu.]]
+
Karabin snajperski ma własne, ograniczone źródło zasilania, które służy do wytwarzania pocisków pulsacyjnych, podobnych do [[AR2]]. Pociski posiadają dużą prędkość, siłę obalającą, ale niską wartość przebicia. Świadczy o tym fakt, że nie mogą trafić celu, jeśli chroni go chociażby płyta z giętej blachy. Cała broń wydaje się dosyć ciężka i toporna w użyciu, jednak bardzo zaawansowana technicznie, posiada zintegrowane przyrządy celownicze, najprawdopodobniej o dużym przybliżeniu. Można nawet stwierdzić, że jest to działko stacjonarne.
+
 
+
== Sposoby walki z tym przeciwnikiem ==
+
Ostrzeliwując pozycję snajpera ze zwykłej broni nie można nic zdziałać, jest on zbyt dobrze chroniony. Jedynym sposobem na pozbycie się oponenta jest więc trafienie go rakietą, [[Granat odłamkowy|granatem]] lub przeprogramowaną [[Mina energetyczna|miną energetyczną]]. Zwłoki snajpera w większości przypadków wypadają w efektownym wybuchu, ale karabin zostaje na miejscu.
+
 
+
== Ciekawostki ==
+
* Jedyny model jego broni widziany przez gracza znajduje się w ''[[Half-Life 2: Episode Two|Episode Two]]'' i jest on wykorzystywany przez [[Alyx]].
+
* [[Vortigaunt]]y potrafią ładować zapasy energii karabinu snajperskiego.
+
* W czasie [[Powstanie|Powstania w City 17]] grupa snajperów zdołała wziąć w ogień krzyżowy [[Barney Calhoun|Barneya Calhouna]].
+
* Jedno trafienie w cel wielkości humanoida w większości doprowadza do jego śmierci.
+
* Karabin podczas strzelania do odsłoniętego gracza osiąga znaczną szybkostrzelność, która może powodować panikę u grającego.
+
* Snajper będzie strzelał do wszystkich przedmiotów za którym cel mógłby się schować.
+
* Snajper reaguje na ruch, dowodem tego jest ich zajęcie się strzelaniem do kruków, które wzbiły się w powietrze z budynku, w którym ukrył się Barney.
+
* Siła pocisku jest tak duża, że trafiona metalowa szafka na dokumenty może przelecieć parę metrów koziołkując w powietrzu.
+
* Każdemu wystrzałowi towarzyszy krótki, liniowy dźwięk ładowania się karabinu.
+
* W EP2 podczas rozdziału „[[Freeman Pontifex]]”, gdy rzucimy granatem w karabin snajperski, którym operuje Alyx Vance mimo wszystko z okna wypadnie snajper.
+
 
+
== Galeria ==
+
 
<gallery>
 
<gallery>
Grafika:Sniperc.jpg|Cel namierzony...
+
Grafika:Sniperc.jpg
Grafika:Sniper Rifle2.jpg| Karabin snajperski w EP2.
+
Grafika:Sniper Rifle2.jpg
Grafika:Combine sniper rifle.jpg| Model karabinu.
+
Grafika:Combine sniper rifle.jpg
Plik:Sniper rtb.jpg| Niewykorzystany concept art [[Ted Backman|Teda Backmana]].
+
 
</gallery>
 
</gallery>
 
 
{{KombJednostki}}
 
{{KombJednostki}}
 
 
[[Kategoria:Kombinat]]
 
[[Kategoria:Kombinat]]
 
[[overwiki:Overwatch Sniper]]
 

Wkład do Borealis jest udostępniany na licencji Attribution-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-SA 3.0 (szczegóły w Borealis:Prawa_autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj | Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)