Edytujesz „Panele”

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.

Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja Twój tekst
Linia 1: Linia 1:
 
<ikony>p2|aperture</ikony>
 
<ikony>p2|aperture</ikony>
{{Stub}} {{Spoiler}}  
+
{{Stub}} {{spoiler}}  
 
{{Technologia infobox  
 
{{Technologia infobox  
|grafika=Aperture panel stair.jpg
+
|grafika=250px-Aperture panel stair.jpg
 
|grupa=[[Aperture Science]]  
 
|grupa=[[Aperture Science]]  
 
|typ=mechanizm
 
|typ=mechanizm
Linia 8: Linia 8:
 
*[[Chell]]
 
*[[Chell]]
 
*[[Atlas i P-body]]
 
*[[Atlas i P-body]]
*[[GLaDOS]]
 
*[[Wheatley]]
 
 
|bronie=
 
|bronie=
 
|projektant=
 
|projektant=
 
|byt=prop_dynamic (model "faith_plate.mdl" lub "faith_plate_128.mdl")}}  
 
|byt=prop_dynamic (model "faith_plate.mdl" lub "faith_plate_128.mdl")}}  
  
{{Cytat|Panowie, daję wam panele | [[Cave Johnson]]}}
+
''Panele'' tworzą ściany i podłogi w komorach badawczych, salach obserwacyjnych, i biurach w [[Enrichment Center]]. Na ogół są one albo czarne, albo białe na których można tworzyć portale.
  
'''Panele''' są dynamiczną strukturą, tworzą ściany i podłogi w komorach testowych, salach obserwacyjnych, i biurach w [[Enrichment Center]]. Na ogół są one albo czarne, albo białe (na których można tworzyć portale).
+
=== ''Portal'' ===
 
+
Chociaż pozornie są statyczne, obsługujące tylko granicach komory badawczej, mogą one również dać dynamiczne powierzchnie. Obsługiwane przez ukryte zrobotyzowane ramiona lub tłoki, mogą szybko stworzyć nową komorę testową lub dostosować konfiguracji w zależności od aktywności gracza (na przykład, gracz może zatrzymywać się w miejscu, a panel otworzy się aby umożliwić uciec)
==Portal==
+
Chociaż pozornie są statyczne i jedynie wyznaczają granice komór testowych, w każdej chwili mogą stać się dynamiczne. Obsługiwane przez ukryte zrobotyzowane tłoki, mogą szybko stworzyć nową komorę testową lub zmieniać jej układ w zależności od aktywności gracza.
+
 
+
Panele po raz pierwszy okazują się w pełni konfigurowalne w Komorze testowej 14, gdzie unoszą się ponad poziom podłogi tworząc schody dla [[Chell]].
+
 
+
W komorze testowej 16 [[Chell]] odkrywa kulisy komory testowej i odnajduje kryjówkę [[Doug Rattmann|Douga Rattmanna]] w której napisał kilkanaście razy "The Cake Is A Lie". Pokój ukazał się z tyłu paneli, które były wspierane przez tłoki i prawdopodobnie sterowane przez [[GLaDOS]].
+
 
+
==Portal 2==
+
Panele odgrywają tu znacznie większą rolę, niż to miało miejsce w pierwszej części gry. Są one teraz obsługiwane przez [[Wielozadaniowe ramiona|ramiona robotów]], które mają znacznie większy zakres ruchów i podtrzymują wszystkie elementy komór testowych, dzięki czemu mogą je szybko i sprawnie przebudowywać, co często widać podczas gry. Przestrzenie za panelami są znacznie gęściej zapełnione mechanicznymi częściami.
+
 
+
Ramiona robotów posiadające panele, wydaje się że mają własny umysł np: podczas żonglowania [[Obciążeniowa kostka magazynująca|kostką magazynującą]] lub trzaskaniem przeciwko ramek które ograniczają ich ruchy poza teren testowy, wraz z tym że próbują się dostosować do odpowiedniej pozycji
+
którą każe prawdopodobnie [[GLaDOS]]
+
 
+
==Ciekawostki==
+
*Panele zostały formalnie wprowadzone w pierwszym z czterech filmów informacyjnych prowadzących do wydania Portal 2 [http://www.youtube.com/watch?v=vc596SuOnTE&gl=PL&hd=1 Portal 2 Panele - YouTube ]
+
*Panele w Portalu były pierwotnie obsługiwane za pomocą tłoków i zostały niespotkane w [[Portal 2]], w którym tłoki są często zastępowane przez zrobotyzowane ręce.
+
 
+
{{Technologie}}
+
 
+
[[Kategoria:Technologia Aperture Science]]
+
 
+
[[overwiki:Aperture Science Panel]]
+

Wkład do Borealis jest udostępniany na licencji Attribution-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-SA 3.0 (szczegóły w Borealis:Prawa_autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj | Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)