Edytujesz „Panele”

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.

Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja Twój tekst
Linia 1: Linia 1:
 
<ikony>p2|aperture</ikony>
 
<ikony>p2|aperture</ikony>
{{Stub}} {{Spoiler}}  
+
{{Stub}} {{spoiler}}  
 
{{Technologia infobox  
 
{{Technologia infobox  
|grafika=Aperture panel stair.jpg
+
|grafika=250px-Aperture panel stair.jpg
 
|grupa=[[Aperture Science]]  
 
|grupa=[[Aperture Science]]  
 
|typ=mechanizm
 
|typ=mechanizm
Linia 9: Linia 9:
 
*[[Atlas i P-body]]
 
*[[Atlas i P-body]]
 
*[[GLaDOS]]
 
*[[GLaDOS]]
*[[Wheatley]]
 
 
|bronie=
 
|bronie=
 
|projektant=
 
|projektant=
 
|byt=prop_dynamic (model "faith_plate.mdl" lub "faith_plate_128.mdl")}}  
 
|byt=prop_dynamic (model "faith_plate.mdl" lub "faith_plate_128.mdl")}}  
  
{{Cytat|Panowie, daję wam panele | [[Cave Johnson]]}}
+
''Panele'' tworzą ściany i podłogi w komorach testowych, salach obserwacyjnych, i biurach w [[Enrichment Center]]. Na ogół są one albo czarne, albo białe na których można tworzyć portale.
  
'''Panele''' są dynamiczną strukturą, tworzą ściany i podłogi w komorach testowych, salach obserwacyjnych, i biurach w [[Enrichment Center]]. Na ogół są one albo czarne, albo białe (na których można tworzyć portale).
+
=== ''Portal'' ===
 +
Chociaż pozornie statyczne, obsługujące tylko granicach komory badawczej, mogą one również dać dynamiczne powierzchnie. Obsługiwane przez ukryte zrobotyzowane ramiona lub tłoki, mogą szybko stworzyć nową komorę testową lub dostosować konfiguracji w zależności od aktywności gracza (na przykład, gracz może zatrzymywać się w miejscu, a panel otworzy się aby umożliwić ucieczke)
  
==Portal==
+
Panele były najpierw postrzegany jako główne rekonfigurowane Platformy w komorze testowej 14 , gdzie podłoga wzrasta się tworząc schody dla [[Chell]].
Chociaż pozornie są statyczne i jedynie wyznaczają granice komór testowych, w każdej chwili mogą stać się dynamiczne. Obsługiwane przez ukryte zrobotyzowane tłoki, mogą szybko stworzyć nową komorę testową lub zmieniać jej układ w zależności od aktywności gracza.
+
  
Panele po raz pierwszy okazują się w pełni konfigurowalne w Komorze testowej 14, gdzie unoszą się ponad poziom podłogi tworząc schody dla [[Chell]].
+
Ostatecznie w komorze testowej 16 , [[Chell]] odkrywa kulisy w komorze testowej, gdzie po raz znajduje się kryjówka [[Doug Rattmann]]'a w której napisał "The Cake Is A Lie". Pokój ujawnił się z tyłu paneli które były wspierane przez tłoki i że tłoki musiałaby być wdrożone przez [[GLaDOS]].
 
+
W komorze testowej 16 [[Chell]] odkrywa kulisy komory testowej i odnajduje kryjówkę [[Doug Rattmann|Douga Rattmanna]] w której napisał kilkanaście razy "The Cake Is A Lie". Pokój ukazał się z tyłu paneli, które były wspierane przez tłoki i prawdopodobnie sterowane przez [[GLaDOS]].
+
 
+
==Portal 2==
+
Panele odgrywają tu znacznie większą rolę, niż to miało miejsce w pierwszej części gry. Są one teraz obsługiwane przez [[Wielozadaniowe ramiona|ramiona robotów]], które mają znacznie większy zakres ruchów i podtrzymują wszystkie elementy komór testowych, dzięki czemu mogą je szybko i sprawnie przebudowywać, co często widać podczas gry. Przestrzenie za panelami są znacznie gęściej zapełnione mechanicznymi częściami.
+
 
+
Ramiona robotów posiadające panele, wydaje się że mają własny umysł np: podczas żonglowania [[Obciążeniowa kostka magazynująca|kostką magazynującą]] lub trzaskaniem przeciwko ramek które ograniczają ich ruchy poza teren testowy, wraz z tym że próbują się dostosować do odpowiedniej pozycji
+
którą każe prawdopodobnie [[GLaDOS]]
+
 
+
==Ciekawostki==
+
*Panele zostały formalnie wprowadzone w pierwszym z czterech filmów informacyjnych prowadzących do wydania Portal 2 [http://www.youtube.com/watch?v=vc596SuOnTE&gl=PL&hd=1 Portal 2 Panele - YouTube ]
+
*Panele w Portalu były pierwotnie obsługiwane za pomocą tłoków i zostały niespotkane w [[Portal 2]], w którym tłoki są często zastępowane przez zrobotyzowane ręce.
+
 
+
{{Technologie}}
+
 
+
[[Kategoria:Technologia Aperture Science]]
+
 
+
[[overwiki:Aperture Science Panel]]
+

Wkład do Borealis jest udostępniany na licencji Attribution-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-SA 3.0 (szczegóły w Borealis:Prawa_autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj | Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)