Edytujesz „Panele”
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.
Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 1: | Linia 1: | ||
<ikony>p2|aperture</ikony> | <ikony>p2|aperture</ikony> | ||
− | {{Stub}} {{ | + | {{Stub}} {{spoiler}} |
{{Technologia infobox | {{Technologia infobox | ||
− | |grafika=Aperture panel stair.jpg | + | |grafika=250px-Aperture panel stair.jpg |
|grupa=[[Aperture Science]] | |grupa=[[Aperture Science]] | ||
|typ=mechanizm | |typ=mechanizm | ||
Linia 9: | Linia 9: | ||
*[[Atlas i P-body]] | *[[Atlas i P-body]] | ||
*[[GLaDOS]] | *[[GLaDOS]] | ||
− | |||
|bronie= | |bronie= | ||
|projektant= | |projektant= | ||
|byt=prop_dynamic (model "faith_plate.mdl" lub "faith_plate_128.mdl")}} | |byt=prop_dynamic (model "faith_plate.mdl" lub "faith_plate_128.mdl")}} | ||
− | + | ''Panele'' tworzą ściany i podłogi w komorach testowych, salach obserwacyjnych, i biurach w [[Enrichment Center]]. Na ogół są one albo czarne, albo białe na których można tworzyć portale. | |
− | '' | + | === ''Portal'' === |
+ | Chociaż pozornie są statyczne, obsługujące tylko granicach komory badawczej, mogą one również dać dynamiczne powierzchnie. Obsługiwane przez ukryte zrobotyzowane ramiona lub tłoki, mogą szybko stworzyć nową komorę testową lub dostosować konfiguracji w zależności od aktywności gracza (na przykład, gracz może zatrzymywać się w miejscu, a panel otworzy się aby umożliwić ucieczke) | ||
− | + | Panele były najpierw postrzegany jako główne rekonfigurowane Platformy w komorze testowej 14 , gdzie podłoga wzrasta się tworząc schody dla [[Chell]]. | |
− | + | ||
− | + | Ostatecznie w komorze testowej 16 , [[Chell]] odkrywa kulisy w komorze testowej, gdzie po raz znajduje się kryjówka [[Doug Rattmann]]'a w której napisał "The Cake Is A Lie". Pokój ujawnił się z tyłu paneli które były wspierane przez tłoki i że tłoki musiałaby być wdrożone przez [[GLaDOS]]. | |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + |