Edytujesz „Pistolet maszynowy (L4D)”

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.

Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja Twój tekst
Linia 51: Linia 51:
 
* Ilość amunicji, jaką może ze sobą nieść gracz (480 naboi) świadczy o tym, że początkowo pistolet maszynowy miał mieć pojemność magazynka równą 32 naboi.
 
* Ilość amunicji, jaką może ze sobą nieść gracz (480 naboi) świadczy o tym, że początkowo pistolet maszynowy miał mieć pojemność magazynka równą 32 naboi.
 
* Do Uzi istnieją 50-nabojowe magazynki, jednak model pistoletu maszynowego w grze są zasilane bardziej popularnymi 32-nabojowymi magazynkami.
 
* Do Uzi istnieją 50-nabojowe magazynki, jednak model pistoletu maszynowego w grze są zasilane bardziej popularnymi 32-nabojowymi magazynkami.
* Pistolet ma zamknięte okienko wyrzutu łusek. Ponieważ odpowiednik z prawdziwego świata strzela z zamka otwartego, to okienko powinno być otwarte. Przymykane jest jedynie w momencie wprowadzenia naboju do lufy, po odpaleniu naboju zaś powinno otworzyć.
 
** Jeśli już o działaniu broni mowa, to w wersji z L4D2 każdy oddany strzał powoduje cofnięcie się do tyłu rękojeści przeładowania (niczym w broni strzelającej z zamka zamkniętego), co w oryginale nie ma miejsca, gdyż rękojeść ta jest odseparowana od zamka.
 
** Ponieważ jest to broń strzelająca z zamka otwartego, to nie ma potrzeby odciągania rękojeści zamka po wymianie magazynka, jak ma to miejsce w L4D2. Wyjątek może stanowić sytuacja, gdy strzelec wciąż trzyma palec na spuście po wystrzeleniu ostatniego naboju.
 
 
* W Left 4 Dead pistolet maszynowy jest bardziej szybkostrzelny niż w rzeczywistości(960 RPM - 600 RPM). Podobną szybkostrzelność ma Mini-Uzi (nie mylić z Micro-Uzi), którego szybkostrzelność jest równa 950 strz./min.
 
* W Left 4 Dead pistolet maszynowy jest bardziej szybkostrzelny niż w rzeczywistości(960 RPM - 600 RPM). Podobną szybkostrzelność ma Mini-Uzi (nie mylić z Micro-Uzi), którego szybkostrzelność jest równa 950 strz./min.
 
* Louis mówi "Oh man, this is just like Counter-Strike". W [[Counter-Strike]] nie ma takiej broni, jak Uzi (chociaż on może się odnosić do MAC-10, który jest podobny do Uzi).
 
* Louis mówi "Oh man, this is just like Counter-Strike". W [[Counter-Strike]] nie ma takiej broni, jak Uzi (chociaż on może się odnosić do MAC-10, który jest podobny do Uzi).

Wkład do Borealis jest udostępniany na licencji Attribution-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-SA 3.0 (szczegóły w Borealis:Prawa_autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj | Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)