Edytujesz „Poison headcrab”
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.
Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | |||
{{Istota infobox | {{Istota infobox | ||
|grafika=BlackCH- glowne.jpg | |grafika=BlackCH- glowne.jpg | ||
Linia 37: | Linia 36: | ||
*[[HEV|kombinezon HEV]], należący do [[Gordon Freeman|Gordona Freemana]] posiada specjalne antidotum na jad czarnego headcraba, które jest aplikowane tuż po ataku. Pozwala ono na powolne przywrócenie poziomu zdrowia do stanu sprzed zatrucia. | *[[HEV|kombinezon HEV]], należący do [[Gordon Freeman|Gordona Freemana]] posiada specjalne antidotum na jad czarnego headcraba, które jest aplikowane tuż po ataku. Pozwala ono na powolne przywrócenie poziomu zdrowia do stanu sprzed zatrucia. | ||
*Dla wielu ludzi czarne headcraby kojarzą się z ogromnymi pająkami, sporo osób przyznaje, że odczuwa do nich mniejszy, lub większy strach, natomiast ludzie cierpiący na [http://pl.wikipedia.org/wiki/Arachnofobia arachnofobię], często nie mogą przez nie, w ogóle grać w Half-Life'a 2. | *Dla wielu ludzi czarne headcraby kojarzą się z ogromnymi pająkami, sporo osób przyznaje, że odczuwa do nich mniejszy, lub większy strach, natomiast ludzie cierpiący na [http://pl.wikipedia.org/wiki/Arachnofobia arachnofobię], często nie mogą przez nie, w ogóle grać w Half-Life'a 2. | ||
− | *Podczas betatestów zauważono, że po usłyszeniu trującego craba, typowym zachowaniem testera jest natychmiastowe skoncentrowanie uwagi na jego odnalezieniu i zabiciu. W jednej chwili przestaje liczyć się całe otoczenie, staje się on priorytetowym celem również dla wielu zwykłych graczy. Podobna sytuacja zachodzi w przypadku [[Antlion Worker|trującego antliona | + | *Podczas betatestów zauważono, że po usłyszeniu trującego craba, typowym zachowaniem testera jest natychmiastowe skoncentrowanie uwagi na jego odnalezieniu i zabiciu. W jednej chwili przestaje liczyć się całe otoczenie, staje się on priorytetowym celem również dla wielu zwykłych graczy. Podobna sytuacja zachodzi w przypadku [[Antlion Worker|trującego antliona]]. |
*[[Barnacle]] po uchwyceniu i połknięciu czarnego głowonoga, zatruwa się i umiera. Taka sytuacja występuje również w przypadku [[Antlion Worker|trującego antliona]]. | *[[Barnacle]] po uchwyceniu i połknięciu czarnego głowonoga, zatruwa się i umiera. Taka sytuacja występuje również w przypadku [[Antlion Worker|trującego antliona]]. | ||
==Galeria== | ==Galeria== | ||
<gallery> | <gallery> | ||
− | Grafika:Pzombie- rzut.jpg|Poison Zombie podczas rzutu headcrabem | + | Grafika:Pzombie- rzut.jpg|Poison Zombie podczas rzutu headcrabem |
− | Grafika:BlackHC- atak2.jpg|czarne headcraby atakujące mężczyznę | + | Grafika:BlackHC- atak2.jpg|czarne headcraby atakujące mężczyznę |
− | Grafika:BlackHC- niespodzianka.jpg|niespodziewany atak | + | Grafika:BlackHC- niespodzianka.jpg|niespodziewany atak |
− | Grafika:BlackHC-szukacz.jpg|Crab szukający czegoś w trawie | + | Grafika:BlackHC-szukacz.jpg|Crab szukający czegoś w trawie |
− | Grafika:BlackHC- lot.jpg|Headcrab podczas skoku, widać dokładnie jego spodnią część | + | Grafika:BlackHC- lot.jpg|Headcrab podczas skoku, widać dokładnie jego spodnią część |
− | Grafika:BlackHC- skarga.jpg|Headcrab alarmujący otoczenie | + | Grafika:BlackHC- skarga.jpg|Headcrab alarmujący otoczenie |
− | + | ||
− | + | ||
</gallery> | </gallery> | ||
Linia 57: | Linia 54: | ||
[[Kategoria: Istoty z Half-Life 2: Episode One]] | [[Kategoria: Istoty z Half-Life 2: Episode One]] | ||
[[Kategoria: Istoty z Half-Life 2: Episode Two]] | [[Kategoria: Istoty z Half-Life 2: Episode Two]] | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− |