Edytujesz „Portal 2 - The Final Hours”
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.
Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | Interaktywna książka Geoffa Keighley’a '''''The Final Hours of Portal 2''''' to obszerny zbiór materiałów opowiadających o kulisach powstawania [[Portal 2|Portala 2]], dostępny na platformie [[Steam]] za 1, 99 euro. Pierwotnie był dostępny | + | Interaktywna książka Geoffa Keighley’a '''''The Final Hours of Portal 2''''' to obszerny zbiór materiałów opowiadających o kulisach powstawania [[Portal 2|Portala 2]], dostępny na platformie [[Steam]] za 1, 99 euro. Pierwotnie był dostępny wyłączenie na iOS-a. |
Geoff Keighley otrzymał pełen dostęp do materiałów związanych z procesem tworzenia gry, przeprowadzał wywiady z twórcami i poznawał ich inspiracje. Z książki można się na przykład dowiedzieć, że akcja Portala 2 działa się pierwotnie w latach 60. i nie było w niej żadnych elementów znanych z pierwszej części, oraz poznać inne niuanse fabularne, które ostatecznie przepały w toku produkcji. Treść została uzupełniona licznymi zdjęciami oraz szkicami koncepcyjnymi. | Geoff Keighley otrzymał pełen dostęp do materiałów związanych z procesem tworzenia gry, przeprowadzał wywiady z twórcami i poznawał ich inspiracje. Z książki można się na przykład dowiedzieć, że akcja Portala 2 działa się pierwotnie w latach 60. i nie było w niej żadnych elementów znanych z pierwszej części, oraz poznać inne niuanse fabularne, które ostatecznie przepały w toku produkcji. Treść została uzupełniona licznymi zdjęciami oraz szkicami koncepcyjnymi. |