Edytujesz „Rdzeń Cytadeli”
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.
Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 12: | Linia 12: | ||
* Energia kuli powoduje natychmiastową i kompletną dematerializację wszelkich przedmiotów. Ponadto, podczas takiego zdarzenia, sfera na kilka sekund niemal podwaja swoje rozmiary. | * Energia kuli powoduje natychmiastową i kompletną dematerializację wszelkich przedmiotów. Ponadto, podczas takiego zdarzenia, sfera na kilka sekund niemal podwaja swoje rozmiary. | ||
* Bezpośrednio we wnętrzu można było dostrzec kilka krzątających się [[Stalker|Stalkerów]], co może świadczyć o ich odporności radiacyjnej. | * Bezpośrednio we wnętrzu można było dostrzec kilka krzątających się [[Stalker|Stalkerów]], co może świadczyć o ich odporności radiacyjnej. | ||
− | * W pierwotnych koncepcjach twórców gry, rdzeń cytadeli miał pojawić się już w [[Half-Life 2]], świadczą o tym mapa | + | * W pierwotnych koncepcjach twórców gry, rdzeń cytadeli miał pojawić się już w [[Half-Life 2]], świadczą o tym mapa proto_core002.vmf, znajdująca się w tzw. WC mappacku. |
==Galeria== | ==Galeria== |