Edytujesz „Recoil”
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.
Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 1: | Linia 1: | ||
<ikony>cs</ikony> | <ikony>cs</ikony> | ||
− | { | + | {| class="infobox" cellpadding="4" cellspacing="0" style="border-color: #adfd2d" |
− | | | + | |- |
− | | | + | | colspan="2" class="naglowek tytul" style="background-color: #daddaa;" | {{{name|{{SUBPAGENAME}}}}} |
− | |nastepna | + | |- |
− | |czasimiejsce | + | {{Infobox nagłówek dodaj|{{{grafika|}}}|[[Plik:{{{grafika|}}}|250px]]|pole=style="text-align:center; font-size:x-small; background-color:#ffffff;"}} |
− | | | + | {{Infobox wiersz dodaj|{{{nastepna}}}|'''Następna misja'''|[[Lost Cause]]|kol2=style="background-color:#f8f8f8;"}} |
− | |frakcjats= | + | {{Infobox wiersz dodaj|{{{czasimiejsce}}}|'''Czas i miejsce'''|Popołudnie<br/>Irak|kol2=style="background-color:#f8f8f8;"}} |
− | |opis= | + | {{Infobox wiersz dodaj|{{{grupact}}}|'''Przynależność gracza'''|SEAL TEAM|kol2=style="background-color:#f8f8f8;"}} |
− | |glownezad | + | {{Infobox wiersz dodaj||'''Frakcja terrorystyczna'''|{{{frakcjats}}}|kol2=style="background-color:#f8f8f8;"}} |
− | }} | + | {{Infobox wiersz dodaj|{{{opis}}}|'''Opis misji'''|Irak|kol2=style="background-color:#f8f8f8;"}} |
− | + | {{Infobox wiersz dodaj|{{{glownezad}}}|'''Główne zadania'''|Ewakuacja z miejsca katastrofy|kol2=style="background-color:#f8f8f8;"}} | |
− | + | |- | |
+ | |} | ||
+ | ==Recoil== | ||
+ | Jest to pierwsza misja w [[Condition Zero Deleted Scenes]]. Znajdujemy się gdziesz w Irkaku. Jak się okazuje nasz samolot zostaje zestrzelony a my musimy się przebić do punktu ewakuacyjnego. Po drodze spotykamy snajpera który pomaga nam przebić się przez grupy oponętów a następnie udaje się do wieży, gdzie obejmuje punkt snajperski. Gdy docieramy do punktu ewakuacyjnego okazuje się iż kontakt z snajperem się urwał a my musimy po niego wrócić. Gdy wracamy z Snajperem misja kończy się sukcesem. | ||
− | == | + | ==Technicznie== |
− | * Snajper z niewiadomych powodów potrafi się "zaciąć" odmawiając dalszej drogi | + | Niestety misja ma parę problemów technicznych: |
+ | * Snajper z niewiadomych powodów potrafi się "zaciąć" odmawiając dalszej drogi za nami pomimo tego iż dalej nie ma juz żadnego oponenta. | ||
+ | * Snajper zachować się tak jeżeli gdzieś na misji zostawiliśmy chociaż jednego żywego oponęta. | ||
==Bronie i narzędzia gracza== | ==Bronie i narzędzia gracza== | ||
Linia 47: | Linia 52: | ||
| style="text-align:center"|''(dwukrotne użycie)'' | | style="text-align:center"|''(dwukrotne użycie)'' | ||
|} | |} | ||
− | |||
==Grafiki== | ==Grafiki== | ||
− | + | [[Plik:Katastrofa1.png|200px|thumb|left|Miejsce Katastrofy]] | |
− | Plik:Katastrofa1.png|Miejsce Katastrofy | + | [[Plik:SNajper.jpg|200px|thumb|left|Snajper]] |
− | Plik:SNajper.jpg|Snajper | + | [[Plik:Screen Recoil.jpg|200px|thumb|left|Screen z gry]] |
− | Plik:Screen Recoil.jpg|Screen z gry | + | [[Plik:Recoil2.jpg|200px|thumb|left|Kolejny Screen]] |
− | Plik:Recoil2.jpg | + | |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + |