Edytujesz „Rewolwer R8”

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.

Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja Twój tekst
Linia 1: Linia 1:
 +
<ikony>cs</ikony>
 +
 
{{Broń CS
 
{{Broń CS
 
| altname      =  
 
| altname      =  
| grafika      = Rewolwer R8.png
+
| grafika      = R8.png
 
| cena          = $850
 
| cena          = $850
 
| kraj          = Stany Zjednoczone
 
| kraj          = Stany Zjednoczone
Linia 21: Linia 23:
 
| przeladowanie = 2,3 sekundy
 
| przeladowanie = 2,3 sekundy
 
}}
 
}}
{{Cytat|Rewolwer R8 to bardzo celna broń, która zadaje ogromne obrażenia, ale kosztem długiego czasu pociągnięcia spustu. Szybkie strzelanie poprzez ręczne napinanie kurka może się okazać lepszym wyjściem, gdy wymagane jest dostarczenie pełnej mocy obalającej na krótkim dystansie.|Opis z ekwipunku}}
 
'''Rewolwer R8''' (ang. '''R8 Revolver''') – amerykański rewolwer debiutujący w [[Counter-Strike: Global Offensive]] i jednocześnie pierwszy rewolwer w serii gier Counter-Strike.
 
  
R8 to pistolet wprowadzony do gry podczas zimowej aktualizacji z 8 grudnia 2015 roku. Tak jak w wypadku [[M4A1-S]], [[USP-S]] i [[CZ75-Auto]] gracz ma możliwość wyboru, czy chce posiadać R8 w ekwipunku czy nie – rewolwer podmienia [[Desert Eagle|Desert Eagle'a]].  
+
{{Cytat||Opis z ekwipunku}}
 +
 
 +
'''R8 Revolver''' – amerykański rewolwer, debiutujący w [[Counter-Strike: Global Offensive]] i jednocześnie pierwszy rewolwer w serii gier Counter-Strike.
 +
 
 +
R8 to pistolet wprowadzony do gry podczas zimowej aktualizacji z 8 grudnia 2015 roku. Tak, jak w wypadku [[M4A1-S]], [[USP-S]] i [[CZ75-Auto]] gracz ma możliwość wyboru, czy chce posiadać R8 w ekwipunku, czy nie – rewolwer podmienia [[Desert Eagle|Desert Eagle'a]].  
  
 
R8 posiada dwa tryby strzału: podstawowy to strzał z samonapinaniem kurka – powolny (zwłoka między pociągnięciem za spust a strzałem wynosi ok. 0,4 sekundy), ale idealnie celny nawet w biegu, zaś dodatkowy to strzał z ręcznym napięciem kurka z użyciem drugiej ręki (z ang. ''fanning''), który zwiększa szybkostrzelność i likwiduje opóźnienie przy strzale, ale obniża celność do poziomu [[obrzyn]]a.
 
R8 posiada dwa tryby strzału: podstawowy to strzał z samonapinaniem kurka – powolny (zwłoka między pociągnięciem za spust a strzałem wynosi ok. 0,4 sekundy), ale idealnie celny nawet w biegu, zaś dodatkowy to strzał z ręcznym napięciem kurka z użyciem drugiej ręki (z ang. ''fanning''), który zwiększa szybkostrzelność i likwiduje opóźnienie przy strzale, ale obniża celność do poziomu [[obrzyn]]a.
Linia 65: Linia 69:
  
 
== Taktyki i kontrtaktyki ==
 
== Taktyki i kontrtaktyki ==
W zasadzie z R8 strzela się tak samo jak z Deagle'a – jeśli pierwszym strzałem nie trafisz przeciwnika w głowę, to jest całkiem spora szansa, że już nie uda Ci się naprawić tego błędu, z tym że nie dlatego, że drugi strzał poleci kilka metrów od celu, a dlatego, że nie zdążysz ani uciec, ani strzelić drugi raz, dlatego dla porad dotyczących grania R8 odsyłamy do [[Desert Eagle (CS)#Taktyki|tego artykułu]].
+
W zasadzie z R8 strzela się tak samo, jak z Deagle'a – jeśli pierwszym strzałem nie trafisz przeciwnika w głowę, to jest całkiem spora szansa, że już nie uda ci się naprawić tego błędu, z tym że nie dlatego, że drugi strzał poleci kilka metrów od celu, a dlatego, że nie zdążysz ani uciec, ani strzelić drugi raz, dlatego dla porad dotyczących grania R8 odsyłamy do [[Desert Eagle (CS)#Taktyki|tego artykułu]].
 +
 
  
 
== Porównanie ==
 
== Porównanie ==
 
=== Z Desert Eaglem ===
 
=== Z Desert Eaglem ===
[[Plik:Weapon deagle.png|256px|right|link=Desert Eagle]]
+
[[Plik:Weapon deagle.png|256px|link=Desert Eagle]]
  
 
==== Na plus ====
 
==== Na plus ====
Linia 85: Linia 90:
  
 
== Za kulisami ==
 
== Za kulisami ==
R8 Revolver to prawdopodobnie broń, która wywołała dotąd największą burzę wśród społeczności zgromadzonej wokół CS:GO. Stało się to za sprawą bardzo złego (a właściwie braku w ogóle) balansu broni w stosunku do Desert Eagle'a, pozostałych pistoletów, a nawet [[AWP]] – pierwotnie R8 tak naprawdę posiadało statystki identyczne z tą snajperką, posiadając jedynie niższe (według statystyk w menu kupna): odrzut (21/26 wobec 1/26) i zasięg skuteczny (86 wobec 96 metrów), a nadrabiało jeszcze lepszą celnością, dumpingową wręcz ceną i wyższą nagrodą za zabójstwo, co sprawiało, że koszt zakupu broni zwracał się bardzo szybko. W efekcie 8 grudnia praktycznie każdy gracz, niezależnie od trybu rozgrywki, korzystał wyłącznie z R8. Ponadto, broń była niedopracowana – wykorzystując dodatkowy tryb strzału, można było strzelać zarówno podczas tzw. ''freeze time'' jak i podczas rozbrajania bomby, a także, przytrzymując oba klawisze myszy, broń zatrzymywała się w pozycji odbezpieczonego kurka, co pozwalało na natychmiastowe oddanie perfekcyjnie celnego strzału. To wszystko w połączeniu z przypadkowo wprowadzonym błędem z granatem dymnym (zminimalizowanie gry za pomocą kombinacji Alt+Tab i powrót do niej sprawiało, że z ekranu znikał dym) całkowicie zdestabilizowało rozgrywkę w CS:GO.
+
R8 Revolver to prawdopodobnie broń, która wywołała dotąd największą burzę wśród społeczności zgromadzonej wokół CS:GO. Stało się to za sprawą bardzo złego (a właściwie braku w ogóle) balansu broni w stosunku do Desert Eagle'a, pozostałych pistoletów, a nawet [[AWP]] – pierwotnie R8 tak naprawdę posiadało statystki identyczne z tą snajperką, posiadając jedynie niższe (według statystyk w menu kupna): odrzut (21/26 wobec 1/26) i zasięg skuteczny (86 wobec 96 metrów), a nadrabiało jeszcze lepszą celnością, dumpingową wręcz ceną i wyższą nagrodą za zabójstwo, co sprawiało, że koszt zakupu broni zwracał się bardzo szybko. W efekcie 8 grudnia praktycznie każdy gracz, niezależnie od trybu rozgrywki, korzystał wyłącznie z R8. Ponadto, broń była niedopracowana – wykorzystując dodatkowy tryb strzału, można było strzelać zarówno podczas tzw. ''freeze time'', jak i podczas rozbrajania bomby, a także, przytrzymując oba klawisze myszy, broń zatrzymywała się w pozycji odbezpieczonego kurka, co pozwalało na natychmiastowe oddanie perfekcyjnie celnego strzału. To wszystko w połączeniu z przypadkowo wprowadzonym błędem z granatem dymnym (zminimalizowanie gry za pomocą kombinacji Alt+Tab i powrót do niej sprawiało, że z ekranu znikał dym) całkowicie zdestabilizowało rozgrywkę w CS:GO. Taki stan nie potrwał jednak długo i już następnego dnia Valve wydało łatkę naprawiającą te błędy, a kolejne sześć dni później tj. 15 grudnia, dodatkowo wydało poprawkę, która m.in. uczyniła dźwięk napinania kurka w R8 słyszalnym również dla graczy znajdujących się w okolicy jego posiadacza.
 
+
Taki stan nie potrwał jednak długo i już następnego dnia Valve wydało łatkę naprawiającą te błędy, a kolejne sześć dni później, tj. 15 grudnia, dodatkowo wydało poprawkę, która m.in. uczyniła dźwięk napinania kurka w R8 słyszalnym również dla graczy znajdujących się w okolicy jego posiadacza.
+
  
 
== Ciekawostki ==
 
== Ciekawostki ==
 
* W grze R8 wykorzystuje ten sam pocisk, co Desert Eagle – .50 Action Express, choć prawdziwy Smith&Wesson M&P R8 może być zasilany tylko pociskami .357 Magnum lub .38 Special.
 
* W grze R8 wykorzystuje ten sam pocisk, co Desert Eagle – .50 Action Express, choć prawdziwy Smith&Wesson M&P R8 może być zasilany tylko pociskami .357 Magnum lub .38 Special.
 
* Zabójstwa z R8 wliczają się do osiągnięcia ''Ekspert Desert Eagle''.
 
* Zabójstwa z R8 wliczają się do osiągnięcia ''Ekspert Desert Eagle''.
* Znacznie wcześniej przed aktualizacją dodającą R8 do gry można było znaleźć wpisy o rewolwerze w plikach gry, m.in. nazwę kodową ''weapon_revolver'' w jednym z plików konfiguracyjnych oraz kilka ikon, które jednak przedstawiały rewolwer z nieco dłuższą lufą niż R8, posiadającym 5-calową lufę.
+
* Znacznie przed aktualizacją dodającą R8 do gry można było znaleźć wpisy o rewolwerze w plikach gry, m.in. nazwę kodową ''weapon_revolver'' w jednym z plików konfiguracyjnych oraz kilka ikon, które jednak przedstawiały rewolwer z nieco dłuższą lufą niż R8, posiadającym 5-calową lufę.
  
 
== Galeria ==
 
== Galeria ==
 
<gallery>
 
<gallery>
Plik:R8_-_menu_zakupów.png|Ikonka z menu zakupów
 
Plik:R8_-_w_ręce.png|Antyterrorysta z SAS trzymający rewolwer R8
 
Plik:R8_-_ładowanie.png|Przeładowanie - usuwanie łusek po wystrzelonych nabojach
 
Plik:R8_-_worldmodel.png|Worldmodel rewolweru
 
Plik:R8_-_HUD.png|Ikonka HUD
 
Plik:R8_-_ikonka_zabójstwa.png|Ikonka zabójstwa
 
 
</gallery>
 
</gallery>
  
 
=== Skórki ===
 
=== Skórki ===
 
<gallery>
 
<gallery>
Plik:R8_-_Kościana_maska.png|Kościana maska
 
Plik:R8_-_Szkarłatna_sieć.png|Szkarłatna sieć**
 
Plik:R8_-_Spłowiały_bursztyn.png|Spłowiały bursztyn*
 
Plik:R8_-_Gradient.png|Gradient**
 
 
</gallery>
 
</gallery>
 
+
''* - dostępny również z licznikiem [[StatTrak™]].''
''* - dostępny również jako pamiątka.''
+
 
+
''** - dostępny również z licznikiem [[StatTrak™]].''
+
  
 
{{CS bronie}}
 
{{CS bronie}}
  
 
[[Kategoria:Bronie w Counter-Strike]]
 
[[Kategoria:Bronie w Counter-Strike]]

Wkład do Borealis jest udostępniany na licencji Attribution-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-SA 3.0 (szczegóły w Borealis:Prawa_autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj | Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)