Edytujesz „Schmidt Scout”

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.

Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja Twój tekst
Linia 8: Linia 8:
 
|obrazenia  = Średnie
 
|obrazenia  = Średnie
 
|magazynek  = 10 pocisków
 
|magazynek  = 10 pocisków
|ogien      = półautomatyczny
+
|ogien      = Półautomatyczny
 
|amun      =
 
|amun      =
 
|szybkosc  = bd.
 
|szybkosc  = bd.
Linia 15: Linia 15:
 
|predwylot  = 2800
 
|predwylot  = 2800
 
|energia    = 2200 dżuli
 
|energia    = 2200 dżuli
|uzycie    = [[Terroryści]], [[Antyterroryści]]
+
|uzycie    =[[Terroryści]], [[Antyterroryści]]
 
|przeladowanie = 2 sek.
 
|przeladowanie = 2 sek.
 
}}
 
}}
'''Schmidt Scout''' (krócej '''Scout''') – broń występująca we wszystkich częściach [[Counter-Strike]], oprócz [[Counter-Strike: Global Offensive]], gdzie została zastąpiona przez [[SSG 08]].
+
'''Schmidt Scout''' (krócej '''Scout''') – broń występująca we wszystkich częściach [[Counter-Strike]], oprócz [[Counter-Strike: Global Offensive]], gdzie została zastępiona przez [[SSG 08]].
  
Scout to silny i celny karabin snajperski, wyróżniający się wysoką celnością na średnich dystansach i wyższą szybkostrzelnością niż AWP. Nie posiada jednak możliwości zabicia jednym trafieniem w korpus, co czyni go znacznie mniej popularną bronią od wyżej wymienionego, jednak wciąż posiada wielu zwolenników.
+
Scout jest dość słabym karabinem snajpierskim dla obu drużyn. Jest jedną ze znanych broni, przy używaniu której naprawdę liczą się umiejętności. Ludzie dość często używają Scouta, ponieważ niektóre serwery banują graczy z innymi karabinami snajperskimi.
  
 
==Właściwości==
 
==Właściwości==
{{Broń CS właściwości
+
{| class="wikitable"
| głowa bez  = 299
+
! rowspan="2" | Część ciała
| głowa z    = 254
+
! colspan="2" | Podst. tryb ognia
| klatka bez = 74
+
|-
| klatka z  = 63
+
! Bez pancerza !! Z pancerzem
| brzuch bez = 93
+
|-
| brzuch z  = 79
+
| Głowa || <span style="color:red">299</span> || <span style="color:red">254</span>
| noga bez  = 56
+
|-
| noga z    = 56
+
| Klatka piersiowa i ramię || 74 || 63
}}
+
|-
Scout nie jest specjalnie lekką bronią, jednak mimo tego podczas trzymania go w rękach prędkość ruchu gracza nie tylko nie spada, ale wręcz rośnie – z wyjściowych 250 do 260 jednostek na sekundę. Podczas korzystania z lunety prędkość poruszania spada do 220 jednostek na sekundę. Scout, jak większość broni, może strzelać pod wodą.
+
| Brzuch || 93 || 79
 +
|-
 +
| Noga || 56 || 56
 +
|-
 +
! colspan="3" |<center><small><span style="color:red">Czerwony</span> oznacza śmiertelny strzał.</small></center>
 +
|}
 +
 
 +
Scout jest niezwykle lekką bronią. Podczas trzymania broni, gracza prędkość ruchu wynosi 260 jednostek na sekundę (prędkość domyślnie 250 ups), co oznacza, że ​​dość szybko. Podczas przybliżenia, prędkość poruszania wynosi 220 jednostek na sekundę. Scout jest jedną z wielu broni zdolnych strzelać pod wodą.
  
 
==Zalety i wady==
 
==Zalety i wady==
{{Zalety i wady
+
{{Plusminus
|zalety=* Przyzwoite obrażenia
+
|zalety=* Średnie obrażenia
* Bardzo szybkie przeładowanie
+
* Może być przeładowywana szybko i co chwilę
* Wyższa szybkostrzelność niż w AWP
+
* Mały rozrzut
* Bardzo dobra celność podczas celowania nawet w ruchu
+
* Duża celność bez przybliżania
* Brak straty celności bez korzystania z lunety
+
* Bardzo lekka
* Bonus do prędkości biegu
+
* Nie powoduje odgłosu chodzenia
* Bardzo cichy wystrzał utrudniający pozycjonowanie strzelca
+
* Cicha, prawie niesłyszalna na dłuższych dystansach
|wady=* Problemy z celnością przy korzystaniu z większego przybliżenia
+
|wady=* Potrzeba kilku strzałów na dobre wycelowanie w głowę
* Pojedyncze trafienie zabija tylko, jeśli dosięgnie głowy przeciwnika
+
* Ma problemy w trafieniu na niektórych dużych mapach (kula nie osiąga celu)
 
}}
 
}}
  
 
==Taktyka==
 
==Taktyka==
* Staraj się atakować z takich miejsc, w których możesz szybko zbiec za osłonę po oddaniu strzału.
+
* Kupuj tą broń gdy twoje pieniądze są ograniczone.
* Dwa bezpośrednie trafienia w dowolną część ciała są śmiertelne, więc jeśli wiesz, że cel jest ranny, strzelaj tak, żeby go po prostu trafić.
+
* Hit'n'Run może przy tej broni dobrze wyjść, ale tylko na dużych mapach.
 +
* Dwa bezpośrednie trafienia na dowolnej części ciała zabiją, więc strzelaj w każdą część ciała byle trafić.
 
* Kucanie znacząco zwiększa celność tej broni.
 
* Kucanie znacząco zwiększa celność tej broni.
 
* Jeśli walczysz na krótkim dystansie, włączenie latarki może pomóc.
 
* Jeśli walczysz na krótkim dystansie, włączenie latarki może pomóc.
Linia 57: Linia 65:
 
==Antytaktyka==
 
==Antytaktyka==
 
* Nie przestawaj się ruszać jeżeli spotkasz snajpera.
 
* Nie przestawaj się ruszać jeżeli spotkasz snajpera.
* SMG lub karabiny szturmowe są najlepsze, by zdjąć gracza z Scoutem.
+
* SMG lub karabiny szturmowe są najlepsze, by zdjąć gracza z Scout'em.
* Bądź czujny ukryj się, gdy zobaczysz snajpera.
+
* Bądź czujny, ukryj się gdy zobaczysz snajpera.
* Unikaj walki na długi dystans.
+
* Unikaj walki na długi dystans
 
+
* Na długich dystansach najlepiej pokonać użytkownika Scout'a za pomocą [[AWSM]].
 
==Osiągnięcia==
 
==Osiągnięcia==
 
{| class="wikitable"
 
{| class="wikitable"
Linia 87: Linia 95:
 
* Scout został dodany w BETA 4.0.
 
* Scout został dodany w BETA 4.0.
 
* Pliki gry określają tę broń jako ''scout''.  
 
* Pliki gry określają tę broń jako ''scout''.  
* Scout w niemieckiej wersji [[Left 4 Dead 2]] jest bezpośrednim portem z Counter-Strike’a. Jedyną różnicą jest większy magazynek, mieszczący w L4D2 15 nabojów.
+
* AWSM w niemieckiej wersji [[Left 4 Dead 2]] jest bezpośrednim portem z Counter-Strike’a. Jedyną różnicą jest fakt że w Left 4 Dead magazynek Scouta ma 15, a nie 10, naboi.
 +
* Używająć Scouta gracz porusza się szybkością 260 ups czyli szybciej niż podczas noszenia jakiejkolwiek innej broni.
 
* W CS: Source położenie lunety w viewmodelu jest inne niż w worldmodelu (jest ona przesunięta do przodu), prawdopodobnie aby ułatwić załadowanie kolejnego naboju do komory. W pozostałych grach luneta na obu modelach jest w tym samym miejscu.
 
* W CS: Source położenie lunety w viewmodelu jest inne niż w worldmodelu (jest ona przesunięta do przodu), prawdopodobnie aby ułatwić załadowanie kolejnego naboju do komory. W pozostałych grach luneta na obu modelach jest w tym samym miejscu.
 +
* Bardzo często na serwerach jedyną dostępną snajperką jest właśnie Scout. Na wielu forach internetowych powstają dyskusje na temat która snajperka wymaga więcej umiejętności albo która jest lepsza Scout czy AWSM? Zwolennicy Scouta twierdzą, że AWSM jest bronią za łatwą w użyciu i że "prawdziwi" gracze używają Scouta. Fani AWSM twierdzą, że szkoda nerwów na używanie Scout'a którym trudniej jest zabić jeśli jest znacznie lepszy AWSM. Dodatkowym argumentem na korzyść AWSM jest fakt że AWSM jest znacznie częściej używane na turniejach przez profesjonalnych graczy.
  
 
==Galeria==
 
==Galeria==

Wkład do Borealis jest udostępniany na licencji Attribution-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-SA 3.0 (szczegóły w Borealis:Prawa_autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj | Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)