Edytujesz „Source”
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.
Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 5: | Linia 5: | ||
[[Plik:hl2hdr.jpg|200px|thumb|HDR w Half-Life 2 Lost Coast]] | [[Plik:hl2hdr.jpg|200px|thumb|HDR w Half-Life 2 Lost Coast]] | ||
− | '''Source''' (ang. ''Źródło'') - silnik graficzny stworzony przez [[Valve Corporation]]. Miał swój debiut w wydanym w 2004 [[Counter-Strike: Source|Counter-Strike'iem: Source]], i niedługo później, 16 listopada 2004, w [[Half-Life 2|Half-Life'ie 2]]. Od tamtego czasu powstają na nim wszystkie gry Valve. Przez te lata cały czas jest ulepszany. 27 października 2005 zaprezentowano [[ | + | '''Source''' (ang. ''Źródło'') - silnik graficzny stworzony przez [[Valve Corporation]]. Miał swój debiut w wydanym w 2004 [[Counter-Strike: Source|Counter-Strike'iem: Source]], i niedługo później, 16 listopada 2004, w [[Half-Life 2|Half-Life'ie 2]]. Od tamtego czasu powstają na nim wszystkie gry Valve. Przez te lata cały czas jest ulepszany. 27 października 2005 zaprezentowano [[HDR]], w [[Half-Life 2: Episode One]] dodano [[wpl:Cieniowanie Phonga|cieniowanie Phonga]] i korekcję kolorów, a premiera [[Half-Life 2: Episode Two]] wprowadziła dynamiczne oświetlenie i efekty cząsteczkowe. |
==Gry na silniku Source== | ==Gry na silniku Source== | ||
Linia 12: | Linia 12: | ||
*[[Counter-Strike: Source]] (2004) | *[[Counter-Strike: Source]] (2004) | ||
*[[Day of Defeat: Source]] (2005) | *[[Day of Defeat: Source]] (2005) | ||
− | |||
*[[Half-Life 2]] (2004) | *[[Half-Life 2]] (2004) | ||
*[[Half-Life 2: Deathmatch]] (2004) | *[[Half-Life 2: Deathmatch]] (2004) | ||
Linia 32: | Linia 31: | ||
*The Crossing (prace wstrzymane) | *The Crossing (prace wstrzymane) | ||
*Dark Messiah of Might and Magic (2006) | *Dark Messiah of Might and Magic (2006) | ||
− | |||
*Deep 6 | *Deep 6 | ||
*Dino D-Day (2011) | *Dino D-Day (2011) |