Edytujesz „Specjalni Zarażeni”
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.
Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{stub}} | {{stub}} | ||
− | Specjalni zarażeni to mini-bossowie, mający na celu utrudnić rozgrywkę. Można ich spotkać snujących się po okolicy lub czatujących w kryjówkach. Specjalni zarażeni posiadają nietypowe szczepy infekcji, co czyni ich szybszymi, wytrzymalszymi (wyjątki stanowią [[Boomer]] i [[Spitter]]) i niebezpieczniejszymi. Wirus wciąż mutuje tworząc nowe szczepy infekcji można to zauważyć między innymi u [[Tank]]a. Specjalni zarażeni zwykle są wrogo nastawieni do graczy - odstępstwem od tej reguły jest [[Witch]], która do chwili, gdy nie zostanie zaatakowana bądź rozdrażniona latarką, pozostaje neutralna wobec protagonistów. | + | Specjalni zarażeni to mini-bossowie, mający na celu utrudnić rozgrywkę. Można ich spotkać snujących się po okolicy lub czatujących w kryjówkach. Specjalni zarażeni posiadają nietypowe szczepy infekcji, co czyni ich szybszymi, wytrzymalszymi (wyjątki stanowią [[Boomer]] i [[Spitter]])i niebezpieczniejszymi. Wirus wciąż mutuje tworząc nowe szczepy infekcji można to zauważyć między innymi u [[Tank]]a. Specjalni zarażeni zwykle są wrogo nastawieni do graczy - odstępstwem od tej reguły jest [[Witch]], która do chwili, gdy nie zostanie zaatakowana bądź rozdrażniona latarką, pozostaje neutralna wobec protagonistów. |
{{L4Dpostacie}} | {{L4Dpostacie}} |