Edytujesz „Stacja kolejowa”
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.
Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 17: | Linia 17: | ||
Naokoło stodoły wzrok przykuwa martwe bydło pozbawione skóry na głowie - robi się to przy podejrzeniu wścieklizny. Okoliczni farmerzy próbowali jednak w ten sposób zabezpieczyć się przed Zielona Grypą, co, jak widać, nie podziałało. | Naokoło stodoły wzrok przykuwa martwe bydło pozbawione skóry na głowie - robi się to przy podejrzeniu wścieklizny. Okoliczni farmerzy próbowali jednak w ten sposób zabezpieczyć się przed Zielona Grypą, co, jak widać, nie podziałało. | ||
− | Idąc dalej zeskakujemy na wagon. Można także wskoczyć na blaszany daszek, co pozwoli chodzić po belkach wewnątrz budynku, ale to ryzykowne - można przelecieć pomiędzy daszkiem | + | Idąc dalej zeskakujemy na wagon. Można także wskoczyć na blaszany daszek, co pozwoli chodzić po belkach wewnątrz budynku, ale to ryzykowne - można przelecieć pomiędzy daszkiem i wagonem oraz zrobić sobie krzywdę. Z tego miejsca możemy pójść w kilku różnych kierunkach, acz doradza się wejść do budynku stacji. Tam można znaleźć broń palną i miotaną. Tu droga znów się rozchodzi i doradza się pójść w lewo, by dojść do pomieszczenia z amunicją. Jeżeli nie chcemy bawić się z [[Witch]], która może się tam pojawić, możemy wejść z drugiej strony, przez okno. |
Uważamy na podjeździe. W dość newralgicznym miejscu stoi tam jedyny w całej kampanii samochód z alarmem. Dodatkowo może się tam pojawić Witch lub Tank. Kierujemy się wzdłuż torów. W miejscu, w którym wagon blokuje drogę, idziemy po drewnianym peronie małej stacji pasażerskiej, wchodzimy do budynku lub wzdłuż skarpy pod nim (w Left 4 Dead 2 dostępna jest jedynie trzecia opcja). Wracamy na chwilę na tory i wchodzimy do kolejnej stacji. Wchodzimy dwa piętra do góry i wychodzimy przez okno na daszek i zeskakujemy z niego na tory. W tym miejscu może nas napaść całkiem spora horda, którą najwygodniej odeprzeć z owego daszka. Potem pozostaje już tylko pędem przebyć most kolejowy (kolejne miejsce dla Witch lub Tanka - uwaga na tego drugiego - spadnięcie z mostu to pewna śmierć) i ukryć się w schronie wewnątrz wagonu. | Uważamy na podjeździe. W dość newralgicznym miejscu stoi tam jedyny w całej kampanii samochód z alarmem. Dodatkowo może się tam pojawić Witch lub Tank. Kierujemy się wzdłuż torów. W miejscu, w którym wagon blokuje drogę, idziemy po drewnianym peronie małej stacji pasażerskiej, wchodzimy do budynku lub wzdłuż skarpy pod nim (w Left 4 Dead 2 dostępna jest jedynie trzecia opcja). Wracamy na chwilę na tory i wchodzimy do kolejnej stacji. Wchodzimy dwa piętra do góry i wychodzimy przez okno na daszek i zeskakujemy z niego na tory. W tym miejscu może nas napaść całkiem spora horda, którą najwygodniej odeprzeć z owego daszka. Potem pozostaje już tylko pędem przebyć most kolejowy (kolejne miejsce dla Witch lub Tanka - uwaga na tego drugiego - spadnięcie z mostu to pewna śmierć) i ukryć się w schronie wewnątrz wagonu. |