Szablon:Portal tf2 artykul

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

m (Wycofano edycje użytkownika Pieróg (dyskusja). Autor przywróconej wersji to Septuater.)
(Anulowanie wersji nr 9554 utworzonej przez Elektryk (dyskusja))
 
Linia 1: Linia 1:
 
<noinclude><sekcja id="tf2"></noinclude>
 
<noinclude><sekcja id="tf2"></noinclude>
<artykul tytul="Team Fortress Classic" link="Team Fortress Classic" grafika="Portal tf artykul 1.png">
+
<artykul tytul="Punkty kontrolne" link="Punkty kontrolne" grafika="CP.jpg">
Team Fortress Classic (nazywane również skrótowo TFC) - remake modyfikacji Team Fortress na silniku GoldSrc. Stworzony przez twórców oryginalnej wersji gry, między innymi Robina Walkera i John Cooka. Wydany 30 maja 1999 jako darmowy dodatek multiplayer do gry Half-Life. Od 2004 roku dostępny jako osobna gra, do zakupienia wyłącznie przez platformę Steam. W 2000 roku gra doczekała się znacznej aktualizacji (do wersji 1.5), w której wprowadzono nowe modele postaci, mapy i tryby rozgrywki oraz zoptymalizowano kod gry...
+
Rozgrywka na mapach typu Punkty kontrolne (ang. Control Point) opiera się na przechwytywaniu i/lub obronie od dwóch do pięciu punktów kontrolnych. Są to okrągłe, metalowe platformy z kolorowym światłem po środku (ma ono barwę drużyny, która go aktualnie posiada; neutralne punkty świecą na biało). Aby przechwycić punkt, należy na nim stanąć i utrzymać się na tej pozycji aż do zmiany koloru punktu...
<przycisk tekst="Czytaj dalej" link="Team Fortress Classic" />
+
<przycisk tekst="Czytaj dalej" link="Punkty kontrolne" />
 
<przycisk tekst="Zagłosuj" link="Borealis:GlosowanieTFArt" />
 
<przycisk tekst="Zagłosuj" link="Borealis:GlosowanieTFArt" />
 
</artykul>
 
</artykul>
 
<noinclude></sekcja>[[Kategoria:Portal TF2]]</noinclude>
 
<noinclude></sekcja>[[Kategoria:Portal TF2]]</noinclude>

Aktualna wersja na dzień 14:47, 31 mar 2011

Punkty kontrolne

CP.jpg

Rozgrywka na mapach typu Punkty kontrolne (ang. Control Point) opiera się na przechwytywaniu i/lub obronie od dwóch do pięciu punktów kontrolnych. Są to okrągłe, metalowe platformy z kolorowym światłem po środku (ma ono barwę drużyny, która go aktualnie posiada; neutralne punkty świecą na biało). Aby przechwycić punkt, należy na nim stanąć i utrzymać się na tej pozycji aż do zmiany koloru punktu...

Czytaj dalej

Zagłosuj