Edytujesz „Ted Backman”
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.
Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | |||
{{PracownikValve infobox | {{PracownikValve infobox | ||
|grafika=Ted_Backman.jpg | |grafika=Ted_Backman.jpg | ||
|imieinazwisko=Ted Backman | |imieinazwisko=Ted Backman | ||
|data= | |data= | ||
− | |pochodzenie=Seattle | + | |pochodzenie=Seattle |
− | |stanowisko=dyrektor artystyczny, artysta | + | |stanowisko=dyrektor artystyczny, artysta concepct artów, rysownik i animator |
|gry=[[Half-Life]],[[Half-Life 2]], [[Half-Life 2: Episode One]], [[Half-Life 2: Episode Two]], [[Half-Life 2: Episode Three]], [[Left 4 Dead]] }} | |gry=[[Half-Life]],[[Half-Life 2]], [[Half-Life 2: Episode One]], [[Half-Life 2: Episode Two]], [[Half-Life 2: Episode Three]], [[Left 4 Dead]] }} | ||
− | '''Ted Backman''' jest dyrektorem artystycznym, artystą concepct artów, rysownikiem i animatorem w firmie [[Valve]]. Był niezależny artystą i animatorem w mieście Seattle do połowy lat dziewięćdziesiątych XX wieku. Przed dołączeniem do ekipy Valve w lecie 1996 roku, studiował malarstwo na Uniwersytecie w Waszyngtonie. Zaprojektował większość Synthów wykorzystanych w grze Half-Life 2. Jak większość pracowników, pracował również nad [[Left 4 Dead]]. Na oficjalnej stronie Valve, jego funkcje są opisane w następujący sposób: "Przed dołączeniem do Valve w lecie 1996 r., Ted studiował malarstwo na Uniwersytecie w Waszyngtonie, w czasie pracy w Valve, Ted był odpowiedzialny za projektowanie i budowę wielu modeli ludzi, miejsc i rzeczy, które przebywają w Black Mesa, City 17 i odleglejszym otoczeniu. | + | |
+ | '''Ted Backman''' jest dyrektorem artystycznym, artystą concepct artów, rysownikiem i animatorem w firmie [[Valve]]. Był niezależny artystą i animatorem w mieście Seattle do połowy lat dziewięćdziesiątych XX wieku. Przed dołączeniem do ekipy Valve w lecie 1996 roku, studiował malarstwo na Uniwersytecie w Waszyngtonie. Zaprojektował większość Synthów wykorzystanych w grze Half-Life 2. Jak większość pracowników, pracował również nad [[Left 4 Dead]]. Na oficjalnej stronie Valve, jego funkcje są opisane w następujący sposób: "Przed dołączeniem do Valve w lecie 1996 r., Ted studiował malarstwo na Uniwersytecie w Waszyngtonie, w czasie pracy w Valve, Ted był odpowiedzialny za projektowanie i budowę wielu modeli ludzi, miejsc i rzeczy, które przebywają w Black Mesa, City 17 i odleglejszym otoczeniu. Szary to jego ulubiony kolor." | ||
Backman powiedział, że jednym z jego inspiracji dla stworzeń z gry Half-Life były obrazy HR Gigera z Necronomicona i ich seksualny wydźwięk. Możliwe jest też wzorowanie się malarstwem Wayne Douglas Barlowe. | Backman powiedział, że jednym z jego inspiracji dla stworzeń z gry Half-Life były obrazy HR Gigera z Necronomicona i ich seksualny wydźwięk. Możliwe jest też wzorowanie się malarstwem Wayne Douglas Barlowe. | ||
Linia 40: | Linia 40: | ||
Grafika:Flocking_floater_koncept.jpg|Flocking floater | Grafika:Flocking_floater_koncept.jpg|Flocking floater | ||
Grafika:Gonarch_koncept.jpg|Gonarch | Grafika:Gonarch_koncept.jpg|Gonarch | ||
− | Grafika: | + | Grafika:Houndeye_koncept.jpg|Houndeye |
Grafika:Ichthyosaur_koncept.jpg|Ichthyosaur | Grafika:Ichthyosaur_koncept.jpg|Ichthyosaur | ||
Grafika:Kingpin_koncept.jpg|Kingpin | Grafika:Kingpin_koncept.jpg|Kingpin | ||
Linia 101: | Linia 101: | ||
{{Pracownicy}} | {{Pracownicy}} | ||
− | |||
[[Kategoria:Pracownicy Valve]] | [[Kategoria:Pracownicy Valve]] | ||
− | |||
− |