Edytujesz „Wiktor Antonow”

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.

Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja Twój tekst
Linia 2: Linia 2:
 
{{PracownikValve infobox  
 
{{PracownikValve infobox  
 
|grafika=Viktor Antonov.jpg  
 
|grafika=Viktor Antonov.jpg  
|imieinazwisko=Wiktor Antonow
+
|imieinazwisko=Viktor Antonov
 
|data=
 
|data=
 
|pochodzenie=Sofia, Bułgaria
 
|pochodzenie=Sofia, Bułgaria
 
|stanowisko=dyrektor artystyczny, rysownik
 
|stanowisko=dyrektor artystyczny, rysownik
|gry=[[Half-Life 2]], [[Half-Life 2: Lost Coast]]
+
|gry=[[Half-Life 2]], [[Half-Life 2: Lost Coast]]}}  
}}  
+
  
'''Wiktor Antonow''' (bułg. Виктор Антонов) to artysta, rysownik i pisarz, który współpracował z [[Valve Software]] przy produkcji [[Half-Life 2]] i [[Half-Life 2: Lost Coast]]. Stworzył charakterystyczny styl architektury i technologii [[Kombinat]]u, [[City 17]] oraz klasztoru [[Św. Olga|Św. Olgi]]. Wiele jego conept-artów dotyczyło wyciętych ostatecznie z Half-Life 2 lokacji takich jak: [[Air Exchange]], [[Fabryki Kombinatu]] czy [[Manhack Arcade]]. Jak napisał w komentarzu do [[Raising the Bar]], większość jego concept-artów powstawała na już istniejących screenach z wczesnych wersji gry.
+
'''Viktor Antonov''' to artysta, rysownik i pisarz, który współpracował z [[Valve Software]] przy produkcji [[Half-Life 2]] i [[Half-Life 2: Lost Coast]]. Stworzył charakterystyczny styl architektury i technologii [[Kombinat]]u, [[City 17]] oraz klasztoru [[Św. Olga|Św. Olgi]]. Wiele jego conept-artów dotyczyło wyciętych ostatecznie z Half-Life 2 lokacji takich jak: [[Air Exchange]], [[Fabryki Kombinatu]] czy [[Manhack Arcade]]. Jak napisał w komentarzu do [[Raising the Bar]], większość jego concept-artów powstawała na już istniejących screenach z wczesnych wersji gry.
  
Wiktor urodził się w stolicy Bułgarii - Sofii. W wieku 17 lat wyemigrował do Francji. Później mieszkał również w Szwajcarii i w USA (Los Angeles oraz Seattle). Zdobył wykształcenie na ''Art Center College of Design'' w Pasadenie. Jest obecny w przemyśle rozrywkowym od 1996 roku. Założył własną firmę ''The Building'' z siedzibą w Paryżu, która zajmuje się projektowaniem i doradztwem dla filmu, telewizji i twórców gier wideo.  
+
Viktor urodził się w stolicy Bułgarii - Sofii. W wieku 17 lat wyemigrował do Francji. Później mieszkał również w Szwajcarii i w USA (Los Angeles oraz Seattle). Zdobył wykształcenie na ''Art Center College of Design'' w Pasadenie. Jest obecny w przemyśle rozrywkowym od 1996 roku. Założył własną firmę ''The Building'' z siedzibą w Paryżu, która zajmuje się projektowaniem i doradztwem dla filmu, telewizji i twórców gier wideo.  
  
 
==Ciekawostki==
 
==Ciekawostki==
*Wiele elementów City 17 zostało zainspirowanych prawdziwymi lokacjami rodzimego miasta Wiktora - Sofii.
+
*Wiele elementów City 17 zostało zainspirowanych prawdziwymi lokacjami rodzimego miasta Viktora - Sofii.
  
 
==Galeria==
 
==Galeria==
Linia 34: Linia 33:
 
==Linki zewnętrzne==
 
==Linki zewnętrzne==
 
*[http://www.vulkanbros.com/intro.html Strona domowa]
 
*[http://www.vulkanbros.com/intro.html Strona domowa]
 +
 +
{{Przypisy}}
  
 
{{Pracownicy}}
 
{{Pracownicy}}
Linia 39: Linia 40:
 
[[Kategoria: Pracownicy Valve]]
 
[[Kategoria: Pracownicy Valve]]
  
[[overwiki:Wiktor Antonow]]
+
[[overwiki:Viktor Antonov]]

Wkład do Borealis jest udostępniany na licencji Attribution-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-SA 3.0 (szczegóły w Borealis:Prawa_autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj | Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)