Wiktor Antonow

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

m (Zapisanie nazwiska zgodnie polską transkrypcją języka bułgarskiego)
m (Viktor Antonov przeniesiono do Wiktor Antonow: Zapisanie nazwiska zgodnie z polską transkrypcją języka bułgarskiego)
 

Aktualna wersja na dzień 09:52, 23 sie 2014

Wiktor Antonow
Viktor Antonov.jpg
Imię i nazwisko Wiktor Antonow
Pochodzenie Sofia, Bułgaria
Stanowisko dyrektor artystyczny, rysownik
Praca przy grach Half-Life 2, Half-Life 2: Lost Coast

Wiktor Antonow (bułg. Виктор Антонов) to artysta, rysownik i pisarz, który współpracował z Valve Software przy produkcji Half-Life 2 i Half-Life 2: Lost Coast. Stworzył charakterystyczny styl architektury i technologii Kombinatu, City 17 oraz klasztoru Św. Olgi. Wiele jego conept-artów dotyczyło wyciętych ostatecznie z Half-Life 2 lokacji takich jak: Air Exchange, Fabryki Kombinatu czy Manhack Arcade. Jak napisał w komentarzu do Raising the Bar, większość jego concept-artów powstawała na już istniejących screenach z wczesnych wersji gry.

Wiktor urodził się w stolicy Bułgarii - Sofii. W wieku 17 lat wyemigrował do Francji. Później mieszkał również w Szwajcarii i w USA (Los Angeles oraz Seattle). Zdobył wykształcenie na Art Center College of Design w Pasadenie. Jest obecny w przemyśle rozrywkowym od 1996 roku. Założył własną firmę The Building z siedzibą w Paryżu, która zajmuje się projektowaniem i doradztwem dla filmu, telewizji i twórców gier wideo.

Spis treści

[edytuj] Ciekawostki

  • Wiele elementów City 17 zostało zainspirowanych prawdziwymi lokacjami rodzimego miasta Wiktora - Sofii.

[edytuj] Galeria

[edytuj] Half-Life 2

[edytuj] Half-Life 2: Lost Coast

[edytuj] Linki zewnętrzne