Wiktor Antonow

Wersja Zwieracz (dyskusja | edycje) z dnia 12:39, 3 maj 2011
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Wiktor Antonow
Viktor Antonov.jpg
Imię i nazwisko Viktor Antonov
Pochodzenie Sofia, Bułgaria
Stanowisko dyrektor artystyczny, rysownik
Praca przy grach Half-Life 2, Half-Life 2: Lost Coast

Viktor Antonov to artysta, rysownik i pisarz, który współpracował z Valve Software przy produkcji Half-Life 2 i Half-Life 2: Lost Coast. Stworzył charakterystyczny styl architektury i technologii Kombinatu, City 17 oraz klasztoru Św. Olgi. Wiele jego conept-artów dotyczyło wyciętych ostatecznie z Half-Life 2 lokacji takich jak: Air Exchange, Fabryki Kombinatu czy Manhack Arcade. Jak napisał w komentarzu do Raising the Bar, większość jego concept-artów powstawała na już istniejących screenach z wczesnych wersji gry.

Viktor urodził się w stolicy Bułgarii - Sofii. W wieku 17 lat wyemigrował do Francji. Później mieszkał również w Szwajcarii i w USA (Los Angeles oraz Seattle). Zdobył wykształcenie na Art Center College of Design w Pasadenie. Jest obecny w przemyśle rozrywkowym od 1996 roku. Założył własną firmę The Building z siedzibą w Paryżu, która zajmuje się projektowaniem i doradztwem dla filmu, telewizji i twórców gier wideo.

Spis treści

Ciekawostki

  • Wiele elementów City 17 zostało zainspirowanych prawdziwymi lokacjami rodzimego miasta Viktora - Sofii.

Galeria

Half-Life 2

Half-Life 2: Lost Coast

Linki zewnętrzne

Przypisy