Edytujesz „Witch”

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.

Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja Twój tekst
Linia 1: Linia 1:
<ikony>l4d1|l4d2</ikony>
+
"I hear me a bitch!"
{{Stub}}
+
(Słyszę tę su*ę)
{{Zarazony infobox
+
―Ellis
|grafika=Witch_2.PNG
+
"RUN LIKE HELL!
|hp=
+
(Spierdala*y!)
500 <small>(Łatwy)</small><br>
+
―Zoey
1000 <small>(Normalny)</small><br>
+
1000 <small>(Zaawansowany)</small><br>
+
1000 <small>(Ekspert)</small><br>
+
1000 <small>(Versus)</small><br>
+
|zdolnosci=Może zabić ocalonego jednym ciosem, Biega szybciej od zdrowego ocalonego
+
|ataki=Atak pazurami}}
+
  
{{Cytat|I hear me a bitch! <br />(Słyszę tę sukę)|Ellis}}{{Cytat|RUN LIKE HELL!|Zoey}}
 
  
'''Witch''' (znana też jako ''beksa'', ''suka'' i ''ta płacząca'') jest [[Specjalni Zarażeni|Specjalną Zarażoną]], która, jako jedyna ze wszystkich Zarażonych nie atakuje [[Ocaleni|Ocalonych]] od razu. Jest także jedynym niesterowalnym Zarażonym, gdyż jest według twórców "zbyt niebezpieczna". W czasie ataku obezwładnia swoją ofiarę jednym ciosem, a następnie rani aż ją zabije.
+
== '''Witch''' ==
 +
  
Witch jest wyjątkowo wrażliwa na światło latarki i odgłos wystrzału (a w szczególności na postrzał), tak samo jak na zbyt szybkie zbliżenie się do niej. Kiedy jest zaniepokojona, powoli wstaje sygnalizując zbliżający się atak. Jeśli w tym czasie sytuacja się uspokoi, Witch znów przyjmie pasywną pozycję.
 
  
Jej zabicie nie jest wymagane, więc lepiej przekraść się obok niż atakować. Gdy tylko Witch dowie się o obecności Ocalonych, wpada w "szał bitewny" i atakuje tego Ocalonego który poświecił jej w oczy latarką lub ją postrzelił. Witch ma dużo punktów życia i porusza się szybciej niż zdrowy Ocalony, dlatego powstrzymanie jej wymaga współpracy drużyny. Jeżeli jej atak się powiedzie i nie zostanie zabita, po prostu odejdzie i zacznie znów chlipać.
+
Życie:
 +
500 Łatwy,
 +
1000 Normalny,
 +
1000 Zaawansowany,
 +
1000 Ekspert,
 +
1000 Versus.  
 +
Umiejętności: Może zabić ocalonego jednym ciosem, Biega szybciej od zdrowego ocalonego.  
 +
Attaki     Atak pazurami.
 +
Alternatywne Imiona: Beksa, Su*a, Była żona Nicka, Była dziewczyna Nicka, "Ta płacząca".  
 +
  
== Wygląd ==
 
Witch była młodą kobietą o figurze modelki i jasnych, popielatych blond włosach sięgających ramion. Infekcja wyposażyła ją w długie, ostre i niezwykle niebezpieczne pazury. Witch ma czerwone oczy i nosi na sobie podartą na brzuchu białą koszulkę. Charakteryzuje ją głośny szloch, który dobiega od niej nieustannie, gdy jest w stanie spoczynku. Można go usłyszeć na długo, zanim Witch stanie się widoczna i skonstruować plan działania, jak sobie z nią poradzić.
 
  
W nocy, czyli przez całą pierwszą cześć Left 4 Dead, Witch siedzi pochylona na ziemi. Podczas dnia, co można zobaczyć tylko w [[Left 4 Dead 2]], powoli porusza się na stojąco, szlochając i trzymając się za głowę.
+
Witch jest jest jedynym zarażonym, który nie atakuje ocalonych od razu. Jest także jedynym nie sterowalnym zarażonym, gdyż jest "zbyt niebezpieczna" wg. Valve
 +
Witch jest bardzo, ale to bardzo wrażliwa na światło latarki i odgłos wystzału (a w szczególności na posttzał).  
  
== Ciekawostki ==
+
Gdy tylko się dowie o obecności ocalonych wpada w "szał bitewny" i atakuje tego ocalonego który poświecił jej w oczy latarką/postrzelił ją. Co dziwne jeżeli ktoś strzeli i w tym samym czasie oberwie mołotowem to zaatakuje osobę która ją rzuciłą.
* Witch pierwotnie miała atakować wszystkich ocalałych, jednak usunięto ten pomysł, ponieważ gra stałaby się zbyt trudna.
+
* Witch miała mieć włosy i ubranie koloru czarnego.
+
* Głosu potworowi użyczyła śpiewaczka Operowa '''[[Ellen McLain]]''', która jest znana z roli Administratorki w grze ''[[Team Fortress 2]]'' , '''[[GLaDOS]]''' w grze ''[[Portal]]'' lub dyspozytorki w ''[[Half-Life 2]]''
+
  
== Błędy ==
+
Jeżeli jej atak się powiedzie poprostu odejdzie i zacznie znów chlipać.
* Witch nawet po trafieniu w nią może dalej siedzieć i płakać ew. chodzić jeśli kampania rozgrywana jest w dzień.
+
* Przy ataku furii może się zaklinować o dowolny fragment otoczenia jak schody lub płot (mimo iż może się po nim wspinać).
+
  
== Galeria ==
+
Zabicie Witch nie jest wymagane, więc lepiej się przekraść obok niż atakować(nie polecam). Gorzej jeżeli jest ciemno gdyż wtedy trzeba współpracować i zabić Wiedźmę by ona nie zabiła nikogo.  
<gallery>
+
Plik:Witch-artwork.jpg | Grafika koncepcyjna
+
Plik:Witchrun.png | Witch na chwilę przed atakiem
+
Plik:Witchwander.png | Chodząca Witch
+
</gallery>
+
  
{{L4Dpostacie}}
+
Istnieje jeszcze chodząca wersja witch, która jest widziana tylko w dzień.
 
+
[[Kategoria:Zarażeni]]
+
 
+
[[left4dead:The Witch]]
+

Wkład do Borealis jest udostępniany na licencji Attribution-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-SA 3.0 (szczegóły w Borealis:Prawa_autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj | Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)