Edytujesz „Witch”

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.

Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja Twój tekst
Linia 14: Linia 14:
 
{{Cytat|I hear me a bitch! <br />(Słyszę tę sukę)|Ellis}}{{Cytat|RUN LIKE HELL!|Zoey}}
 
{{Cytat|I hear me a bitch! <br />(Słyszę tę sukę)|Ellis}}{{Cytat|RUN LIKE HELL!|Zoey}}
  
'''Witch''' (znana też jako ''beksa'', ''suka'' i ''ta płacząca'') jest [[Specjalni Zarażeni|Specjalną Zarażoną]], która, jako jedyna ze wszystkich Zarażonych nie atakuje [[Ocaleni|Ocalonych]] od razu. Jest także jedynym niesterowalnym Zarażonym, gdyż jest według twórców "zbyt niebezpieczna". W czasie ataku obezwładnia swoją ofiarę jednym ciosem, a następnie rani aż ją zabije.
+
'''Witch''' (znana też jako Beksa, Suka, "Ta płacząca") jest [[Specjalni Zarażeni|Specjalną Zarażoną]], która, jako jedyna ze wszystkich Zarażonych nie atakuje [[Ocaleni|Ocalonych]] od razu. Jest także jedynym niesterowalnym Zarażonym, gdyż jest według twórców "zbyt niebezpieczna". W czasie ataku obezwładnia swoją ofiarę jednym ciosem, a następnie rani aż ją zabije.
  
 
Witch jest wyjątkowo wrażliwa na światło latarki i odgłos wystrzału (a w szczególności na postrzał), tak samo jak na zbyt szybkie zbliżenie się do niej. Kiedy jest zaniepokojona, powoli wstaje sygnalizując zbliżający się atak. Jeśli w tym czasie sytuacja się uspokoi, Witch znów przyjmie pasywną pozycję.  
 
Witch jest wyjątkowo wrażliwa na światło latarki i odgłos wystrzału (a w szczególności na postrzał), tak samo jak na zbyt szybkie zbliżenie się do niej. Kiedy jest zaniepokojona, powoli wstaje sygnalizując zbliżający się atak. Jeśli w tym czasie sytuacja się uspokoi, Witch znów przyjmie pasywną pozycję.  
Linia 20: Linia 20:
 
Jej zabicie nie jest wymagane, więc lepiej przekraść się obok niż atakować. Gdy tylko Witch dowie się o obecności Ocalonych, wpada w "szał bitewny" i atakuje tego Ocalonego który poświecił jej w oczy latarką lub ją postrzelił. Witch ma dużo punktów życia i porusza się szybciej niż zdrowy Ocalony, dlatego powstrzymanie jej wymaga współpracy drużyny. Jeżeli jej atak się powiedzie i nie zostanie zabita, po prostu odejdzie i zacznie znów chlipać.
 
Jej zabicie nie jest wymagane, więc lepiej przekraść się obok niż atakować. Gdy tylko Witch dowie się o obecności Ocalonych, wpada w "szał bitewny" i atakuje tego Ocalonego który poświecił jej w oczy latarką lub ją postrzelił. Witch ma dużo punktów życia i porusza się szybciej niż zdrowy Ocalony, dlatego powstrzymanie jej wymaga współpracy drużyny. Jeżeli jej atak się powiedzie i nie zostanie zabita, po prostu odejdzie i zacznie znów chlipać.
  
== Wygląd ==
+
==Wygląd==
 
Witch była młodą kobietą o figurze modelki i jasnych, popielatych blond włosach sięgających ramion. Infekcja wyposażyła ją w długie, ostre i niezwykle niebezpieczne pazury. Witch ma czerwone oczy i nosi na sobie podartą na brzuchu białą koszulkę. Charakteryzuje ją głośny szloch, który dobiega od niej nieustannie, gdy jest w stanie spoczynku. Można go usłyszeć na długo, zanim Witch stanie się widoczna i skonstruować plan działania, jak sobie z nią poradzić.
 
Witch była młodą kobietą o figurze modelki i jasnych, popielatych blond włosach sięgających ramion. Infekcja wyposażyła ją w długie, ostre i niezwykle niebezpieczne pazury. Witch ma czerwone oczy i nosi na sobie podartą na brzuchu białą koszulkę. Charakteryzuje ją głośny szloch, który dobiega od niej nieustannie, gdy jest w stanie spoczynku. Można go usłyszeć na długo, zanim Witch stanie się widoczna i skonstruować plan działania, jak sobie z nią poradzić.
  
 
W nocy, czyli przez całą pierwszą cześć Left 4 Dead, Witch siedzi pochylona na ziemi. Podczas dnia, co można zobaczyć tylko w [[Left 4 Dead 2]], powoli porusza się na stojąco, szlochając i trzymając się za głowę.
 
W nocy, czyli przez całą pierwszą cześć Left 4 Dead, Witch siedzi pochylona na ziemi. Podczas dnia, co można zobaczyć tylko w [[Left 4 Dead 2]], powoli porusza się na stojąco, szlochając i trzymając się za głowę.
  
== Ciekawostki ==
+
==Galeria==
* Witch pierwotnie miała atakować wszystkich ocalałych, jednak usunięto ten pomysł, ponieważ gra stałaby się zbyt trudna.
+
* Witch miała mieć włosy i ubranie koloru czarnego.
+
* Głosu potworowi użyczyła śpiewaczka Operowa '''[[Ellen McLain]]''', która jest znana z roli Administratorki w grze ''[[Team Fortress 2]]'' , '''[[GLaDOS]]''' w grze ''[[Portal]]'' lub dyspozytorki w ''[[Half-Life 2]]''
+
 
+
== Błędy ==
+
* Witch nawet po trafieniu w nią może dalej siedzieć i płakać ew. chodzić jeśli kampania rozgrywana jest w dzień.
+
* Przy ataku furii może się zaklinować o dowolny fragment otoczenia jak schody lub płot (mimo iż może się po nim wspinać).
+
 
+
== Galeria ==
+
 
<gallery>
 
<gallery>
 
Plik:Witch-artwork.jpg | Grafika koncepcyjna
 
Plik:Witch-artwork.jpg | Grafika koncepcyjna

Wkład do Borealis jest udostępniany na licencji Attribution-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-SA 3.0 (szczegóły w Borealis:Prawa_autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj | Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)