Witch

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(Utworzył nową stronę „"I hear me a bitch!" (Słyszę tę su*ę) ―Ellis "RUN LIKE HELL! (Spierdala*y!) ―Zoey == '''Witch''' == Życie: 500 Łatwy, 1000 Normalny, 1000 Zaawansow...”)
 
m (Błędy)
 
(Nie pokazano 10 wersji utworzonych przez 5 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
"I hear me a bitch!"
+
<ikony>l4d1|l4d2</ikony>
(Słyszę tę su*ę)
+
{{Stub}}
―Ellis
+
{{Zarazony infobox
"RUN LIKE HELL!
+
|grafika=Witch_2.PNG
(Spierdala*y!)
+
|hp=
―Zoey
+
500 <small>(Łatwy)</small><br>
 +
1000 <small>(Normalny)</small><br>
 +
1000 <small>(Zaawansowany)</small><br>
 +
1000 <small>(Ekspert)</small><br>
 +
1000 <small>(Versus)</small><br>
 +
|zdolnosci=Może zabić ocalonego jednym ciosem, Biega szybciej od zdrowego ocalonego
 +
|ataki=Atak pazurami}}
  
 +
{{Cytat|I hear me a bitch! <br />(Słyszę tę sukę)|Ellis}}{{Cytat|RUN LIKE HELL!|Zoey}}
  
== '''Witch''' ==
+
'''Witch''' (znana też jako ''beksa'', ''suka'' i ''ta płacząca'') jest [[Specjalni Zarażeni|Specjalną Zarażoną]], która, jako jedyna ze wszystkich Zarażonych nie atakuje [[Ocaleni|Ocalonych]] od razu. Jest także jedynym niesterowalnym Zarażonym, gdyż jest według twórców "zbyt niebezpieczna". W czasie ataku obezwładnia swoją ofiarę jednym ciosem, a następnie rani aż ją zabije.
+
  
 +
Witch jest wyjątkowo wrażliwa na światło latarki i odgłos wystrzału (a w szczególności na postrzał), tak samo jak na zbyt szybkie zbliżenie się do niej. Kiedy jest zaniepokojona, powoli wstaje sygnalizując zbliżający się atak. Jeśli w tym czasie sytuacja się uspokoi, Witch znów przyjmie pasywną pozycję.
  
Życie:
+
Jej zabicie nie jest wymagane, więc lepiej przekraść się obok niż atakować. Gdy tylko Witch dowie się o obecności Ocalonych, wpada w "szał bitewny" i atakuje tego Ocalonego który poświecił jej w oczy latarką lub ją postrzelił. Witch ma dużo punktów życia i porusza się szybciej niż zdrowy Ocalony, dlatego powstrzymanie jej wymaga współpracy drużyny. Jeżeli jej atak się powiedzie i nie zostanie zabita, po prostu odejdzie i zacznie znów chlipać.
500 Łatwy,
+
1000 Normalny,
+
1000 Zaawansowany,
+
1000 Ekspert,
+
1000 Versus.  
+
Umiejętności: Może zabić ocalonego jednym ciosem, Biega szybciej od zdrowego ocalonego.  
+
Attaki     Atak pazurami.
+
Alternatywne Imiona: Beksa, Su*a, Była żona Nicka, Była dziewczyna Nicka, "Ta płacząca".  
+
+
  
 +
== Wygląd ==
 +
Witch była młodą kobietą o figurze modelki i jasnych, popielatych blond włosach sięgających ramion. Infekcja wyposażyła ją w długie, ostre i niezwykle niebezpieczne pazury. Witch ma czerwone oczy i nosi na sobie podartą na brzuchu białą koszulkę. Charakteryzuje ją głośny szloch, który dobiega od niej nieustannie, gdy jest w stanie spoczynku. Można go usłyszeć na długo, zanim Witch stanie się widoczna i skonstruować plan działania, jak sobie z nią poradzić.
  
Witch jest jest jedynym zarażonym, który nie atakuje ocalonych od razu. Jest także jedynym nie sterowalnym zarażonym, gdyż jest "zbyt niebezpieczna" wg. Valve
+
W nocy, czyli przez całą pierwszą cześć Left 4 Dead, Witch siedzi pochylona na ziemi. Podczas dnia, co można zobaczyć tylko w [[Left 4 Dead 2]], powoli porusza się na stojąco, szlochając i trzymając się za głowę.
Witch jest bardzo, ale to bardzo wrażliwa na światło latarki i odgłos wystzału (a w szczególności na posttzał).  
+
  
Gdy tylko się dowie o obecności ocalonych wpada w "szał bitewny" i atakuje tego ocalonego który poświecił jej w oczy latarką/postrzelił ją. Co dziwne jeżeli ktoś strzeli i w tym samym czasie oberwie mołotowem to zaatakuje osobę która ją rzuciłą.
+
== Ciekawostki ==
 +
* Witch pierwotnie miała atakować wszystkich ocalałych, jednak usunięto ten pomysł, ponieważ gra stałaby się zbyt trudna.
 +
* Witch miała mieć włosy i ubranie koloru czarnego.
 +
* Głosu potworowi użyczyła śpiewaczka Operowa '''[[Ellen McLain]]''', która jest znana z roli Administratorki w grze ''[[Team Fortress 2]]'' , '''[[GLaDOS]]''' w grze ''[[Portal]]'' lub dyspozytorki w ''[[Half-Life 2]]''
  
Jeżeli jej atak się powiedzie poprostu odejdzie i zacznie znów chlipać.
+
== Błędy ==
 +
* Witch nawet po trafieniu w nią może dalej siedzieć i płakać ew. chodzić jeśli kampania rozgrywana jest w dzień.
 +
* Przy ataku furii może się zaklinować o dowolny fragment otoczenia jak schody lub płot (mimo iż może się po nim wspinać).
  
Zabicie Witch nie jest wymagane, więc lepiej się przekraść obok niż atakować(nie polecam). Gorzej jeżeli jest ciemno gdyż wtedy trzeba współpracować i zabić Wiedźmę by ona nie zabiła nikogo.  
+
== Galeria ==
 +
<gallery>
 +
Plik:Witch-artwork.jpg | Grafika koncepcyjna
 +
Plik:Witchrun.png | Witch na chwilę przed atakiem
 +
Plik:Witchwander.png | Chodząca Witch
 +
</gallery>
  
Istnieje jeszcze chodząca wersja witch, która jest widziana tylko w dzień.
+
{{L4Dpostacie}}
 +
 
 +
[[Kategoria:Zarażeni]]
 +
 
 +
[[left4dead:The Witch]]

Aktualna wersja na dzień 03:16, 25 lip 2015

Zalążek

Ta strona to tylko zalążek artykułu. Jeśli możesz, pomóż w tworzeniu serwisu i rozwiń ten artykuł!

Witch
Witch 2.PNG
Punkty życia 500 (Łatwy)

1000 (Normalny)
1000 (Zaawansowany)
1000 (Ekspert)
1000 (Versus)

Zdolności Może zabić ocalonego jednym ciosem, Biega szybciej od zdrowego ocalonego
Ataki Atak pazurami

I hear me a bitch!
(Słyszę tę sukę)

Ellis

RUN LIKE HELL!

Zoey

Witch (znana też jako beksa, suka i ta płacząca) jest Specjalną Zarażoną, która, jako jedyna ze wszystkich Zarażonych nie atakuje Ocalonych od razu. Jest także jedynym niesterowalnym Zarażonym, gdyż jest według twórców "zbyt niebezpieczna". W czasie ataku obezwładnia swoją ofiarę jednym ciosem, a następnie rani aż ją zabije.

Witch jest wyjątkowo wrażliwa na światło latarki i odgłos wystrzału (a w szczególności na postrzał), tak samo jak na zbyt szybkie zbliżenie się do niej. Kiedy jest zaniepokojona, powoli wstaje sygnalizując zbliżający się atak. Jeśli w tym czasie sytuacja się uspokoi, Witch znów przyjmie pasywną pozycję.

Jej zabicie nie jest wymagane, więc lepiej przekraść się obok niż atakować. Gdy tylko Witch dowie się o obecności Ocalonych, wpada w "szał bitewny" i atakuje tego Ocalonego który poświecił jej w oczy latarką lub ją postrzelił. Witch ma dużo punktów życia i porusza się szybciej niż zdrowy Ocalony, dlatego powstrzymanie jej wymaga współpracy drużyny. Jeżeli jej atak się powiedzie i nie zostanie zabita, po prostu odejdzie i zacznie znów chlipać.

Spis treści

[edytuj] Wygląd

Witch była młodą kobietą o figurze modelki i jasnych, popielatych blond włosach sięgających ramion. Infekcja wyposażyła ją w długie, ostre i niezwykle niebezpieczne pazury. Witch ma czerwone oczy i nosi na sobie podartą na brzuchu białą koszulkę. Charakteryzuje ją głośny szloch, który dobiega od niej nieustannie, gdy jest w stanie spoczynku. Można go usłyszeć na długo, zanim Witch stanie się widoczna i skonstruować plan działania, jak sobie z nią poradzić.

W nocy, czyli przez całą pierwszą cześć Left 4 Dead, Witch siedzi pochylona na ziemi. Podczas dnia, co można zobaczyć tylko w Left 4 Dead 2, powoli porusza się na stojąco, szlochając i trzymając się za głowę.

[edytuj] Ciekawostki

  • Witch pierwotnie miała atakować wszystkich ocalałych, jednak usunięto ten pomysł, ponieważ gra stałaby się zbyt trudna.
  • Witch miała mieć włosy i ubranie koloru czarnego.
  • Głosu potworowi użyczyła śpiewaczka Operowa Ellen McLain, która jest znana z roli Administratorki w grze Team Fortress 2 , GLaDOS w grze Portal lub dyspozytorki w Half-Life 2

[edytuj] Błędy

  • Witch nawet po trafieniu w nią może dalej siedzieć i płakać ew. chodzić jeśli kampania rozgrywana jest w dzień.
  • Przy ataku furii może się zaklinować o dowolny fragment otoczenia jak schody lub płot (mimo iż może się po nim wspinać).

[edytuj] Galeria