Edytujesz „Wyścig zbrojeń”
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.
Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 5: | Linia 5: | ||
==Historia== | ==Historia== | ||
− | Tryb gry, który zadebiutował w [[Counter-Strike: Global Offensive]]. | + | Tryb gry, który zadebiutował w becie [[Counter-Strike: Global Offensive|CSGO]]. |
==Zasady== | ==Zasady== | ||
Każdy z graczy po zabiciu przeciwnika otrzymuje nową lepszą broń. Jest to odświeżona wersja znanego moda o nazwie GunGame. Gra kończy się w momencie kiedy gracz z najwyższym poziomem (nóż) zabije gracza z przeciwnej drużyny. | Każdy z graczy po zabiciu przeciwnika otrzymuje nową lepszą broń. Jest to odświeżona wersja znanego moda o nazwie GunGame. Gra kończy się w momencie kiedy gracz z najwyższym poziomem (nóż) zabije gracza z przeciwnej drużyny. | ||
==Rozgrywka== | ==Rozgrywka== | ||
− | Rozgrywka jest zwarta i dynamiczna. Tryb ten rozgrywany na małych, symetrycznych mapach daje wrażenie nieustannej rywalizacji. Odrodzenie jest praktycznie natychmiastowe co sprawia, że gracz musi ciągle skupiać się na grze. Valve dodało także takie udogodnienie jak "Spawn Protection" działające na 3 sekundy po odrodzeniu aby zapobiec zabijania przeciwników na ich | + | Rozgrywka jest zwarta i dynamiczna. Tryb ten rozgrywany na małych, symetrycznych mapach daje wrażenie nieustannej rywalizacji. Odrodzenie jest praktycznie natychmiastowe co sprawia, że gracz musi ciągle skupiać się na grze. Valve dodało także takie udogodnienie jak "Spawn Protection" działające na 3 sekundy po odrodzeniu aby zapobiec zabijania przeciwników na ich respie. |
==Lista broni== | ==Lista broni== | ||
− | [[Grafika:2012-04- | + | [[Grafika:2012-04-02 00021.jpg|thumb|Menu wyboru trybu]] |
{| class="wikitable" | {| class="wikitable" | ||
|- | |- | ||
Linia 19: | Linia 19: | ||
|- | |- | ||
|1 | |1 | ||
− | | | + | | |
|- | |- | ||
|2 | |2 | ||
− | |[[ | + | |[[Mac10]] |
|- | |- | ||
|3 | |3 | ||
Linia 43: | Linia 43: | ||
|- | |- | ||
|9 | |9 | ||
− | |[[ | + | |[[Xm1014]] |
|- | |- | ||
|10 | |10 | ||
Linia 61: | Linia 61: | ||
|- | |- | ||
|15 | |15 | ||
− | |[[SG | + | |[[SG 533]] |
|- | |- | ||
|16 | |16 | ||
Linia 70: | Linia 70: | ||
|- | |- | ||
|18 | |18 | ||
− | |[[M249 (Counter-Strike)|M249]] | + | |[[M249(Counter-Strike)|M249]] |
|- | |- | ||
|19 | |19 | ||
Linia 88: | Linia 88: | ||
|- | |- | ||
|24 | |24 | ||
− | |[[Five- | + | |[[Five-SeveN]] |
|- | |- | ||
|25 | |25 | ||
− | |[[ | + | |[[Desert_Eagle_(Counter-Strike)|Dual Berettas]] |
|- | |- | ||
|26 | |26 | ||
Linia 97: | Linia 97: | ||
|} | |} | ||
− | + | ||
− | + | ||
+ | |||
+ | |||
==Galeria== | ==Galeria== | ||
<gallery> | <gallery> | ||
− | Grafika:2012-04-04 00005.jpg|Mapa [[Baggage]] | + | Grafika:2012-04-04 00005.jpg|Mapa[[Baggage]] |
Grafika:2012-04-01 00003.jpg|Death Cam na mapie Baggage | Grafika:2012-04-01 00003.jpg|Death Cam na mapie Baggage | ||
Grafika:2012-03-31 00014.jpg|[[PP Bizon]] w trybie wyścig zbrojeń | Grafika:2012-03-31 00014.jpg|[[PP Bizon]] w trybie wyścig zbrojeń | ||
</gallery> | </gallery> | ||
{{CS}} | {{CS}} |