BLACK MESA RESEARCH FACILITY
Black Mesa, Nowy Meksyk
/FAQ

P: Czy spolszczenie działa też z oryginalnym Half-Life na silniku GoldSrc?
O:
Niestety nie, silnik GoldSrc, a co za tym idzie Half-Life nie wspiera napisów w grze. Gdyby była taka możliwość na pewno udostępnilibyśmy odpowiednio przygotowane napisy.

P: Czy Half-Life: Source to ta słynna modyfikacja robiona przez fanów, przenosząca oryginalnego HL'a na silnik Source?
O:
Nie. "Black Mesa" to zupełnie inny produkt - fanowski mod, który jeszcze nie ujrzał światła dziennego. Half-Life: Source to oficjalny i płatny port gry wykonany przez Valve. Nie zmienia całkowicie wyglądu gry, a tylko usprawnia niektóre elementy i dodaje funkcje, które oferuje silnik Source: fizykę, ragdolle, shadery (woda), charakterystyczne menu główne, itd.

P: Zainstalowałem spolszczenie zgodnie z wytycznymi, ale nie działa w grze.
O:
a) Sprawdź czy masz przestawiony język Steam na polski:
Steam > Settings > Interface > Język z menu.
b) Upewnij się, że wypakowałeś katalog hl1_polish do lokalizacji podanej w instrukcji.
c) Ustaw w grze, w opcjach dźwięku, wyświetlanie napisów ("zamknięte (tylko dialogi)" lub "wszystkie dźwięki").

P: Napisy działają, ale chciałbym widzieć tylko dialogi, bez opisów wszystkich dźwięków otoczenia.
O:
W opcjach gry, z zakładce dźwięk, wybierz z rozwijalnego menu pozycję: "Napisy (tylko dialogi)"

P: Mam wersję non_steam Half-Life: Source i napisy mi nie działają, co mam zrobić?
O:
Niestety nie możemy ci pomóc, napisy są przygotowane pod oryginalną wersję Steam, za wszelkie problemy z innymi
wersjami gry nie odpowiadamy.







P: Czy można kupić Half-Life: Source w innym miejscu niż sklep Steam?
O:
Gra była również częścią wydania Half-Life 2: Game of the year edition i Half-Life 2: Edycja kolekcjonerska. Jednak nabycie tych wydań w sklepie jest obecnie praktycznie niemożliwe z powodu wyczerpania nakładu.

P: Dlaczego w spolszczeniu znajdują się pliki .bsp map?
O:
Ponieważ mapy te mają zmienione nazwy niektórych dźwięków na nich użytych. Dotyczyło to głównie dźwięków otoczenia, które nie były przewidziane jako część listy dialogowej. Było to niezbędne aby dźwięki te mogły pojawić się w formie napisów na ekranie. Zmiany zostały wykonane za pomocą edytora hexów. Dzięki temu pozostałe elementy map zostały nienaruszone. Mapy nie były w żaden sposób rekompilowane.

P: Czy wykonacie też spolszczenie dla moda "Black Mesa"?
O:
Nie.

Kup HL Source
created by ZW | © 2011 | hosted by Encyklopedia Borealis