22A7-Z Prototype Assault Rifle
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(Utworzył nową stronę „{{Bronie AS infobox |grafika=22A7-Z_Prototype_Assault_Rifle.png |klasa=Technik |rola=Broń wsparcia |obrazenia=5 / strzał |szybkostrzelnosc=14.3 / sekundę |przeladowa...”) |
m (ikony, interwiki, lnk) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | {{Bronie AS infobox |grafika=22A7-Z_Prototype_Assault_Rifle.png |klasa=Technik |rola=Broń wsparcia |obrazenia=5 / strzał |szybkostrzelnosc=14.3 / sekundę |przeladowanie=2.8 sekundy |amunicja=98 x 6 |alternatywny=Granat ogłuszający (x5) |podnoszenie=20% na 1 magazynek |notki=Auto-celowanie |odblokowywane=Poziom 1 }} | + | <ikony>swarm</ikony> |
+ | {{Bronie AS infobox | ||
+ | |grafika=22A7-Z_Prototype_Assault_Rifle.png | ||
+ | |klasa=Technik | ||
+ | |rola=Broń wsparcia | ||
+ | |obrazenia=5 / strzał | ||
+ | |szybkostrzelnosc=14.3 / sekundę | ||
+ | |przeladowanie=2.8 sekundy | ||
+ | |amunicja=98 x 6 | ||
+ | |alternatywny=Granat ogłuszający (x5) | ||
+ | |podnoszenie=20% na 1 magazynek | ||
+ | |notki=Auto-celowanie | ||
+ | |odblokowywane=Poziom 1 }} | ||
'''Prototypowy karabin szturmowy 22A7-Z''' jest swego rodzaju odmianą [[22A3-1 Assault Rifle|22A3-1]] przeznaczoną dla techników. Statystyki obu broni są takie same, jednak tutaj granaty odłamkowe zostały zastąpione ogłuszającymi. Dodano także auto-celowanie. | '''Prototypowy karabin szturmowy 22A7-Z''' jest swego rodzaju odmianą [[22A3-1 Assault Rifle|22A3-1]] przeznaczoną dla techników. Statystyki obu broni są takie same, jednak tutaj granaty odłamkowe zostały zastąpione ogłuszającymi. Dodano także auto-celowanie. | ||
Linia 14: | Linia 26: | ||
==Opis w grze== | ==Opis w grze== | ||
− | |||
'''Oryginalny:''' | '''Oryginalny:''' | ||
The 22A7-Z is a prototype version of the standard [[22A3-1 Assault Rifle|22A3 Assault Rifle]], designed for use in urban environments, specializing in crowd control and fire situations around civilian targets. Still in testing stages, a number of models have been given to the IAF for evaluation. The A7-Z is fitted with an assisted aim firing chamber and a series of stun grenades. Due to the complicated calibration required for the Prototype's auto-aim, this rifle is only usable by technically trained marines. | The 22A7-Z is a prototype version of the standard [[22A3-1 Assault Rifle|22A3 Assault Rifle]], designed for use in urban environments, specializing in crowd control and fire situations around civilian targets. Still in testing stages, a number of models have been given to the IAF for evaluation. The A7-Z is fitted with an assisted aim firing chamber and a series of stun grenades. Due to the complicated calibration required for the Prototype's auto-aim, this rifle is only usable by technically trained marines. | ||
Linia 22: | Linia 33: | ||
==Strategie== | ==Strategie== | ||
− | |||
*Największymi zaletami 22A7-Z są auto-celowanie oraz granaty ogłuszające. Zadawane obrażenia nie są w żadnym wypadku wysokie, jednak w sprawnych rękach broń ta jest całkiem skuteczna na dowolnym dystansie. Auto-celowanie umożliwia użycie 22A7-Z do wspierania członków drużyny otoczonych przez Rój bez tak wielkiej obawy o ogień przyjacielski. Mimo to ryzyko nadal istnieje, więc należy zachować szczególną ostrożność podczas strzelania tak blisko sojuszników. | *Największymi zaletami 22A7-Z są auto-celowanie oraz granaty ogłuszające. Zadawane obrażenia nie są w żadnym wypadku wysokie, jednak w sprawnych rękach broń ta jest całkiem skuteczna na dowolnym dystansie. Auto-celowanie umożliwia użycie 22A7-Z do wspierania członków drużyny otoczonych przez Rój bez tak wielkiej obawy o ogień przyjacielski. Mimo to ryzyko nadal istnieje, więc należy zachować szczególną ostrożność podczas strzelania tak blisko sojuszników. | ||
− | *Granaty ogłuszające dają tej broni jej najważniejszą cechę: możliwość kontroli tłumu w każdej sytuacji. Umożliwiają one unieruchomienie | + | *Granaty ogłuszające dają tej broni jej najważniejszą cechę: możliwość kontroli tłumu w każdej sytuacji. Umożliwiają one unieruchomienie [[Shieldbug]]ów lub zbicie Roju w gęstą masę przeznaczoną do masowej eksterminacji. Jako, że działanie ogłuszające nie wpływa na graczy, granaty można stosować w sytuacjach paniki bez martwienia się o niepożądane efekty uboczne. Daje to drużynie nieco miejsca i możliwość przegrupowania. |
− | *Auto-celowanie znacznie ułatwia zdejmowanie Dronów z sufitu szybu windy na poziomie Cargo Elevator. Czyni to 22A7-Z znakomitym wyborem na ten właśnie etap. | + | *Auto-celowanie znacznie ułatwia zdejmowanie Dronów z sufitu szybu windy na poziomie [[Cargo Elevator]]. Czyni to 22A7-Z znakomitym wyborem na ten właśnie etap. |
*Zarówno 22A7-Z jak i 22A3-1 korzystają z tych samych naboi. Zabranie obu tych broni sprawi, iż rezerwa amunicji wzrośnie do 10 magazynków, ale oba karabiny czerpać będą amunicję z tej wspólnej puli. | *Zarówno 22A7-Z jak i 22A3-1 korzystają z tych samych naboi. Zabranie obu tych broni sprawi, iż rezerwa amunicji wzrośnie do 10 magazynków, ale oba karabiny czerpać będą amunicję z tej wspólnej puli. | ||
==Notki== | ==Notki== | ||
− | |||
*Granaty ogłuszające są jedynym sposobem na zdobycie osiągnięcia Electro Stunned. | *Granaty ogłuszające są jedynym sposobem na zdobycie osiągnięcia Electro Stunned. | ||
[[Kategoria:Bronie w Alien Swarm]] | [[Kategoria:Bronie w Alien Swarm]] | ||
+ | [[alienswarm:22A7-Z Prototype Assault Rifle]] |
Wersja z 09:40, 4 paź 2010
Prototypowy karabin szturmowy 22A7-Z jest swego rodzaju odmianą 22A3-1 przeznaczoną dla techników. Statystyki obu broni są takie same, jednak tutaj granaty odłamkowe zostały zastąpione ogłuszającymi. Dodano także auto-celowanie.
Zalety:
- Auto-celowanie pomaga w zdejmowaniu pojedynczych celów, nawet tak małych i mobilnych jak Buzzery
- Przyzwoita celność na każdym dystansie
- Granaty ogłuszające są użyteczne do spowalniania Roju
- Wspomniane wyżej granaty nie wpływają na sojusznicze jednostki, co umożliwia ich użycie na małych przestrzeniach
Wady:
- Niskie obrażenia
- Niewielka ilość granatów ogłuszających
Opis w grze
Oryginalny: The 22A7-Z is a prototype version of the standard 22A3 Assault Rifle, designed for use in urban environments, specializing in crowd control and fire situations around civilian targets. Still in testing stages, a number of models have been given to the IAF for evaluation. The A7-Z is fitted with an assisted aim firing chamber and a series of stun grenades. Due to the complicated calibration required for the Prototype's auto-aim, this rifle is only usable by technically trained marines.
Tłumaczenie: 22A7-Z to prototypowa wersja standardowego karabinu szturmowego 22A3, stworzona do użytku w warunkach miejskich, wyspecjalizowana w kontroli tłumu oraz sytuacjach ogniowych w pobliżu cywili. Broń nadal w fazach testowych, wiele modeli przekazano IAF do oceny. A7-Z jest wyposażony w asystenta celowania oraz kilka granatów ogłuszających. Z uwagi na skomplikowany proces kalibracji wymagany dla auto-celowania prototypu, karabin jest przeznaczony wyłącznie do użytku technicznie przeszkolonych żołnierzy.
Strategie
- Największymi zaletami 22A7-Z są auto-celowanie oraz granaty ogłuszające. Zadawane obrażenia nie są w żadnym wypadku wysokie, jednak w sprawnych rękach broń ta jest całkiem skuteczna na dowolnym dystansie. Auto-celowanie umożliwia użycie 22A7-Z do wspierania członków drużyny otoczonych przez Rój bez tak wielkiej obawy o ogień przyjacielski. Mimo to ryzyko nadal istnieje, więc należy zachować szczególną ostrożność podczas strzelania tak blisko sojuszników.
- Granaty ogłuszające dają tej broni jej najważniejszą cechę: możliwość kontroli tłumu w każdej sytuacji. Umożliwiają one unieruchomienie Shieldbugów lub zbicie Roju w gęstą masę przeznaczoną do masowej eksterminacji. Jako, że działanie ogłuszające nie wpływa na graczy, granaty można stosować w sytuacjach paniki bez martwienia się o niepożądane efekty uboczne. Daje to drużynie nieco miejsca i możliwość przegrupowania.
- Auto-celowanie znacznie ułatwia zdejmowanie Dronów z sufitu szybu windy na poziomie Cargo Elevator. Czyni to 22A7-Z znakomitym wyborem na ten właśnie etap.
- Zarówno 22A7-Z jak i 22A3-1 korzystają z tych samych naboi. Zabranie obu tych broni sprawi, iż rezerwa amunicji wzrośnie do 10 magazynków, ale oba karabiny czerpać będą amunicję z tej wspólnej puli.
Notki
- Granaty ogłuszające są jedynym sposobem na zdobycie osiągnięcia Electro Stunned.