22A7-Z Prototype Assault Rifle

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(Utworzył nową stronę „{{Bronie AS infobox |grafika=22A7-Z_Prototype_Assault_Rifle.png |klasa=Technik |rola=Broń wsparcia |obrazenia=5 / strzał |szybkostrzelnosc=14.3 / sekundę |przeladowa...”)
 
m (ikony, interwiki, lnk)
Linia 1: Linia 1:
{{Bronie AS infobox |grafika=22A7-Z_Prototype_Assault_Rifle.png |klasa=Technik |rola=Broń wsparcia |obrazenia=5 / strzał |szybkostrzelnosc=14.3 / sekundę |przeladowanie=2.8 sekundy |amunicja=98 x 6 |alternatywny=Granat ogłuszający (x5) |podnoszenie=20% na 1 magazynek |notki=Auto-celowanie |odblokowywane=Poziom 1 }}  
+
<ikony>swarm</ikony>
 +
{{Bronie AS infobox  
 +
|grafika=22A7-Z_Prototype_Assault_Rifle.png  
 +
|klasa=Technik  
 +
|rola=Broń wsparcia  
 +
|obrazenia=5 / strzał  
 +
|szybkostrzelnosc=14.3 / sekundę  
 +
|przeladowanie=2.8 sekundy  
 +
|amunicja=98 x 6  
 +
|alternatywny=Granat ogłuszający (x5)  
 +
|podnoszenie=20% na 1 magazynek  
 +
|notki=Auto-celowanie  
 +
|odblokowywane=Poziom 1 }}  
  
 
'''Prototypowy karabin szturmowy 22A7-Z''' jest swego rodzaju odmianą [[22A3-1 Assault Rifle|22A3-1]] przeznaczoną dla techników. Statystyki obu broni są takie same, jednak tutaj granaty odłamkowe zostały zastąpione ogłuszającymi. Dodano także auto-celowanie.
 
'''Prototypowy karabin szturmowy 22A7-Z''' jest swego rodzaju odmianą [[22A3-1 Assault Rifle|22A3-1]] przeznaczoną dla techników. Statystyki obu broni są takie same, jednak tutaj granaty odłamkowe zostały zastąpione ogłuszającymi. Dodano także auto-celowanie.
Linia 14: Linia 26:
  
 
==Opis w grze==
 
==Opis w grze==
 
 
'''Oryginalny:'''
 
'''Oryginalny:'''
 
The 22A7-Z is a prototype version of the standard [[22A3-1 Assault Rifle|22A3 Assault Rifle]], designed for use in urban environments, specializing in crowd control and fire situations around civilian targets. Still in testing stages, a number of models have been given to the IAF for evaluation. The A7-Z is fitted with an assisted aim firing chamber and a series of stun grenades. Due to the complicated calibration required for the Prototype's auto-aim, this rifle is only usable by technically trained marines.
 
The 22A7-Z is a prototype version of the standard [[22A3-1 Assault Rifle|22A3 Assault Rifle]], designed for use in urban environments, specializing in crowd control and fire situations around civilian targets. Still in testing stages, a number of models have been given to the IAF for evaluation. The A7-Z is fitted with an assisted aim firing chamber and a series of stun grenades. Due to the complicated calibration required for the Prototype's auto-aim, this rifle is only usable by technically trained marines.
Linia 22: Linia 33:
  
 
==Strategie==
 
==Strategie==
 
 
*Największymi zaletami 22A7-Z są auto-celowanie oraz granaty ogłuszające. Zadawane obrażenia nie są w żadnym wypadku wysokie, jednak w sprawnych rękach broń ta jest całkiem skuteczna na dowolnym dystansie. Auto-celowanie umożliwia użycie 22A7-Z do wspierania członków drużyny otoczonych przez Rój bez tak wielkiej obawy o ogień przyjacielski. Mimo to ryzyko nadal istnieje, więc należy zachować szczególną ostrożność podczas strzelania tak blisko sojuszników.
 
*Największymi zaletami 22A7-Z są auto-celowanie oraz granaty ogłuszające. Zadawane obrażenia nie są w żadnym wypadku wysokie, jednak w sprawnych rękach broń ta jest całkiem skuteczna na dowolnym dystansie. Auto-celowanie umożliwia użycie 22A7-Z do wspierania członków drużyny otoczonych przez Rój bez tak wielkiej obawy o ogień przyjacielski. Mimo to ryzyko nadal istnieje, więc należy zachować szczególną ostrożność podczas strzelania tak blisko sojuszników.
*Granaty ogłuszające dają tej broni jej najważniejszą cechę: możliwość kontroli tłumu w każdej sytuacji. Umożliwiają one unieruchomienie Shieldbug’ów lub zbicie Roju w gęstą masę przeznaczoną do masowej eksterminacji. Jako, że działanie ogłuszające nie wpływa na graczy, granaty można stosować w sytuacjach paniki bez martwienia się o niepożądane efekty uboczne. Daje to drużynie nieco miejsca i możliwość przegrupowania.
+
*Granaty ogłuszające dają tej broni jej najważniejszą cechę: możliwość kontroli tłumu w każdej sytuacji. Umożliwiają one unieruchomienie [[Shieldbug]]ów lub zbicie Roju w gęstą masę przeznaczoną do masowej eksterminacji. Jako, że działanie ogłuszające nie wpływa na graczy, granaty można stosować w sytuacjach paniki bez martwienia się o niepożądane efekty uboczne. Daje to drużynie nieco miejsca i możliwość przegrupowania.
*Auto-celowanie znacznie ułatwia zdejmowanie Dronów z sufitu szybu windy na poziomie Cargo Elevator. Czyni to 22A7-Z znakomitym wyborem na ten właśnie etap.
+
*Auto-celowanie znacznie ułatwia zdejmowanie Dronów z sufitu szybu windy na poziomie [[Cargo Elevator]]. Czyni to 22A7-Z znakomitym wyborem na ten właśnie etap.
 
*Zarówno 22A7-Z jak i 22A3-1 korzystają z tych samych naboi. Zabranie obu tych broni sprawi, iż rezerwa amunicji wzrośnie do 10 magazynków, ale oba karabiny czerpać będą amunicję z tej wspólnej puli.
 
*Zarówno 22A7-Z jak i 22A3-1 korzystają z tych samych naboi. Zabranie obu tych broni sprawi, iż rezerwa amunicji wzrośnie do 10 magazynków, ale oba karabiny czerpać będą amunicję z tej wspólnej puli.
  
 
==Notki==
 
==Notki==
 
 
*Granaty ogłuszające są jedynym sposobem na zdobycie osiągnięcia Electro Stunned.
 
*Granaty ogłuszające są jedynym sposobem na zdobycie osiągnięcia Electro Stunned.
 
   
 
   
 
[[Kategoria:Bronie w Alien Swarm]]
 
[[Kategoria:Bronie w Alien Swarm]]
 +
[[alienswarm:22A7-Z Prototype Assault Rifle]]

Wersja z 09:40, 4 paź 2010

22A7-Z Prototype Assault Rifle
22A7-Z Prototype Assault Rifle.png
Klasa Technik
Rola Broń wsparcia
Obrażenia 5 / strzał
Szybkostrzelność 14.3 / sekundę
Przeladowanie 2.8 sekundy
Zapas amunicji 98 x 6
Strzał alternatywny Granat ogłuszający (x5)
Podnoszenie amunicji 20% na 1 magazynek
Notki Auto-celowanie
Odblokowywane na poziomie Poziom 1

Prototypowy karabin szturmowy 22A7-Z jest swego rodzaju odmianą 22A3-1 przeznaczoną dla techników. Statystyki obu broni są takie same, jednak tutaj granaty odłamkowe zostały zastąpione ogłuszającymi. Dodano także auto-celowanie.

Zalety:

  • Auto-celowanie pomaga w zdejmowaniu pojedynczych celów, nawet tak małych i mobilnych jak Buzzery
  • Przyzwoita celność na każdym dystansie
  • Granaty ogłuszające są użyteczne do spowalniania Roju
  • Wspomniane wyżej granaty nie wpływają na sojusznicze jednostki, co umożliwia ich użycie na małych przestrzeniach

Wady:

  • Niskie obrażenia
  • Niewielka ilość granatów ogłuszających

Opis w grze

Oryginalny: The 22A7-Z is a prototype version of the standard 22A3 Assault Rifle, designed for use in urban environments, specializing in crowd control and fire situations around civilian targets. Still in testing stages, a number of models have been given to the IAF for evaluation. The A7-Z is fitted with an assisted aim firing chamber and a series of stun grenades. Due to the complicated calibration required for the Prototype's auto-aim, this rifle is only usable by technically trained marines.

Tłumaczenie: 22A7-Z to prototypowa wersja standardowego karabinu szturmowego 22A3, stworzona do użytku w warunkach miejskich, wyspecjalizowana w kontroli tłumu oraz sytuacjach ogniowych w pobliżu cywili. Broń nadal w fazach testowych, wiele modeli przekazano IAF do oceny. A7-Z jest wyposażony w asystenta celowania oraz kilka granatów ogłuszających. Z uwagi na skomplikowany proces kalibracji wymagany dla auto-celowania prototypu, karabin jest przeznaczony wyłącznie do użytku technicznie przeszkolonych żołnierzy.

Strategie

  • Największymi zaletami 22A7-Z są auto-celowanie oraz granaty ogłuszające. Zadawane obrażenia nie są w żadnym wypadku wysokie, jednak w sprawnych rękach broń ta jest całkiem skuteczna na dowolnym dystansie. Auto-celowanie umożliwia użycie 22A7-Z do wspierania członków drużyny otoczonych przez Rój bez tak wielkiej obawy o ogień przyjacielski. Mimo to ryzyko nadal istnieje, więc należy zachować szczególną ostrożność podczas strzelania tak blisko sojuszników.
  • Granaty ogłuszające dają tej broni jej najważniejszą cechę: możliwość kontroli tłumu w każdej sytuacji. Umożliwiają one unieruchomienie Shieldbugów lub zbicie Roju w gęstą masę przeznaczoną do masowej eksterminacji. Jako, że działanie ogłuszające nie wpływa na graczy, granaty można stosować w sytuacjach paniki bez martwienia się o niepożądane efekty uboczne. Daje to drużynie nieco miejsca i możliwość przegrupowania.
  • Auto-celowanie znacznie ułatwia zdejmowanie Dronów z sufitu szybu windy na poziomie Cargo Elevator. Czyni to 22A7-Z znakomitym wyborem na ten właśnie etap.
  • Zarówno 22A7-Z jak i 22A3-1 korzystają z tych samych naboi. Zabranie obu tych broni sprawi, iż rezerwa amunicji wzrośnie do 10 magazynków, ale oba karabiny czerpać będą amunicję z tej wspólnej puli.

Notki

  • Granaty ogłuszające są jedynym sposobem na zdobycie osiągnięcia Electro Stunned.