Backalley

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

m
Linia 1: Linia 1:
 
<ikony>cs</ikony>
 
<ikony>cs</ikony>
 
{{MapaCS infobox  
 
{{MapaCS infobox  
|grafika=Cs backalley.jpg
+
|grafika = cs backalley.jpg
|typ=[[Odbicie Zakładników]]  
+
|typ     =[[Odbicie Zakładników]]  
|autorcs=<p></p>
+
|autorcs =<p></p>
 
*Jamie "TYR" Mactaggart
 
*Jamie "TYR" Mactaggart
 
*[[Barking Dog Studios]]
 
*[[Barking Dog Studios]]
|autorcz=
+
|autorcz   =
|autorcss=
+
|autorcss =
|autorcsgo=H. Grunt}}
+
|autorcsgo =H. Grunt
 +
}}
  
'''Backalley'''('''''cs_backalley''''') to oficjalna mapa typu [[Odbicie Zakładników]], występująca w grze [[Counter-Strike]] a także w [[Counter-Strike: Global Offensive]] za sprawą [[Vanguard|Operacji Vanguard]]. To jedna z mniej popularnych map tego typu.
+
'''Backalley''' (''cs_backalley'') oficjalna mapa typu [[Odbicie Zakładników]], występująca w grze [[Counter-Strike]] a także w [[Counter-Strike: Global Offensive]] za sprawą [[Operacja Vanguard|Operacji Vanguard]]. To jedna z mniej popularnych map tego typu.
  
==Ogólnie==
 
 
Scenerią mapy jest niewielkie blokowisko oraz alejki łączące poszczególne budynki. Mapa posiada wiele ciasnych pomieszczeń i generalnie większość walk odbywa się tutaj na krótkim dystansie.
 
Scenerią mapy jest niewielkie blokowisko oraz alejki łączące poszczególne budynki. Mapa posiada wiele ciasnych pomieszczeń i generalnie większość walk odbywa się tutaj na krótkim dystansie.
  
 
Z powodu niezbyt przejrzystego ułożenia ścieżek oraz złego zaprojektowania, mapa nie zyskała zbyt wielu fanów.
 
Z powodu niezbyt przejrzystego ułożenia ścieżek oraz złego zaprojektowania, mapa nie zyskała zbyt wielu fanów.
  
==Oficjalny Opis==
+
== Oficjalny Opis ==
===Counter-Strike===
+
=== Counter-Strike ===
 
'''[[Antyterroryści]]''': Przedostań się do twierdzy [[Terroryści|Terrorystów]] i eskortuj zakładników do bezpiecznej strefy. Zabij wszystkich terrorystów, bez ranienia zakładników.
 
'''[[Antyterroryści]]''': Przedostań się do twierdzy [[Terroryści|Terrorystów]] i eskortuj zakładników do bezpiecznej strefy. Zabij wszystkich terrorystów, bez ranienia zakładników.
  
Linia 25: Linia 25:
 
'''Inne Spostrzeżenia''': Na mapie znajduje się czterech zakładników.
 
'''Inne Spostrzeżenia''': Na mapie znajduje się czterech zakładników.
  
==Rozwój Mapy==
+
== Rozwój Mapy ==
===Counter-Strike===
+
=== Counter-Strike ===
 
Mapa została zaprojektowana i stworzona, podczas trwania BETY 5.0, przez Jamie'go "TYR" Mactaggart'a pracującego dla [[Barking Dog Studios]]. Była ulepszona tylko raz, podczas BETY 6.5.
 
Mapa została zaprojektowana i stworzona, podczas trwania BETY 5.0, przez Jamie'go "TYR" Mactaggart'a pracującego dla [[Barking Dog Studios]]. Była ulepszona tylko raz, podczas BETY 6.5.
  
===Counter-Strike: Global Offensive===
+
=== Counter-Strike: Global Offensive ===
Mapa została stworzona na nowo przez H. Grant'a i oficjalnie trafiła do gry za pomocą ''Operacji Vanguard''. Twórca zmienił ułożenie korytarzy, dzięki czemu układ mapy jest teraz bardziej przejrzysty. Przede wszystkim usunięto tunel i klatki schodowe łączące oba miejsca przetrzymywania zakładników. Obecnie z respawnu ''Terrorystów'' jest tylko jedno wyjście.  
+
Mapa została stworzona na nowo przez H. Granta i oficjalnie trafiła do gry za pomocą ''Operacji Vanguard''. Twórca zmienił ułożenie korytarzy, dzięki czemu układ mapy jest teraz bardziej przejrzysty. Przede wszystkim usunięto tunel i klatki schodowe łączące oba miejsca przetrzymywania zakładników. Obecnie z respawnu Terrorystów jest tylko jedno wyjście.  
  
W tej wersji mapy dwóch [[Zakładnicy|zakładników]] pojawia się na miejscach od 0 do 6. Trzy miejsca(oznaczone w konsoli numerami 4, 3, 0) znajdują się bliżej respawn'u antyterrorystów na jednym z dawnych miejsc. Czterech kolejnych zakładników(oznaczonych numerami 1, 2, 5, 6) może być rozrzuconych po korytarzu w budynku po drugiej stronie ulicy. Gra automatycznie wybiera po jednej lokalizacji z obu budynków.
+
W tej wersji mapy dwóch [[Zakładnicy|zakładników]] pojawia się na miejscach od 0 do 6. Trzy miejsca (oznaczone w konsoli numerami 4, 3 i 0) znajdują się bliżej respawnu antyterrorystów, na jednym z dawnych miejsc. Czterech kolejnych zakładników (oznaczonych numerami 1, 2, 5 i 6) może być rozrzuconych po korytarzu w budynku po drugiej stronie ulicy. Gra automatycznie wybiera po jednej lokalizacji z obu budynków.
  
==Ciekawostki==
+
== Ciekawostki ==
 
[[Grafika:cs_backalley_barkingdog.jpg|thumb|right|Wspomniany billboard]]
 
[[Grafika:cs_backalley_barkingdog.jpg|thumb|right|Wspomniany billboard]]
 
* Na mapie dosyć często słychać szczekanie psów i miauczenie kotów.
 
* Na mapie dosyć często słychać szczekanie psów i miauczenie kotów.
* W ''Counter-Strike'' na jednym z billboardów znajduje się logo ''Barking Dog Studios'', co jest oczywistym nawiązaniem do twórców tej mapy.
+
* W Counter-Strike na jednym z billboardów znajduje się logo ''Barking Dog Studios'', co jest oczywistym nawiązaniem do twórców tej mapy.
* W ''Counter-Strike'' mapa posiada dwie strefy ewakuacji które znajdują się w pewnej odległości od respawn'u ''Antyterrorystów''. W ''CS:GO'' natomiast aby uratować zakładników trzeba ich zaprowadzić aż do samego respawn'u tejże frakcji.
+
* W Counter-Strike mapa posiada dwie strefy ewakuacji które znajdują się w pewnej odległości od respawnu ''Antyterrorystów''. Natomiast aby uratować zakładników w Global Offensive trzeba ich zaprowadzić aż do samego respawnu tejże frakcji.
  
==Grafiki==
+
== Grafiki ==
===Respawn Terrorystów===
+
 
 +
=== Respawn Terrorystów ===
 
<gallery>
 
<gallery>
 
Grafika:Cs_backalley_tspawn.jpg|Counter-Strike
 
Grafika:Cs_backalley_tspawn.jpg|Counter-Strike
 
Grafika:Csgo_backalley_tspawn.jpg|Counter-Strike: Global Offensive
 
Grafika:Csgo_backalley_tspawn.jpg|Counter-Strike: Global Offensive
 
</gallery>
 
</gallery>
===Respawn Antyterrorystów===
+
 
 +
=== Respawn Antyterrorystów ===
 
<gallery>
 
<gallery>
 
Grafika:Cs_backalley_ctspawn.jpg|Counter-Strike
 
Grafika:Cs_backalley_ctspawn.jpg|Counter-Strike
 
Grafika:Csgo_backalley_ctspawn.jpg|Counter-Strike: Global Offensive
 
Grafika:Csgo_backalley_ctspawn.jpg|Counter-Strike: Global Offensive
 
</gallery>
 
</gallery>
===Lokalizacja Zakładników===
+
 
 +
=== Lokalizacja Zakładników ===
 
<gallery>
 
<gallery>
 
Grafika:Cs_backalley_host1.jpg|Counter-Strike, lokalizacja #1
 
Grafika:Cs_backalley_host1.jpg|Counter-Strike, lokalizacja #1
Linia 63: Linia 66:
 
Grafika:Csgo_backalley_host6.jpg|CS:GO, lokalizacja #6
 
Grafika:Csgo_backalley_host6.jpg|CS:GO, lokalizacja #6
 
</gallery>
 
</gallery>
===Strefa Ewakuacji<ref>Dotyczy tylko wersji z ''Counter-Strike''.</ref>===
+
 
 +
=== Strefa Ewakuacji<ref>Dotyczy tylko wersji z Counter-Strike.</ref> ===
 
<gallery>
 
<gallery>
 
Grafika:Cs_backalley_evac1.jpg|Strefa Ewakuacji #1
 
Grafika:Cs_backalley_evac1.jpg|Strefa Ewakuacji #1
 
Grafika:Cs_backalley_evac2.jpg|Strefa Ewakuacji #2
 
Grafika:Cs_backalley_evac2.jpg|Strefa Ewakuacji #2
 
</gallery>
 
</gallery>
==Przypisy==
+
 
<references/><noinclude>[[Kategoria:Elementy strony]]</noinclude>
+
{{Przypisy}}
  
 
{{CS}}
 
{{CS}}
 +
 
[[Kategoria:Mapy w Counter-Strike]]
 
[[Kategoria:Mapy w Counter-Strike]]

Wersja z 11:59, 21 kwi 2015

Backalley
250px
Typ Odbicie Zakładników
Autor (CS)

Autor (CS:GO) H. Grunt

Backalley (cs_backalley) – oficjalna mapa typu Odbicie Zakładników, występująca w grze Counter-Strike a także w Counter-Strike: Global Offensive za sprawą Operacji Vanguard. To jedna z mniej popularnych map tego typu.

Scenerią mapy jest niewielkie blokowisko oraz alejki łączące poszczególne budynki. Mapa posiada wiele ciasnych pomieszczeń i generalnie większość walk odbywa się tutaj na krótkim dystansie.

Z powodu niezbyt przejrzystego ułożenia ścieżek oraz złego zaprojektowania, mapa nie zyskała zbyt wielu fanów.

Spis treści

Oficjalny Opis

Counter-Strike

Antyterroryści: Przedostań się do twierdzy Terrorystów i eskortuj zakładników do bezpiecznej strefy. Zabij wszystkich terrorystów, bez ranienia zakładników.

Terroryści: Zabij antyterrorystów, zanim oni uratują zakładników.

Inne Spostrzeżenia: Na mapie znajduje się czterech zakładników.

Rozwój Mapy

Counter-Strike

Mapa została zaprojektowana i stworzona, podczas trwania BETY 5.0, przez Jamie'go "TYR" Mactaggart'a pracującego dla Barking Dog Studios. Była ulepszona tylko raz, podczas BETY 6.5.

Counter-Strike: Global Offensive

Mapa została stworzona na nowo przez H. Granta i oficjalnie trafiła do gry za pomocą Operacji Vanguard. Twórca zmienił ułożenie korytarzy, dzięki czemu układ mapy jest teraz bardziej przejrzysty. Przede wszystkim usunięto tunel i klatki schodowe łączące oba miejsca przetrzymywania zakładników. Obecnie z respawnu Terrorystów jest tylko jedno wyjście.

W tej wersji mapy dwóch zakładników pojawia się na miejscach od 0 do 6. Trzy miejsca (oznaczone w konsoli numerami 4, 3 i 0) znajdują się bliżej respawnu antyterrorystów, na jednym z dawnych miejsc. Czterech kolejnych zakładników (oznaczonych numerami 1, 2, 5 i 6) może być rozrzuconych po korytarzu w budynku po drugiej stronie ulicy. Gra automatycznie wybiera po jednej lokalizacji z obu budynków.

Ciekawostki

Wspomniany billboard
  • Na mapie dosyć często słychać szczekanie psów i miauczenie kotów.
  • W Counter-Strike na jednym z billboardów znajduje się logo Barking Dog Studios, co jest oczywistym nawiązaniem do twórców tej mapy.
  • W Counter-Strike mapa posiada dwie strefy ewakuacji które znajdują się w pewnej odległości od respawnu Antyterrorystów. Natomiast aby uratować zakładników w Global Offensive trzeba ich zaprowadzić aż do samego respawnu tejże frakcji.

Grafiki

Respawn Terrorystów

Respawn Antyterrorystów

Lokalizacja Zakładników

Strefa Ewakuacji[1]

Przypisy

  1. Dotyczy tylko wersji z Counter-Strike.