Inferno

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

m
(Ciekawostki)
 
(Nie pokazano 6 wersji utworzonych przez 2 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
 
<ikony>cs</ikony>
 
<ikony>cs</ikony>
 
{{MapaCS infobox  
 
{{MapaCS infobox  
|grafika=infernogo.jpg
+
|grafika=Inferno - CSGO.jpg
 
|typ=[[Podkładanie Bomby]]  
 
|typ=[[Podkładanie Bomby]]  
|autorcs=Chris "Barney" Auty
+
|autorcs=''Chris "Barney" Auty''
|autorcz=Ritual Entertainment  
+
|autorcz=<p></p>
|autorcss=Valve Corporation
+
*[[Ritual Entertainment]]
|autorcsgo=Valve Corporation}}
+
*[[Turtle Rock Studios]]
'''Inferno''' ('''''de_inferno''''') to oficjalna mapa typu [[Podkładanie Bomby]]. Występuje w ''Counter-Strike'', ''Counter-Strike: Condition Zero'' i ''Counter-Strike: Source'', a jej zaktualizowana wersja ma się pojawić w ''[[Counter-Strike: Global Offensive]]''.
+
|autorcss=[[Valve Corporation]]
 +
|autorcsgo=[[Hidden Path Entertainment]]}}
 +
 
 +
'''Inferno'''('''''de_inferno''''') to oficjalna mapa typu [[Podkładanie Bomby]]. Występuje w każdej grze z serii [[Counter-Strike]].
  
 
==Oficjalny opis==
 
==Oficjalny opis==
Ogólnie: Terroryści chcą wysadzić dwa rurociągi mieszczące się w małej wiosce.
+
'''Ogólnie''': Terroryści chcą wysadzić dwa rurociągi mieszczące się w małej wiosce.
  
[[Antyterroryści]]: Nie dopuścić, aby terroryści wysadzili rurociągi.
+
'''[[Antyterroryści]]''': Nie dopuśc, aby terroryści wysadzili rurociągi.
  
[[Terroryści]]: Zniszczyć dwa rurociągi.
+
'''[[Terroryści]]''': Zniszcz dwa rurociągi.
  
Inne Spostrzeżenia: Są dwa miejsca w których może zostać podłożona bomba.  
+
'''Inne Spostrzeżenia''': Są dwa miejsca w których może zostać podłożona bomba.  
  
 
==Rozwój==
 
==Rozwój==
===''Counter-Strike 1.0''===
+
===Counter-Strike 1.0===
Autorem tej mapy jest Chris "Barney" Auty. Mapa miała być na kształt obfitej rezydencji. Porą dnia jest wieczór.
+
Autorem tej mapy jest ''Chris "Barney" Auty''. Mapa miała przypominać mocno rozbudowaną, opuszczoną rezydencję. Porą dnia był wieczór. Mapa w tej wersji ma słabej jakości tekstury oraz jest mniej rozbudowana: nie ma bezpośredniego przejścia przez domek do bombsite'u A, a bombsite B znajduje się na miejscu respawn'u ''Antyterrorystów''.
  
===''Counter-Strike 1.6''===
+
===Counter-Strike 1.6===
Mapa została przerobiona przez [[Valve Corporation]]. Dodano do niej parę elementów np. lampy oraz zmieniono jej motyw na wioskę. Porą dnia jest południe.
+
Mapa została przerobiona przez [[Valve Corporation]]. Nieco ją rozbudowano, dodano do niej parę elementów scenerii na przykład lampy oraz zmieniono motyw mapy. Od tego momentu mapa była oparta na niedużej wiosce. Porą dnia jest południe.
  
===''Condition Zero''===
+
===Counter-Strike: Condition Zero===
W ''Counter-Strike: Condition Zero'' mapa została przerobiona przez [[Ritual Entertainment]]. Układ mapy nieco się rozszerzył, a tekstury zmieniono na te znane z misji [[Motorcade Assault]] z gry [[Condition Zero Deleted Scenes]]. Inną mapą używającą tych samych tekstur jest [[Italy]]. Porą dnia jest noc, podobnie jak we wspomnianej misji.
+
W ''Counter-Strike: Condition Zero'' mapa została przerobiona przez [[Ritual Entertainment]]. Układ mapy nieco się rozszerzył, a tekstury zmieniono na te znane z misji [[Motorcade Assault]] z gry [[Counter-Strike: Condition Zero|Condition Zero Deleted Scenes]]. Inną mapą używającą tych samych tekstur jest [[Italy]]. Porą dnia jest noc, podobnie jak we wspomnianej misji.
  
===''Counter-Strike: Source''===
+
===Counter-Strike: Source===
Wersja z ''Counter-Strike: Source'' jest kompletnie inna od oryginału. Otrzymała wiele ulepszeń. Motyw zmieniono na żywą wieś. Skrzynie ulokowane przy bombsite'ach zostały zamienione na stogi siana i stawy rybne. Porą dnia jest słoneczny dzień, podobnie jak w [[Counter-Strike]].
+
Wersja z ''Counter-Strike: Source'' jest kompletnie inna od oryginału. Otrzymała wiele ulepszeń. Mapa nie przypomina już odludnej wioski, a żywe miasteczko. Skrzynie ulokowane przy bombsite'ach zostały zamienione na stogi siana i stawy rybne. Porą dnia jest słoneczny dzień, podobnie jak w wersji z [[Counter-Strike]].
  
===''Counter-Strike: Global Offensive''===
+
===Counter-Strike: Global Offensive===
Wersja z ''Counter-Strike: Global Offensive'' dostała parę ulepszeń wizualnych, ale nic poważniejszego się nie zmieniło. Stogi siana i stawy rybne ulokowane przy bombsite'ach powróciły z poprzedniej gry.
+
Wersja z ''Counter-Strike: Global Offensive'' dostała parę ulepszeń wizualnych, ale nic poważniejszego się nie zmieniło. Stogi siana i stawy rybne ulokowane przy bombsite'ach powróciły z poprzedniej gry. Usunięto  dużą ilość przedmiotów z bombsite'u A, aby zredukować ilość graczy kampiących w tym miejscu. Skybox w tej wersji mapy przypomina ten z ''Counter-Strike'a 1.0''.
  
==Taktyka==
+
Nazwy Bombsite'ów (w stosunku do wcześniejszych wersji mapy) zostały zamienione.
* Antyterroryści na bombsidzie "A" bardzo często kampią w tzw. "piaskownicy". Warto rzucić granata w to miejsce.
+
* Grając jako [[Terroryści|Terrorysta]] unikaj otwartych przestrzeni, gdyż [[Antyterroryści]] często czyhają na ciebie ze snajperkami.
+
* Gdy znajdujesz się w "domku" uważaj na balkon oraz na korytarz,który do niego prowadzi, gdyż Antyterroryści bardzo często tam przesiadują.
+
* Terroryści po swojej stronie "domku" też mają balkon. Zaraz pod nim znajduję się małe przejście. Uważaj na nie!
+
  
 
==Osiągnięcia==
 
==Osiągnięcia==
 +
===Counter-Strike: Source===
 
{| class="wikitable"
 
{| class="wikitable"
 
|-
 
|-
Linia 51: Linia 51:
 
| Wygraj 100 rund na mapie ''de_inferno''
 
| Wygraj 100 rund na mapie ''de_inferno''
 
|}
 
|}
 +
===Counter-Strike: Global Offensive===
 +
{| class="wikitable"
 +
|-
 +
| style="text-align:center"|Obrazek
 +
| style="text-align:center"|Nazwa
 +
| style="text-align:center"|Opis
 +
|-
 +
| style="text-align:center"|[[Plik:Inferno Map Veteran csgo.png]]
 +
| style="text-align:center"|'''''Weteran mapy Inferno'''''
 +
| style="text-align:center"|Wygraj 100 rund na mapie ''Inferno''
 +
|}
 +
 +
==Ciekawostki==
 +
[[Grafika:Inferno - EE1.jpg|thumb|right|To miejsce zostało umieszczone w grze jako respawn ''Terrorystów'']]
 +
*Piosenka którą można usłyszeć na respawn'ie ''Terrorystów'' to utwór ''Carcelera'' zagrany przez ''Reflejo Andaluz'a''.<ref>[https://www.youtube.com/watch?v=ZzwpRiQ-cJ0 Utwór w witrynie Youtube]</ref>
 +
*Twórcy późniejszych wersji mapy, wzorowali się na mieście ''San Juan Capistrano'', leżącym w Kaliforni w Stanach Zjednoczonych.<ref>[https://www.google.com/maps/dir/33.502409,-117.6622939//@33.5023911,-117.6627802,305m/data=!3m1!1e3 Dokładna lokalizacja budynków na których wzorowali się twórcy]</ref>
 +
*W ''Counter-Strike: Source'', w jednym z budynków znajduje się wentylator sufitowy. Jeśli gracz do niego doskoczy, wyda on dźwięk bólu, mimo iż nie utraci on ani jednego punktu życia.
 +
* W ''CS:GO'', frakcjami na tej mapie są [[Separatyści]] i [[Special Air Service|SAS]].
 +
* Również w ''CS:GO'' na mapie umieszczono [[Kurczaki]].
 +
*Jeśli podejdziemy pod drzwi w jednym z budynku to możemy usłyszeć szczekanie psa.
  
 
==Galeria==
 
==Galeria==
 +
===Respawn Terrorystów===
 
<gallery>
 
<gallery>
Grafika:De_inferno_cs.jpg|Wersja z ''Counter-Strike'' 1.0
+
Grafika:Inferno - CS - spawn T.jpg|Counter-Strike
Grafika:De_inferno.jpg|Wersja z ''Counter-Strike'' 1.6
+
Grafika:Inferno - CZ - spawn T.jpg|Counter-Strike: Condition Zero
Grafika:De_inferno_cz.jpg|Wersja z ''Counter-Strike: Condition Zero''
+
Grafika:Inferno - CSS - spawn T.jpg|Counter-Strike: Source
Grafika:De_inferno_css.jpg|Wersja z ''Counter-Strike: Source''
+
Grafika:Inferno - CSGO - spawn T.jpg|Counter-Strike: Global Offensive
Grafika:infernogo.jpg|Wersja z ''Counter-Strike: Global Offensive''
+
 
</gallery>
 
</gallery>
<gallery widths="200" heights="113px" perrow="3" captionalign="center" spacing="small" bordersize="none" bordercolor="transparent">
+
===Respawn Antyterrorystów===
Grafika:infernogo1.jpg|Wersja z ''Counter-Strike: Global Offensive''
+
<gallery>
Grafika:infernogo2.jpg|
+
Grafika:Inferno - CS - spawn CT.jpg|Counter-Strike
Grafika:0000000031.1024x768.png|Screen promocyjny
+
Grafika:Inferno - CZ - spawn CT.jpg|Counter-Strike: Condition Zero
Grafika:--Mapy-- De inferno.jpg|Plan mapy
+
Grafika:Inferno - CSS - spawn CT.jpg|Counter-Strike: Source
 +
Grafika:Inferno - CSGO - spawn CT.jpg|Counter-Strike: Global Offensive
 
</gallery>
 
</gallery>
 +
===Bombsite A===
 +
<gallery>
 +
Grafika:Inferno - CS - A.jpg|Counter-Strike
 +
Grafika:Inferno - CZ - A.jpg|Counter-Strike: Condition Zero
 +
Grafika:Inferno - CSS - A.jpg|Counter-Strike: Source
 +
Grafika:Inferno - CSGO - A.jpg|Counter-Strike: Global Offensive
 +
</gallery>
 +
===Bombsite B===
 +
<gallery>
 +
Grafika:Inferno - CS - B.jpg|Counter-Strike
 +
Grafika:Inferno - CZ - B.jpg|Counter-Strike: Condition Zero
 +
Grafika:Inferno - CSS - B.jpg|Counter-Strike: Source
 +
Grafika:Inferno - CSGO - B.jpg|Counter-Strike: Global Offensive
 +
</gallery>
 +
 +
==Zobacz także==
 +
* [[C4]]
 +
 +
==Przypisy==
 +
<references/>
  
{{CS}}
+
{{CS mapy}}
  
 
[[Kategoria: Mapy w Counter-Strike]]
 
[[Kategoria: Mapy w Counter-Strike]]

Aktualna wersja na dzień 11:26, 25 sty 2016

Inferno
Inferno - CSGO.jpg
Typ Podkładanie Bomby
Autor (CS) Chris "Barney" Auty
Autor (CZ)

Autor (CSS) Valve Corporation
Autor (CS:GO) Hidden Path Entertainment

Inferno(de_inferno) to oficjalna mapa typu Podkładanie Bomby. Występuje w każdej grze z serii Counter-Strike.

Spis treści

[edytuj] Oficjalny opis

Ogólnie: Terroryści chcą wysadzić dwa rurociągi mieszczące się w małej wiosce.

Antyterroryści: Nie dopuśc, aby terroryści wysadzili rurociągi.

Terroryści: Zniszcz dwa rurociągi.

Inne Spostrzeżenia: Są dwa miejsca w których może zostać podłożona bomba.

[edytuj] Rozwój

[edytuj] Counter-Strike 1.0

Autorem tej mapy jest Chris "Barney" Auty. Mapa miała przypominać mocno rozbudowaną, opuszczoną rezydencję. Porą dnia był wieczór. Mapa w tej wersji ma słabej jakości tekstury oraz jest mniej rozbudowana: nie ma bezpośredniego przejścia przez domek do bombsite'u A, a bombsite B znajduje się na miejscu respawn'u Antyterrorystów.

[edytuj] Counter-Strike 1.6

Mapa została przerobiona przez Valve Corporation. Nieco ją rozbudowano, dodano do niej parę elementów scenerii na przykład lampy oraz zmieniono motyw mapy. Od tego momentu mapa była oparta na niedużej wiosce. Porą dnia jest południe.

[edytuj] Counter-Strike: Condition Zero

W Counter-Strike: Condition Zero mapa została przerobiona przez Ritual Entertainment. Układ mapy nieco się rozszerzył, a tekstury zmieniono na te znane z misji Motorcade Assault z gry Condition Zero Deleted Scenes. Inną mapą używającą tych samych tekstur jest Italy. Porą dnia jest noc, podobnie jak we wspomnianej misji.

[edytuj] Counter-Strike: Source

Wersja z Counter-Strike: Source jest kompletnie inna od oryginału. Otrzymała wiele ulepszeń. Mapa nie przypomina już odludnej wioski, a żywe miasteczko. Skrzynie ulokowane przy bombsite'ach zostały zamienione na stogi siana i stawy rybne. Porą dnia jest słoneczny dzień, podobnie jak w wersji z Counter-Strike.

[edytuj] Counter-Strike: Global Offensive

Wersja z Counter-Strike: Global Offensive dostała parę ulepszeń wizualnych, ale nic poważniejszego się nie zmieniło. Stogi siana i stawy rybne ulokowane przy bombsite'ach powróciły z poprzedniej gry. Usunięto dużą ilość przedmiotów z bombsite'u A, aby zredukować ilość graczy kampiących w tym miejscu. Skybox w tej wersji mapy przypomina ten z Counter-Strike'a 1.0.

Nazwy Bombsite'ów (w stosunku do wcześniejszych wersji mapy) zostały zamienione.

[edytuj] Osiągnięcia

[edytuj] Counter-Strike: Source

Obrazek Nazwa obecna Opis
Infernomapveteran.jpg Inferno Map Veteran Wygraj 100 rund na mapie de_inferno

[edytuj] Counter-Strike: Global Offensive

Obrazek Nazwa Opis
Inferno Map Veteran csgo.png Weteran mapy Inferno Wygraj 100 rund na mapie Inferno

[edytuj] Ciekawostki

To miejsce zostało umieszczone w grze jako respawn Terrorystów
  • Piosenka którą można usłyszeć na respawn'ie Terrorystów to utwór Carcelera zagrany przez Reflejo Andaluz'a.[1]
  • Twórcy późniejszych wersji mapy, wzorowali się na mieście San Juan Capistrano, leżącym w Kaliforni w Stanach Zjednoczonych.[2]
  • W Counter-Strike: Source, w jednym z budynków znajduje się wentylator sufitowy. Jeśli gracz do niego doskoczy, wyda on dźwięk bólu, mimo iż nie utraci on ani jednego punktu życia.
  • W CS:GO, frakcjami na tej mapie są Separatyści i SAS.
  • Również w CS:GO na mapie umieszczono Kurczaki.
  • Jeśli podejdziemy pod drzwi w jednym z budynku to możemy usłyszeć szczekanie psa.

[edytuj] Galeria

[edytuj] Respawn Terrorystów

[edytuj] Respawn Antyterrorystów

[edytuj] Bombsite A

[edytuj] Bombsite B

[edytuj] Zobacz także

[edytuj] Przypisy

  1. Utwór w witrynie Youtube
  2. Dokładna lokalizacja budynków na których wzorowali się twórcy
Mapy występujące w serii Counter-Strike