K&M Sub-Machine Gun

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(Taktyka: - zmieniłem "grzej na pare" za "strzelaj nieprzerwanie ")
Linia 74: Linia 74:
  
 
==Taktyka==
 
==Taktyka==
* Na małych dystansach grzej na całą parę i celuj w głowę. Zwykle skończy się to śmiercią nawet opancerzonego przeciwnika.
+
* Na małych dystansach strzelaj nieprzerwanie i celuj w głowę. Zwykle skończy się to śmiercią nawet opancerzonego przeciwnika.
* Na średnich dystansach grzej na całą parę i celuj w brzuch lub strzelaj seriami i celuj w głowę. Przy odrobinie szczęścia można trafić w głowę.
+
* Na średnich dystansach strzelaj nieprzerwanie  i celuj w brzuch lub strzelaj seriami i celuj w głowę. Przy odrobinie szczęścia można trafić w głowę.
 
* Na dużych dystansach kucaj i strzelaj pojedynczo. Jednak najlepiej się nieco przybliżyć, chyba że walczysz z wrogiem także posiadającym pistolet maszynowy.
 
* Na dużych dystansach kucaj i strzelaj pojedynczo. Jednak najlepiej się nieco przybliżyć, chyba że walczysz z wrogiem także posiadającym pistolet maszynowy.
* Dzięki szybkostrzelności broń jest idealna na grzanie na całą parę.
+
* Dzięki szybkostrzelności broń jest idealna do strzelania nieprzerwanie.
  
 
==Antytaktyka==
 
==Antytaktyka==

Wersja z 17:23, 31 mar 2011

K&M Sub-Machine Gun
Csczmp5iconbuy.png
Inna nazwa K&M Submachine Gun
Cena $1500
Pochodzenie Niemcy
Używane przez

Właściwości
Odrzut mały
Obrażenia małe
Magazynek 30
Tryby ognia automatyczny
Amunicja 9x19mm
Szybko-
strzelność
800 strz./min.
Masa broni
załadowanej
3.42 kg
Masa pocisku 8 gramów
Prędkość wylotowa 1132 stóp/sek.
Energia 637 dżuli
Czas przeładowania 3 sekundy

Heckler & Koch MP5 Navy, znany bardziej jako MP5 - pistolet maszynowy występujący w grach z serii Counter-Strike.

Spis treści

Ogólnie

MP5 to słaba pod względem mocy broń dostępna wszystkim drużynom. Jedyną jej większą wadą są wspomniane obrażenia. Obok P90 jest najszybciej strzelającą bronią w grze. Jest dość popularną bronią, najczęściej używaną w sytuacji, gdy ilość posiadanych przy sobie pieniędzy nie wystarcza na zakup karabinu automatycznego.

Właściwości

Część ciała Podst. tryb ognia
Bez pancerza Z pancerzem
Głowa 102 51
Klatka pier., ramię 25 12
Brzuch 32 16
Noga 19 19
Czerwony kolor oznacza śmiertelny cios.

Postrzał z MP5 w głowę może być śmiertelny tylko wtedy, kiedy oponent nie jest opancerzony. Potrzeba około 9 trafień w klatkę piersiową lub ramię, żeby uśmiercić przeciwnika. Kule, które przelecą przez przeszkodę, będą zadawały znacznie mniejsze obrażenia. Jest to bardzo lekka broń, gdyż nie zmniejsza szybkości poruszania się gracza, gdy ją nosi (czyli szybkość poruszania się wynosi 250ups). Jest też jedną z wielu broni, która potrafi strzelać pod wodą.

Zalety i wady

Zalety Wady
  • Niezła celność
  • W miarę duża szybkostrzelność
  • Niska cena
  • Niskie obrażenia

Taktyka

  • Na małych dystansach strzelaj nieprzerwanie i celuj w głowę. Zwykle skończy się to śmiercią nawet opancerzonego przeciwnika.
  • Na średnich dystansach strzelaj nieprzerwanie i celuj w brzuch lub strzelaj seriami i celuj w głowę. Przy odrobinie szczęścia można trafić w głowę.
  • Na dużych dystansach kucaj i strzelaj pojedynczo. Jednak najlepiej się nieco przybliżyć, chyba że walczysz z wrogiem także posiadającym pistolet maszynowy.
  • Dzięki szybkostrzelności broń jest idealna do strzelania nieprzerwanie.

Antytaktyka

  • Używaj karabinów snajperskich lub innych broni dużego zasięgu.
  • Używaj broni na małe odległości np. P90 czy strzelb.
  • Używaj automatycznej broni dużego kalibru typu AK-47 lub M4A1.

Osiągnięcia

Obrazek Nazwa Opis
Kmsubmachinegunexpert.jpg K&M Sub-Machine Gun Expert Zabij 1000 przeciwników używając K&M Sub-Machine Gun

Ciekawostki

  • Animacja przeładowania MP5 jest niepoprawna. Właściwe przeładowanie MP5 polega na otwarciu zamka poprzez pociągnięcie suwadła do siebie, wymianie magazynka i zamknięciu zamka. W grze po prostu gracz wymienia magazynek i otwiera, a potem zamyka zamek. Choć nie spowoduje to uszkodzenia broni, to łatwiej jest wymieniać magazynek przy zamku otwartym. Taki styl przeładowywania można zaobserwować w innych grach np. Call of Duty.
  • W CS 1.6 i CS:CZ okienko wyrzutu łusek jest po tej samej stronie, co suwadło, ale w rzeczywistości są po różnych stronach. Podobne zastrzeżenia można wysunąć do wielu innych broni w Counter-Strike.
  • Alternatywny strzał MP5 w Counter-Strike: Condition Zero Deleted Scenes powoduje włączenie latarki.
  • W CS:S MP5 jest jedną z kilku broni, w których okienko wyrzutu łusek jest tam, gdzie powinno.
  • Natomiast w CS 1.6 i CS:CZ MP5 jest jedną z wielu broni, w których okienko wyrzutu łusek jest nie tam, gdzie powinno.
  • Pliki gry określają tą broń jako mp5 (Counter-Strike i Counter-Strike: Condition Zero) i mp5navy (Counter-Strike: Source).

Galeria

Counter-Strike 1.0

Counter-Strike 1.6

Condition Zero

Condition Zero: Deleted Scenes

Counter-Strike: Source