Kontrola terytorium

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

m
 
(Nie pokazano 7 wersji utworzonych przez 3 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
<ikony>valve|dod</ikony>
+
{{Stub|* Należy dodać zrzuty ekranu z gry.}}
{{Stub|*Dodać screeny z gry i opis huda w tym trybie.}}
+
{{Tryby gry DoD
{{TrybyGryDoDS Infobox
+
| grafika = Kontrola terytorium.jpg
|mapy= <span></span>
+
| mapy   = <span></span>
*[[dod_Anzio]]
+
* [[Anzio]]
*[[dod_Argentan]]
+
* [[Argentan]]
*[[dod_Avalanche]]
+
* [[Avalanche]]
*[[dod_Donner]]
+
* [[Donner]]
*[[dod_Flash]]
+
* [[Flash]]
*[[dod_Kalt]]
+
* [[Kalt]]
 
}}
 
}}
'''Kontrola Terytorium''' - Tryb rozgrywki polegający na przejmowaniu wrogich flag i obronie własnych.  
+
'''Kontrola Terytorium''' – jeden z trybów rozgrywki występujących domyślnie w [[Day of Defeat]] i [[Day of Defeat: Source]]. Polega na przejmowaniu wrogich flag i obronie własnych.
  
 
== Zasady gry ==
 
== Zasady gry ==
Aby wygrać, drużyna musi przejąć wszystkie flagi na mapie, równocześnie utrudniając drużynie przeciwnej zdobywanie flag. Jedna flagi można zdobyć przebiegając koło nich, a przy innych trzeba się zatrzymać i poczekać chwilę na przejęcie. Niektóre flagi wymagają przejmowania przez kilka osób naraz.
+
[[Plik:Kontrola terytorium - komunikat - blokada przejęcia.jpg|50px|thumb|left|Komunikat informujący o blokowaniu flagi przez wroga.]]
 +
Aby wygrać, drużyna musi przejąć wszystkie flagi na mapie, równocześnie utrudniając drużynie przeciwnej przejmowanie. Jedne flagi można zdobyć przebiegając koło nich, a przy innych trzeba się zatrzymać i poczekać chwilę na przejęcie. Niektóre wymagają przejmowania przez kilka osób naraz.
  
Zdobywanie flagi może zablokować gracz drużyny przeciwnej, wbiegając w obszar przejmowania. Informuje nas o tym taki obrazek.  
+
Zdobywanie flagi może zablokować gracz drużyny przeciwnej, wbiegając w obszar przejmowania. Informuje nas o tym odpowiedni komunikat.
 
+
[[Plik:Cap_blocked.jpg‎|100px|thumb|left|Obrazek informujący o blokowaniu flagi przez wroga.]]
+
  
 
== Punktacja ==
 
== Punktacja ==
*Każdy gracz za przejęcie flagi dostaje 1 punkt, drużyna także 1 punkt.
+
* Każdy gracz za przejęcie flagi dostaje 1 punkt, drużyna także 1 punkt.
*Za przejęcie podwójnej flagi drużyna otrzymuje 2 punkty.
+
* Za przejęcie podwójnej flagi drużyna otrzymuje 2 punkty.
*Za przejęcie wszystkich flag ([[Full-cap]]) drużyna otrzymuje 60 punktów.
+
* Za przejęcie wszystkich flag drużyna otrzymuje 60 punktów.
*Co 25 sec. drużyna ma naliczane dodatkowe punkty za flagi, które są liczone, tak jak przejmowanie flag.
+
* Co 25 sec. drużyna ma naliczane dodatkowe punkty za zdobyte flagi, które są liczone, tak jak w przypadku przejmowania, czyli 1pkt. za pojedynczą flagę i 2pkt. za podwójną.
 +
 
 +
{{Day of Defeat}}
  
{{DayofDefeat}}
 
 
[[Kategoria:Tryby w Day of Defeat]]
 
[[Kategoria:Tryby w Day of Defeat]]

Aktualna wersja na dzień 19:05, 30 paź 2015

Zalążek

Ta strona to tylko zalążek artykułu. Jeśli możesz, pomóż w tworzeniu serwisu i rozwiń ten artykuł!

  • Należy dodać zrzuty ekranu z gry.
Kontrola terytorium
Kontrola terytorium.jpg
Mapy tego trybu

Kontrola Terytorium – jeden z trybów rozgrywki występujących domyślnie w Day of Defeat i Day of Defeat: Source. Polega na przejmowaniu wrogich flag i obronie własnych.

[edytuj] Zasady gry

Błąd przy generowaniu miniatury Niekompletna konfiguracja biblioteki GD – brak funkcji imagecreatefromjpeg
Komunikat informujący o blokowaniu flagi przez wroga.

Aby wygrać, drużyna musi przejąć wszystkie flagi na mapie, równocześnie utrudniając drużynie przeciwnej przejmowanie. Jedne flagi można zdobyć przebiegając koło nich, a przy innych trzeba się zatrzymać i poczekać chwilę na przejęcie. Niektóre wymagają przejmowania przez kilka osób naraz.

Zdobywanie flagi może zablokować gracz drużyny przeciwnej, wbiegając w obszar przejmowania. Informuje nas o tym odpowiedni komunikat.

[edytuj] Punktacja

  • Każdy gracz za przejęcie flagi dostaje 1 punkt, drużyna także 1 punkt.
  • Za przejęcie podwójnej flagi drużyna otrzymuje 2 punkty.
  • Za przejęcie wszystkich flag drużyna otrzymuje 60 punktów.
  • Co 25 sec. drużyna ma naliczane dodatkowe punkty za zdobyte flagi, które są liczone, tak jak w przypadku przejmowania, czyli 1pkt. za pojedynczą flagę i 2pkt. za podwójną.