Kunkka

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(Utworzył nową stronę „{{Stub}} {{PostacDota2 infobox |grafika=Dota2kunkka.jpg |grupa=Radiant |rasa= |pozycja=Bohater |obrażenia=47 - 57 |pancerz=1.96 |podstawowy atrybut=Siła |zw...”)
 
(wprowadzenie wikitable, drobne poprawki)
Linia 19: Linia 19:
 
}}
 
}}
  
'''Kunkka''' jest jednym z bohaterów gry [[Dota2]] należacym do [[Radiant]]
+
'''Kunkka''' jest jednym z bohaterów gry [[Dota 2]], należącym do [[Radiant]].
 
+
  
 
==Opis bohatera==
 
==Opis bohatera==
Kunkka to bardzo dobry [[solo-lane]]r, [[semi-carry]] oraz [[ganker]]. Kunkka nadaje się na [[tri-lane]] jednak straci swój potencjał. Dzieki swojemu pasywnemu zaklęciu '''Tidebringer''' ma bardzo dobra kontrole lini i może zebrać dużo złota last-hitujac creepy. Kunkka wymaga pewnej wprawy, żeby zaczać nim umiejętnie grać, ponieważ do skutecznego zabijania trzeba trafić z kombinacji zaklęć.
+
Kunkka to bardzo dobry [[solo-lane]]r, [[semi-carry]] oraz [[ganker]]. Kunkka nadaje się na [[tri-lane]] jednak straci swój potencjał. Dzieki swojemu pasywnemu zaklęciu '''Tidebringer''' ma bardzo dobrą kontrolę linii i może zebrać dużo złota last-hitujac [[creep]]y. Kunkka wymaga pewnej wprawy, ponieważ do skutecznego zabijania trzeba trafić z kombinacji zaklęć.
 
+
  
 
==Umiejętności bohatera==
 
==Umiejętności bohatera==
 
 
===Torrent===
 
===Torrent===
Kunkka przywołuję gejzer wody, który po 2 sekundach wybucha zadając obrażenia
+
Kunkka przywołuję gejzer wody, który po 2 sekundach wybucha zadając obrażenia.
{|border="1" cellspacing="4" cellpadding="3" rules="all" style="margin:1em 1em 1em 0; border:solid
+
{| class="wikitable"
! bgcolor="#F2F2F2"|Poziom  
+
! Poziom  
! bgcolor="#F2F2F2"|Koszt many  
+
! Koszt many  
! bgcolor="#F2F2F2"|Cooldown  
+
! Cooldown  
! bgcolor="#F2F2F2"|Zasięg rzucania  
+
! Zasięg rzucania  
! bgcolor="#F2F2F2"|Aoe  
+
! Aoe  
! bgcolor="#F2F2F2"|Czas trwania  
+
! Czas trwania  
! bgcolor="#F2F2F2"|Dozwolone cele  
+
! Dozwolone cele  
! bgcolor="#F2F2F2"|Efekty  
+
! Efekty  
 
|-
 
|-
 
| 1  
 
| 1  
Linia 89: Linia 86:
 
===Tidebringer===
 
===Tidebringer===
 
Legedarny miecz Kunkki napełniony jest mocą morza. Przypominając odpływ i przypływ, Tidebringer pasywnie daje bohaterowi zwiększone obrażenia oraz atak obszarowy, co pewien czas.
 
Legedarny miecz Kunkki napełniony jest mocą morza. Przypominając odpływ i przypływ, Tidebringer pasywnie daje bohaterowi zwiększone obrażenia oraz atak obszarowy, co pewien czas.
{|border="1" cellspacing="4" cellpadding="3" rules="all" style="margin:1em 1em 1em 0; border:solid
+
{| class="wikitable" style="width:100%"
! bgcolor="#F2F2F2"|Poziom  
+
! Poziom  
! bgcolor="#F2F2F2"|Koszt many  
+
! Koszt many  
! bgcolor="#F2F2F2"|Cooldown  
+
! Cooldown  
! bgcolor="#F2F2F2"|Zasięg rzucania  
+
! Zasięg rzucania  
! bgcolor="#F2F2F2"|Aoe  
+
! Aoe  
! bgcolor="#F2F2F2"|Czas trwania  
+
! Czas trwania  
! bgcolor="#F2F2F2"|Dozwolone cele  
+
! Dozwolone cele  
! bgcolor="#F2F2F2"|Efekty  
+
! Efekty  
 
|-
 
|-
 
| 1  
 
| 1  
Linia 140: Linia 137:
 
|}
 
|}
 
* W momencie, gdy Tidebringer jest gotowy, na mieczu Kunkki pojawia się wodny efekt.
 
* W momencie, gdy Tidebringer jest gotowy, na mieczu Kunkki pojawia się wodny efekt.
* Wodny efekt widoczny jest przez wszystkich graczy.
+
* Wodny efekt widoczny jest dla wszystkich graczy.
 
* Tidebringer powoduje niewielką animacje plusku na każdej zranionej jednostce.
 
* Tidebringer powoduje niewielką animacje plusku na każdej zranionej jednostce.
 
* Nie jest blokowane przez niewrażliwość na magię.
 
* Nie jest blokowane przez niewrażliwość na magię.
* Tidebringer zadaje normalne obrażenia, które są redukowane przez pancerz oraz blokowane przez Stout Shield, Vanguard oraz Kraken Shell.
+
* Tidebringer zadaje normalne obrażenia, które są redukowane przez pancerz oraz blokowane przez [[Stout Shield]], [[Vanguard]] oraz [[Kraken Shell]].
  
 
===X mark the spot===
 
===X mark the spot===
 
W celu utworzenia zgromadzenia dla swych żołnierzy, Kunkka namierza bohatera i zaznacza jego obecną pozycję na ziemi. Po kilku sekundach bohater natychmiast wraca do zaznaczonego miejsca.
 
W celu utworzenia zgromadzenia dla swych żołnierzy, Kunkka namierza bohatera i zaznacza jego obecną pozycję na ziemi. Po kilku sekundach bohater natychmiast wraca do zaznaczonego miejsca.
{|border="1" cellspacing="4" cellpadding="3" rules="all" style="margin:1em 1em 1em 0; border:solid
+
{| class="wikitable" style="width:100%"
! bgcolor="#F2F2F2"|Poziom  
+
! Poziom  
! bgcolor="#F2F2F2"|Koszt many  
+
! Koszt many  
! bgcolor="#F2F2F2"|Cooldown  
+
! Cooldown  
! bgcolor="#F2F2F2"|Zasięg rzucania  
+
! Zasięg rzucania  
! bgcolor="#F2F2F2"|Aoe  
+
! Aoe  
! bgcolor="#F2F2F2"|Czas trwania  
+
! Czas trwania  
! bgcolor="#F2F2F2"|Dozwolone cele  
+
! Dozwolone cele  
! bgcolor="#F2F2F2"|Efekty  
+
! Efekty  
 
|-
 
|-
 
| 1
 
| 1
Linia 197: Linia 194:
 
|-
 
|-
 
|}
 
|}
* Dodatkowa umiejętność Return, może być użyta do natychmiastowego sprowadzenia jednostki spowrotem do punktu X.
+
* Dodatkowa umiejętność Return może być użyta do natychmiastowego sprowadzenia jednostki z powrotem do punktu X.
 
+
 
* Bohaterowie ze Spell Immunity nie zostaną cofnięci.
 
* Bohaterowie ze Spell Immunity nie zostaną cofnięci.
 +
 
===Ghost ship===
 
===Ghost ship===
Morphling teleportuje się do iluzji i tym samym ją usuwa
+
Morphling teleportuje się do iluzji i tym samym ją usuwa.
{|border="1" cellspacing="4" cellpadding="3" rules="all" style="margin:1em 1em 1em 0; border:solid
+
{| class="wikitable" style="width:100%"
! bgcolor="#F2F2F2"|Poziom  
+
! Poziom  
! bgcolor="#F2F2F2"|Koszt many  
+
! Koszt many  
! bgcolor="#F2F2F2"|Cooldown  
+
! Cooldown  
! bgcolor="#F2F2F2"|Zasięg rzucania  
+
! Zasięg rzucania  
! bgcolor="#F2F2F2"|Aoe  
+
! Aoe  
! bgcolor="#F2F2F2"|Czas trwania  
+
! Czas trwania  
! bgcolor="#F2F2F2"|Dozwolone cele  
+
! Dozwolone cele  
! bgcolor="#F2F2F2"|Efekty  
+
! Efekty  
 
|-
 
|-
 
| 1
 
| 1
Linia 246: Linia 243:
 
* Tylko wrogowie na końcu drogi statku zostaną ogłuszeni; Ghost Ship niekoniecznie musi zakończyć drogę w miejscu rzucenia umiejętności.
 
* Tylko wrogowie na końcu drogi statku zostaną ogłuszeni; Ghost Ship niekoniecznie musi zakończyć drogę w miejscu rzucenia umiejętności.
 
* Obrażenia zadawane później są traktowane jako usuwanie punktów życia. Nie są redukowane przez nic,  jednak nie mogą obniżyć poziomu życia poniżej 1. punktu.
 
* Obrażenia zadawane później są traktowane jako usuwanie punktów życia. Nie są redukowane przez nic,  jednak nie mogą obniżyć poziomu życia poniżej 1. punktu.
* Redukcja obrażeń działa na zasadzie Triggered Evasion, czyli leczeniu określonej ilości obrażeń przed ich otrzymaniem. Obrażenia otrzymane przy pełnej puli życia nie są redukowane.
+
* Redukcja obrażeń działa na zasadzie [[Triggered Evasion]], czyli leczeniu określonej ilości obrażeń przed ich otrzymaniem. Obrażenia otrzymane przy pełnej puli życia nie są redukowane.
 
* Szybkość poruszania się statku wynosi 650
 
* Szybkość poruszania się statku wynosi 650
 
* Ghost Ship zadaje magiczne obrażenia, które są redukowane przez odporność na magię i blokowane przez niewrażliwość na magię.
 
* Ghost Ship zadaje magiczne obrażenia, które są redukowane przez odporność na magię i blokowane przez niewrażliwość na magię.
 
* Ghost Ship trafi dokładnie w wybrany punkt, jeśli zostanie rzucony w maksymalnym zasięgu.
 
* Ghost Ship trafi dokładnie w wybrany punkt, jeśli zostanie rzucony w maksymalnym zasięgu.
 
 
 
 
 
 
  
 
{{Postacie - Dota 2}}
 
{{Postacie - Dota 2}}
 
[[Kategoria:Bohaterowie z gry Dota 2]]
 
[[Kategoria:Bohaterowie z gry Dota 2]]

Wersja z 15:49, 18 paź 2011

Zalążek

Ta strona to tylko zalążek artykułu. Jeśli możesz, pomóż w tworzeniu serwisu i rozwiń ten artykuł!

Kunkka
Dota2kunkka.jpg
Przynależność Radiant
Pozycja Bohater
Statystyki Postaci
Obrażenia 47 - 57
Pancerz 1.96
Podstawowy atrybut Siła
Zwinność 14 + 1.3
Inteligencja 18 + 1.5
Siła 21 + 2.7
Prędkość poruszania 300
Zasięg ataku 128
Zasięg widzenia 1800 / 800
Informacje techniczne

Kunkka jest jednym z bohaterów gry Dota 2, należącym do Radiant.

Spis treści

Opis bohatera

Kunkka to bardzo dobry solo-laner, semi-carry oraz ganker. Kunkka nadaje się na tri-lane jednak straci swój potencjał. Dzieki swojemu pasywnemu zaklęciu Tidebringer ma bardzo dobrą kontrolę linii i może zebrać dużo złota last-hitujac creepy. Kunkka wymaga pewnej wprawy, ponieważ do skutecznego zabijania trzeba trafić z kombinacji zaklęć.

Umiejętności bohatera

Torrent

Kunkka przywołuję gejzer wody, który po 2 sekundach wybucha zadając obrażenia.

Poziom Koszt many Cooldown Zasięg rzucania Aoe Czas trwania Dozwolone cele Efekty
1 120 12 1500 200 1 sekund Wrogie jednostki Zadaje 120 obrażeń i spowalnia o 30%
2 120 12 1500 200 2 sekund Wrogie jednostki Zadaje 180 obrażeń i spowalnia o 30%
3 120 12 1500 200 3 sekund Wrogie jednostki Zadaje 240 obrażeń i spowalnia o 30%
4 120 12 1500 200 4 sekund Wrogie jednostki Zadaje 300 obrażeń i spowalnia o 30%
  • Jednostki znajdujące się w powietrzu cały czas mogą być atakowane.
  • Bąbelki widoczne są tylko dla sojuszników.
  • Przeciwnicy są zatrzymani w powietrzu przez 1.53 sekundy.
  • Połowa obrażeń jest zadana podczas uderzenia, druga połowa w czasie, gdy wroga jednostka znajduje się w powietrzu.
  • Kiedy jednostka zostanie zabita przez Torrent, zginie po wylądowaniu na ziemi.
  • Torrent zadaje magiczne obrażenia, które są redukowane przez odporność na magię oraz blokowane przez niewrażliwość na magię.

Tidebringer

Legedarny miecz Kunkki napełniony jest mocą morza. Przypominając odpływ i przypływ, Tidebringer pasywnie daje bohaterowi zwiększone obrażenia oraz atak obszarowy, co pewien czas.

Poziom Koszt many Cooldown Zasięg rzucania Aoe Czas trwania Dozwolone cele Efekty
1 N/A 13 N/A 380 N/A Wrogie jednostki Dodaje 15 obrażeń
2 N/A 10 N/A 420 N/A Wrogie jednostki Dodaje 30 obrażeń
3 N/A 7 N/A 460 N/A Wrogie jednostki Dodaje 45 obrażeń
4 N/A 4 N/A 500 N/A Wrogie jednostki Dodaje 60 obrażeń
  • W momencie, gdy Tidebringer jest gotowy, na mieczu Kunkki pojawia się wodny efekt.
  • Wodny efekt widoczny jest dla wszystkich graczy.
  • Tidebringer powoduje niewielką animacje plusku na każdej zranionej jednostce.
  • Nie jest blokowane przez niewrażliwość na magię.
  • Tidebringer zadaje normalne obrażenia, które są redukowane przez pancerz oraz blokowane przez Stout Shield, Vanguard oraz Kraken Shell.

X mark the spot

W celu utworzenia zgromadzenia dla swych żołnierzy, Kunkka namierza bohatera i zaznacza jego obecną pozycję na ziemi. Po kilku sekundach bohater natychmiast wraca do zaznaczonego miejsca.

Poziom Koszt many Cooldown Zasięg rzucania Aoe Czas trwania Dozwolone cele Efekty
1 80 30 500 N/A 1 sekund Każdy bohater Cofa bohatera po 1 sekundzie
2 90 30 500 N/A 1 sekund Każdy bohater Cofa bohatera po 2 sekundach
3 100 30 500 N/A 3 sekund Każdy bohater Cofa bohatera po 3 sekundach
4 100 30 500 N/A 4 sekund Każdy bohater Cofa bohatera po 4 sekundach
  • Dodatkowa umiejętność Return może być użyta do natychmiastowego sprowadzenia jednostki z powrotem do punktu X.
  • Bohaterowie ze Spell Immunity nie zostaną cofnięci.

Ghost ship

Morphling teleportuje się do iluzji i tym samym ją usuwa.

Poziom Koszt many Cooldown Zasięg rzucania Aoe Czas trwania Dozwolone cele Efekty
1 150 90 1000 400 5 sekund Ja / Sojusznicy / Wrogowie 300 obrażeń podczas zderzenia, 10% zwiększona szybkość poruszania, połowa obrażeń zadana po minięciu efektu umiejętności, 1 sekunda ogłuszenia
2 200 90 1000 400 6 sekund Ja / Sojusznicy / Wrogowie 400 obrażeń podczas zderzenia, 10% zwiększona szybkość poruszania, połowa obrażeń zadana po minięciu efektu umiejętności, 1 sekunda ogłuszenia
3 150 90 1000 400 7 sekund Ja / Sojusznicy / Wrogowie 500 obrażeń podczas zderzenia, 10% zwiększona szybkość poruszania, połowa obrażeń zadana po minięciu efektu umiejętności, 1 sekunda ogłuszenia
  • Czas animacji na bohaterach zostaje przez 7 sekund, jednak przyspieszenie trwa ok. 10.
  • Tylko bohaterowie mogą znaleźć się pod działaniem umiejętności.
  • Tylko wrogowie na końcu drogi statku zostaną ogłuszeni; Ghost Ship niekoniecznie musi zakończyć drogę w miejscu rzucenia umiejętności.
  • Obrażenia zadawane później są traktowane jako usuwanie punktów życia. Nie są redukowane przez nic, jednak nie mogą obniżyć poziomu życia poniżej 1. punktu.
  • Redukcja obrażeń działa na zasadzie Triggered Evasion, czyli leczeniu określonej ilości obrażeń przed ich otrzymaniem. Obrażenia otrzymane przy pełnej puli życia nie są redukowane.
  • Szybkość poruszania się statku wynosi 650
  • Ghost Ship zadaje magiczne obrażenia, które są redukowane przez odporność na magię i blokowane przez niewrażliwość na magię.
  • Ghost Ship trafi dokładnie w wybrany punkt, jeśli zostanie rzucony w maksymalnym zasięgu.