News:IGN ujawnia pierwsze 30 min gry Portal 2

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(news)
(Anulowanie wersji nr 8420 utworzonej przez Septuater (DAMN IT! DAMN IT! DAMN IT!))
 
Linia 1: Linia 1:
 
{{NewsUp  
 
{{NewsUp  
| grafika=Nugwd_cut.jpg
+
| grafika=News side 30minutPortal2.jpg  
 
| ico=Aperture.png  
 
| ico=Aperture.png  
| data=12 lutego 2011 r.  
+
| data=15 stycznia 2011 r.  
| autor=Septuater }}  
+
| autor=zwieracz }}  
'''Twórcy ujawnili nowy wizerunek głównej bohaterki trybu jednoosobowego [[Portal 2|Portala 2]], Chell.'''
+
'''Serwis internetowy IGN w opublikowanym 14 stycznia 2011 roku artykule zatytułowanym "Jumping into Portal 2", ujawnia przebieg pierwszych 30 minut rozgrywki jaka czeka nas w Portal 2.'''
  
Valve wkrótce po zapowiedzi nowej gry potwierdziło, że Chell zostanie zaprojektowana na nowo, jednak pierwotne założenia zakładały zmiany designu kombinezonu, z których najważniejszą miał być nowy kolor, łagodny błękitny zamiast pomarańczowego.
+
W artykule dowiadujemy się między innymi, że na początku gry będziemy świadkami tego jak [[Chel]]l (główna bohaterka gry) zostaje wprowadzona w sen zaraz po wydarzeniach z pierwszego Portala, a następnie budzi się już setki lat później w zupełnie nowych realiach Portal 2.
 +
[[Grafika:Portal-2-20110113030451143.jpg|thumb|200px|right|Jedna z ujawnionych lokacji]]
  
Niedawno pojawiły się pierwsze grafiki przedstawiające nowy wygląd [[Chell]]. Jedną z nich można zobaczyć w postaci banera działu [http://www.thinkwithportals.com/press.php Press] na oficjalnej stronie Portala 2, [http://www.thinkwithportals.com/ thinkwithportals.com]. Przedstawia ona Chell odwróconą tyłem do widza i GLaDOS. Druga, pokazująca znacznie więcej, znalazła się na okładce lutowego wydania francuskiego pisma o grach [[w:Canard PC|Canard PC]]. Można na nim zobaczyć Chell prawie w całej okazałości i dostrzec, czym się różni.
+
W [[Portal 2]], o wiele większą rolę odgrywa dźwięk i muzyka. W grze wysłuchamy ponad 13 000 linii dialogowych. Muzyka będzie o wiele bardziej różnorodna i zintegrowana ze światem gry. Dla przykładu, przed jedną z wyjątkowo wymagających komór testowych, ''aby uspokoić obiekt testowy'' zostanie puszczona muzyka w stylu [[wpl:smooth jazz|smooth jazz]], która jednak po chwili wyłączy się przy akompaniamencie pisków i trzasków niesprawnego sprzętu audio. Po raz kolejny w projekcie zaangażowany został [[Jonathan Coulton]].
  
Jak się okazuje, '''doszło do diametralnej zmiany stylu'''. Twarz uległa jedynie lekkiemu złagodzeniu rysów, ale za to bohaterka ściągnęła górną część swojego kombinezonu, którą owinęła sobie wokół bioder, odsłaniając podkoszulek z logiem [[Aperture Laboratories]]. Te zmiany czynią Chell bardziej "ludzką" i wprasowują się w ogólny, znacznie mniej sterylny niż w pierwszej części, design Portala 2.
+
[[Aperture Laboratories]] przez setki lat popadło w ruinę, a gracz podczas swej podróży będzie miał okazję zwiedzać różne miejsca kompleksu. W raz z artykułem IGN wypuściło materiał wideo, na którym znajdują się nigdy wcześniej nie pokazywane fragmenty gameplay'u.
  
==Galeria==
+
<br clear=all>
<gallery>
+
<videoflash>UgLgm_TN1gE|540|385</videoflash>
Plik:Chell concept portal 2.jpg |Pierwsza kocepcja nowego wyglądu Chell
+
<br clear=all>
Plik:Nugwd.jpg | Pełna wersja grafiki obok
+
{{NewsDown | zrodlo = IGN | adres = http://uk.pc.ign.com/articles/114/1144005p1.html | tytul = Jumping into Portal 2 }}
Plik:Press_bg.jpg | Grafika Press ze strony Valve
+
</gallery><br />
+
  
{{NewsDown | zrodlo = Lambda Generation | adres = http://lambdageneration.com/posts/portal-2-site-updated-featuring-chell-redesign-and-teaser-for-a-perfect-romantic-gift/ | tytul = Portal 2 Site Updated – Featuring Chell Redesign (...)}}
 
  
 
+
[[Kategoria:Styczeń 2011]]
[[Kategoria:Luty 2011]]
+

Aktualna wersja na dzień 10:46, 12 lut 2011

News side 30minutPortal2.jpg
Aperture.png

Opublikowano: 15 stycznia 2011 r.» autor: zwieracz

Serwis internetowy IGN w opublikowanym 14 stycznia 2011 roku artykule zatytułowanym "Jumping into Portal 2", ujawnia przebieg pierwszych 30 minut rozgrywki jaka czeka nas w Portal 2.

W artykule dowiadujemy się między innymi, że na początku gry będziemy świadkami tego jak Chell (główna bohaterka gry) zostaje wprowadzona w sen zaraz po wydarzeniach z pierwszego Portala, a następnie budzi się już setki lat później w zupełnie nowych realiach Portal 2.

Jedna z ujawnionych lokacji

W Portal 2, o wiele większą rolę odgrywa dźwięk i muzyka. W grze wysłuchamy ponad 13 000 linii dialogowych. Muzyka będzie o wiele bardziej różnorodna i zintegrowana ze światem gry. Dla przykładu, przed jedną z wyjątkowo wymagających komór testowych, aby uspokoić obiekt testowy zostanie puszczona muzyka w stylu smooth jazz, która jednak po chwili wyłączy się przy akompaniamencie pisków i trzasków niesprawnego sprzętu audio. Po raz kolejny w projekcie zaangażowany został Jonathan Coulton.

Aperture Laboratories przez setki lat popadło w ruinę, a gracz podczas swej podróży będzie miał okazję zwiedzać różne miejsca kompleksu. W raz z artykułem IGN wypuściło materiał wideo, na którym znajdują się nigdy wcześniej nie pokazywane fragmenty gameplay'u.