News:Przemowa na Games for Learning Day. 3 miliony Portali 2

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

m (nowa grafika z boku)
m (linki)
Linia 4: Linia 4:
 
| data=23 czerwca 2011 r.  
 
| data=23 czerwca 2011 r.  
 
| autor=Septuater}}  
 
| autor=Septuater}}  
'''Gabe Newell ujawnił, że Portal 2 sprzedał się w 3 milionach egzemplarzy.'''
+
'''[[Gabe Newell]] ujawnił, że [[Portal 2]] sprzedał się w 3 milionach egzemplarzy.'''
  
Informacja ta padła z ust współzałożyciela i prezesa Valve podczas jego przemówienia w czasie "Games for Learning Day" na ósmym, corocznym festiwalu "Games for Change" organizowanym przez Games for Learning Institute<ref>{{Cytuj |autor=Cheryl Byrne |url=http://g4li.org/?news=gabe-newell-keynote-for-2nd-annual-games-for-learning-day-at-g4c |tytul=Gabe Newell, Keynote for 2nd Annual Games for Learning Day at G4C |serwis=Games for Learning Institute |data=17 maja 2011 |dostep=23-06-2011}}</ref>. Stan sprzedaży Portala 2 był tylko jedną z ciekawych informacji, które Gabe ujawnił odpowiadając na pytania zgromadzonych. Przemowa opiewała m.in. edukacyjne aspekty tworzenia gier. I datę premiery Episode Three.
+
Informacja ta padła z ust współzałożyciela i prezesa [[Valve]] podczas jego przemówienia w czasie "Games for Learning Day" na ósmym, corocznym festiwalu "Games for Change" organizowanym przez Games for Learning Institute<ref>{{Cytuj |autor=Cheryl Byrne |url=http://g4li.org/?news=gabe-newell-keynote-for-2nd-annual-games-for-learning-day-at-g4c |tytul=Gabe Newell, Keynote for 2nd Annual Games for Learning Day at G4C |serwis=Games for Learning Institute |data=17 maja 2011 |dostep=23-06-2011}}</ref>. Stan sprzedaży Portala 2 był tylko jedną z ciekawych informacji, które Gabe ujawnił odpowiadając na pytania zgromadzonych. Przemowa opiewała m.in. edukacyjne aspekty tworzenia gier. I datę premiery Episode Three.
  
Gabe Newell stwierdził, że nie ma żadnej przepaści między grami edukacyjnymi, a odnoszącymi sukces komercyjny, za przykład podając Portala 2. Uznał też, że ów gra naprawdę może być używana do nauki praktycznej fizyki, tak jak "czytanie Newtona i Einsteina" do nauki teorii. Aby udowodnić, że gry są "potężnym narzędziem do nauki i badań" i są przy tym bardzo przystępne, przeprowadził prezentację, w której na scenę trafił dwuletni chłopiec imieniem Josh i zaczął grać w Portala 2. Newell opowiedział także o grupie siódmoklasistów, którzy zostali zaproszeni do siedziby Valve i skutecznie nauczeni obsługi programu do tworzenia map w grach Source - Hammer, przy okazji Left 4 Dead 2. Gabe wyraził też negatywną opinię na temat większości obecnych na rynku gier edukacyjnych, mówiąc, że ich twórcy usprawiedliwiają ich marną jakość i niewielką ilość pracy włożonej w ich tworzenie tym, że nie są produktami komercyjnymi.
+
Gabe Newell stwierdził, że nie ma żadnej przepaści między grami edukacyjnymi, a odnoszącymi sukces komercyjny, za przykład podając Portala 2. Uznał też, że ów gra naprawdę może być używana do nauki praktycznej fizyki, tak jak "czytanie Newtona i Einsteina" do nauki teorii. Aby udowodnić, że gry są "potężnym narzędziem do nauki i badań" i są przy tym bardzo przystępne, przeprowadził prezentację, w której na scenę trafił dwuletni chłopiec imieniem Josh i zaczął grać w Portala 2. Newell opowiedział także o grupie siódmoklasistów, którzy zostali zaproszeni do siedziby Valve i skutecznie nauczeni obsługi programu do tworzenia map w grach [[Source]] - Hammer, przy okazji [[Left 4 Dead 2]]. Gabe wyraził też negatywną opinię na temat większości obecnych na rynku gier edukacyjnych, mówiąc, że ich twórcy usprawiedliwiają ich marną jakość i niewielką ilość pracy włożonej w ich tworzenie tym, że nie są produktami komercyjnymi.
  
 
Podczas przemowy Gabe wspomniał także o ogromnym znaczeniu gier multiplayerowych i massive-multiplayerowych - takich jak World of Warcraft. Opowiedział przy tym o znajomych dzieciach, które doskonale znają geografię [[wpl:Azeroth|Azeroth]], a nie wiedzą gdzie leży Kanada.
 
Podczas przemowy Gabe wspomniał także o ogromnym znaczeniu gier multiplayerowych i massive-multiplayerowych - takich jak World of Warcraft. Opowiedział przy tym o znajomych dzieciach, które doskonale znają geografię [[wpl:Azeroth|Azeroth]], a nie wiedzą gdzie leży Kanada.

Wersja z 13:27, 24 cze 2011

Portal2 3mln big.png
Aperture.png

Opublikowano: 23 czerwca 2011 r.» autor: Septuater

Gabe Newell ujawnił, że Portal 2 sprzedał się w 3 milionach egzemplarzy.

Informacja ta padła z ust współzałożyciela i prezesa Valve podczas jego przemówienia w czasie "Games for Learning Day" na ósmym, corocznym festiwalu "Games for Change" organizowanym przez Games for Learning Institute[1]. Stan sprzedaży Portala 2 był tylko jedną z ciekawych informacji, które Gabe ujawnił odpowiadając na pytania zgromadzonych. Przemowa opiewała m.in. edukacyjne aspekty tworzenia gier. I datę premiery Episode Three.

Gabe Newell stwierdził, że nie ma żadnej przepaści między grami edukacyjnymi, a odnoszącymi sukces komercyjny, za przykład podając Portala 2. Uznał też, że ów gra naprawdę może być używana do nauki praktycznej fizyki, tak jak "czytanie Newtona i Einsteina" do nauki teorii. Aby udowodnić, że gry są "potężnym narzędziem do nauki i badań" i są przy tym bardzo przystępne, przeprowadził prezentację, w której na scenę trafił dwuletni chłopiec imieniem Josh i zaczął grać w Portala 2. Newell opowiedział także o grupie siódmoklasistów, którzy zostali zaproszeni do siedziby Valve i skutecznie nauczeni obsługi programu do tworzenia map w grach Source - Hammer, przy okazji Left 4 Dead 2. Gabe wyraził też negatywną opinię na temat większości obecnych na rynku gier edukacyjnych, mówiąc, że ich twórcy usprawiedliwiają ich marną jakość i niewielką ilość pracy włożonej w ich tworzenie tym, że nie są produktami komercyjnymi.

Podczas przemowy Gabe wspomniał także o ogromnym znaczeniu gier multiplayerowych i massive-multiplayerowych - takich jak World of Warcraft. Opowiedział przy tym o znajomych dzieciach, które doskonale znają geografię Azeroth, a nie wiedzą gdzie leży Kanada.

Padło także tradycyjne pytanie o to, kiedy zostanie wydany nowy tytuł z serii Half-Life:

-When does Half Life Episode 3 comes out?
-If you know enough to ask the question, you know enough what the answer is.

Gabe i widz

Gabe naprawdę wierzy w społeczność.

Przypisy

  1. Cheryl Byrne: Gabe Newell, Keynote for 2nd Annual Games for Learning Day at G4C. Games for Learning Institute, 17 maja 2011 [dostęp 23-06-2011].