Słownik Dota 2

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(Słownik Dota 2)
(Słownik Dota 2)
Linia 19: Linia 19:
 
Casting Point - [[Punkt czaru]]
 
Casting Point - [[Punkt czaru]]
 
Casting Time - [[Czas rzucania]]
 
Casting Time - [[Czas rzucania]]
Critical Strike - [[Krytyczne uderzenie]] # UWAGA! Nie w przypadku nazwy umiejętności!
+
Critical Strike - [[Krytyczne uderzenie]] * UWAGA! Nie w przypadku nazwy umiejętności!
 
Damage - [[Obrażenia]]
 
Damage - [[Obrażenia]]
 
Damage Backswing Point - [[Punkt cofania]]
 
Damage Backswing Point - [[Punkt cofania]]

Wersja z 19:49, 21 paź 2011

Słownik Dota 2

Active - Aktywna Acquisition Range - Zasięg reakcji Affiliation - Przynależność Agility - Zwinność AoE - Obszar działania Area of Effect - Obszar działania Armor - Pancerz Arrow - Strzała Attack Animation - Animacja ataku Attack Range - Zasięg ataku Attack Speed - Prędkość ataku Attributes - Atrybuty Base Attack Time - Bazowy czas ataku Base Attribute - Bazowy atrybut Buff - Ulepszenie Casting Animation - Animacja czaru Casting Point - Punkt czaru Casting Time - Czas rzucania Critical Strike - Krytyczne uderzenie * UWAGA! Nie w przypadku nazwy umiejętności! Damage - Obrażenia Damage Backswing Point - Punkt cofania Damage Point - Punkt obrażeń De/Activate - De/Aktywowana Defensive Aura - Aura defensywna Deny - Dobijanie Escape Mechanism - Mechanizm ucieczki Experience - Doświadczenie Gold - Złoto Hero - Bohater Hit Points - Punkty życia HP - Punkty życia Illusion - Iluzja Instant - Natychmiastowa Intelligence - Inteligencja Interrupt - Przerywanie Invisibility - Niewidzialność Item - Przedmiot Lane - Linia Location Targeting - Na lokację Magic Damage - Magiczne obrażenia Missile Speed - Szybkość pocisku Mixed Damage - Mieszane obrażenia Movespeed - Prędkość poruszania MS - Prędkość poruszania Neutral Creep - Neutralny creep Normal Damage - Normalne obrażenia Offensive Aura - Aura ofensywna On attack - Przy ataku On-being-attacked - Przy obronie On-certain-damage-received - Przy otrzymaniu obrażeń On-Enemy-Cast - Przy wrogich czarach On-self-spell-cast - Przy rzucaniu czarów On-unit-kill - Przy zabijaniu Passive - Pasywna Physical Damage - Fizyczne obrażenia Pure Damage - Czyste obrażenia Respawn Time - Czas odrodzenia Rune - Runa Self-buff - Ulepszenie Sight Range - Zasięg widzenia Skill - Umiejętność Slow - Spowolnienie Spell Immunity - Niewrażliwość na magię Spell Resistance - Odporność na magię Strength - Siła Stun - Ogłuszenie Tavern - Tawerna Teleportation - Teleportacja Tree Targeting - Na drzewo Unit Targeting - Na jednostkę