Edytujesz „UMP-45”
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.
Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 1: | Linia 1: | ||
<ikony>cs</ikony> | <ikony>cs</ikony> | ||
− | {{ | + | {{BronCS infobox |
− | | grafika | + | |grafika=ump45iconbuycz.png |
− | | altname | + | |altname=K&M UMP |
− | | cena | + | |cena=$1700 |
− | | kraj | + | |kraj=Niemcy |
− | | odrzut | + | |odrzut=mały |
− | | obrazenia | + | |obrazenia=średnie |
− | | magazynek | + | |magazynek=25 |
− | | ogien | + | |ogien=Automatyczny |
− | | amun | + | |amun=.45 ACP (11.43×23mm) |
− | | szybkosc | + | |szybkosc=600 strz./min. |
− | | masa | + | |masa=2.27 kg |
− | | masapocisk | + | |masapocisk=15.2 gramów |
− | | predwylot | + | |predwylot=1005 stóp/sek. |
− | | energia | + | |energia=625 dżuli |
|uzycie=<p></p> | |uzycie=<p></p> | ||
− | * [[Antyterroryści]] | + | *[[Antyterroryści]] |
− | * [[Terroryści]] | + | *[[Terroryści]] |
− | | przeladowanie = 3 | + | |przeladowanie=3.75 sekundy |
}} | }} | ||
− | + | '''Heckler & Koch Universal Machine Pistol .45 ACP''' (znany także jako '''UMP45''' lub po prostu '''UMP''') – pistolet maszynowy występujący w grach z serii [[Counter-Strike]]. | |
− | + | ==Ogólnie== | |
+ | HK UMP .45 to dość dobra broń udostępniona zarówno antyterrorystom, jak i terrorystom. Większość graczy nie używa tej broni z powodu niskich obrażeń i penetracji. Jest także najwolniejszym, jeśli chodzi o szybkostrzelność, pistoletem maszynowym w grze. UMP jest rzadko używany, najczęściej jako zastępca [[MP5 (Counter-Strike)|MP5]] lub [[P90]]. | ||
− | == | + | ==Obrażenia== |
− | + | <table class="wikitable"> | |
+ | <tr> | ||
+ | <th rowspan="2">Część ciała</th> | ||
+ | <th colspan="2">Podst. tryb ognia</th> | ||
+ | </tr> | ||
+ | <tr> | ||
+ | <th>Bez pancerza</th> | ||
+ | <th>Z pancerzem</th> | ||
+ | </tr> | ||
+ | <tr> | ||
+ | <td>Głowa</td> | ||
+ | <td><span style="color: red;">117</span></td> | ||
+ | <td>58</td> | ||
+ | </tr> | ||
+ | <tr> | ||
+ | <td>Klatka pier., ramię</td> | ||
+ | <td>29</td> | ||
+ | <td>14</td> | ||
+ | </tr> | ||
+ | <tr> | ||
+ | <td>Brzuch</td> | ||
+ | <td>37</td> | ||
+ | <td>18</td> | ||
+ | </tr> | ||
+ | <tr> | ||
+ | <td>Noga</td> | ||
+ | <td>21</td> | ||
+ | <td>21</td> | ||
+ | </tr> | ||
+ | <tr> | ||
+ | <th colspan="3"> | ||
+ | <center><small><span style="color: red;">Czerwony</span> kolor oznacza śmiertelny cios.</small></center> | ||
+ | </th> | ||
+ | </tr> | ||
+ | </table> | ||
− | + | HK UMP .45 może zabić jednym strzałem tylko nieopancerzonego przeciwnika, jeśli oczywiście będzie to strzał w głowę. Potrzebuje około 8 kul, żeby zgładzić przeciwnika. Kule, które przelecą przez przeszkodę, będą zadawały znacznie mniejsze obrażenia, przez co nie zalecia się strzelanie przez ściany z UMP. Jest to bardzo lekka broń, gdyż nie zmniejsza szybkości poruszania się gracza, gdy ją nosi (czyli szybkość poruszania się wynosi 250ups). Jest też jedną z wielu broni, która potrafi strzelać pod wodą. | |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
==Zalety i wady== | ==Zalety i wady== | ||
− | {{ | + | {{Plusminus |
|zalety=* Bardzo precyzyjny i celny, nawet podczas ruchu | |zalety=* Bardzo precyzyjny i celny, nawet podczas ruchu | ||
* Mały odrzut i rozrzut na małych odległościach | * Mały odrzut i rozrzut na małych odległościach | ||
* Mała waga | * Mała waga | ||
− | * | + | |wady=* Niskie obrażenia oraz zdolność penetracji |
− | * | + | * Pierwszy pocisk często jest niecelny (jest to celowy zabieg twórców gry) |
− | * | + | * Niska precyzja w strzelaniu na większe odległości |
− | + | * Niska szybkostrzelność | |
− | * | + | * Nisko-średnia siła hamująca |
− | + | ||
* Długi czas przeładowania | * Długi czas przeładowania | ||
* Najmniejsza pojemność magazynka ze wszystkich pistoletów maszynowych | * Najmniejsza pojemność magazynka ze wszystkich pistoletów maszynowych | ||
− | + | * Cena w stosunku do oferowanych możliwości | |
− | + | ||
− | * Cena w stosunku do oferowanych możliwości | + | |
}} | }} | ||
− | == Taktyka == | + | ==Taktyka== |
− | + | ||
* Strzelaj ogniem ciągłym, jeśli walczysz na małych dystansach. | * Strzelaj ogniem ciągłym, jeśli walczysz na małych dystansach. | ||
− | * | + | * Na średnim dystansie, wykorzystaj swoją mobilność w walce z użytkownikami karabinów automatycznych, celuj w klatkę piersiową i zaczynaj strzelać bez przerwy lub wykorzystaj możliwość skrycia się za osłoną, organizuj pułapki. |
− | + | * Unikaj kontaktów z graczami używającymi karabinów na dużych dystansach, lepiej zrezygnować z konfrontacji i szukać okazji do walki w zwarciu. | |
− | * | + | |
− | + | ||
* Zawsze się chowaj, kiedy snajper cię zauważy, użyj granatów oślepiających, wykorzystaj swoją szybkość. | * Zawsze się chowaj, kiedy snajper cię zauważy, użyj granatów oślepiających, wykorzystaj swoją szybkość. | ||
− | * | + | * Walcząc w zwarciu staraj się okrążać przeciwnika. Przechyli to szalę wygranej na twoją stronę. |
− | * | + | * Bierz poprawkę na celowanie po pierwszym strzale. |
− | == | + | ==Antytaktyka== |
* Używaj broni dużego zasięgu, szczególnie karabinów przeciwko użytkownikom tej broni. | * Używaj broni dużego zasięgu, szczególnie karabinów przeciwko użytkownikom tej broni. | ||
* Ogłuszaj ich i trzymaj się od nich z daleka. | * Ogłuszaj ich i trzymaj się od nich z daleka. | ||
− | * | + | * Używaj innego pistoletu maszynowego lub szybkostrzelnej broni. |
− | == Osiągnięcia == | + | ==Osiągnięcia== |
− | === | + | {| class="wikitable" |
− | + | |- | |
+ | ! style="text-align:center"|Obrazek | ||
+ | ! style="text-align:center"|Nazwa | ||
+ | ! style="text-align:center"|Opis | ||
+ | |- | ||
+ | | style="text-align:center"|[[Plik:kmump45expert.jpg]] | ||
+ | | style="text-align:center"|'''''K&M UMP45 Expert''''' | ||
+ | | style="text-align:center"|Zabij 1000 przeciwników używając '''K&M UMP45''' | ||
+ | |} | ||
− | + | ==Ciekawostki== | |
− | + | ||
− | + | ||
− | == Ciekawostki == | + | |
* Pliki gry określają tą broń jako ''ump45''. | * Pliki gry określają tą broń jako ''ump45''. | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
* Jeśli wyposaży się w zarówno UMP .45 i [[USP|KM .45 Tactical]], będą posiadać tyle samo amunicji rezerwowej, gdyż używają tego samego naboju. | * Jeśli wyposaży się w zarówno UMP .45 i [[USP|KM .45 Tactical]], będą posiadać tyle samo amunicji rezerwowej, gdyż używają tego samego naboju. | ||
− | |||
− | == Galeria == | + | ==Galeria== |
− | === Counter-Strike 1.0 === | + | ===Counter-Strike 1.0=== |
<gallery> | <gallery> | ||
Grafika:ump4510hud.png|Ikonka HUD | Grafika:ump4510hud.png|Ikonka HUD | ||
Linia 125: | Linia 118: | ||
Grafika:ump4510.png|HK UMP .45 trzymany przez gracza | Grafika:ump4510.png|HK UMP .45 trzymany przez gracza | ||
</gallery> | </gallery> | ||
− | + | ===Counter-Strike 1.6=== | |
− | === Counter-Strike 1.6 === | + | |
<gallery> | <gallery> | ||
Grafika:ump4516iconbuy.png|Ikonka z menu kupowania broni | Grafika:ump4516iconbuy.png|Ikonka z menu kupowania broni | ||
Linia 132: | Linia 124: | ||
Grafika:ump4516.png|HK UMP .45 trzymany przez gracza | Grafika:ump4516.png|HK UMP .45 trzymany przez gracza | ||
</gallery> | </gallery> | ||
− | + | ===Counter-Strike: Condition Zero=== | |
− | === Counter-Strike: Condition Zero === | + | |
<gallery> | <gallery> | ||
Grafika:ump45iconbuycz.png|Ikonka z menu kupowania broni | Grafika:ump45iconbuycz.png|Ikonka z menu kupowania broni | ||
Linia 139: | Linia 130: | ||
Grafika:ump45cz.png|HK UMP .45 trzymany przez gracza | Grafika:ump45cz.png|HK UMP .45 trzymany przez gracza | ||
</gallery> | </gallery> | ||
− | + | ===Condition Zero: Deleted Scenes=== | |
− | === Condition Zero: Deleted Scenes === | + | |
<gallery> | <gallery> | ||
Grafika:ump45dshud.png|Ikonka HUD | Grafika:ump45dshud.png|Ikonka HUD | ||
Linia 148: | Linia 138: | ||
Grafika:W45acpbig.png|Duże pudełko z amunicją | Grafika:W45acpbig.png|Duże pudełko z amunicją | ||
</gallery> | </gallery> | ||
− | + | ===Counter-Strike: Source=== | |
− | === Counter-Strike: Source === | + | |
<gallery> | <gallery> | ||
Grafika:ump45sourcehud.png|Ikonka HUD | Grafika:ump45sourcehud.png|Ikonka HUD | ||
Linia 156: | Linia 145: | ||
Grafika:ump45source.png|HK UMP .45 trzymany przez gracza | Grafika:ump45source.png|HK UMP .45 trzymany przez gracza | ||
</gallery> | </gallery> | ||
− | + | ===Counter-Strike:Global Offensive=== | |
− | === Counter-Strike:Global Offensive === | + | |
<gallery> | <gallery> | ||
− | + | Grafika:UMP45_(ALL).PNG|HK UMP .45 trzymany przez gracza | |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
</gallery> | </gallery> | ||
− | + | {{CS}} | |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
[[Kategoria:Bronie w Counter-Strike]] | [[Kategoria:Bronie w Counter-Strike]] |