Edytujesz „UMP-45”

Uwaga: Nie jesteś zalogowany.

Twój adres IP zostanie zapisany w historii edycji strony.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja Twój tekst
Linia 109: Linia 109:
 
* Pliki gry określają tą broń jako ''ump45''.
 
* Pliki gry określają tą broń jako ''ump45''.
 
* W większości gier przełącznik rodzaju ognia jest na pozycji ''Zabezpieczony'' lub ognia pojedynczego, więc broń nie powinna strzelać ogniem ciągłym.
 
* W większości gier przełącznik rodzaju ognia jest na pozycji ''Zabezpieczony'' lub ognia pojedynczego, więc broń nie powinna strzelać ogniem ciągłym.
** W ''Global Offensive'' sprawa jest ciekawsza, gdyż przełącznik po lewej stronie UMP jest ustawiony za pozycją ognia ciągłego, co jest niemożliwe w prawdziwym życiu. Natomiast przełącznik po prawej stronie (widoczny podczas badania broni klawiszem {{Klawisz|F}}) jest w pozycji ''Zabezpieczony''.
 
 
* UMP-45 w każdej grze występuje z przednim chwytem pionowym zamontowanym na dolnej szynie łoża.
 
* UMP-45 w każdej grze występuje z przednim chwytem pionowym zamontowanym na dolnej szynie łoża.
 +
** W ''Global Offensive'' sprawa jest ciekawsza, gdyż przełącznik po lewej stronie UMP jest ustawiony za pozycją ognia ciągłego, co jest niemożliwe w prawdziwym życiu. Natomiast przełącznik po prawej stronie (widoczny podczas badania broni klawiszem {{Klawisz|F}}) jest w pozycji ''Zabezpieczony''.
 
* Tekstura magazynka w ''Counter-Strike 1.6'' zawiera naboje widoczne poprzez specjalne wycięcie. Sam magazynek zawsze będzie pokazywać, że posiada te naboje bez względu na to ile pocisków jest naprawdę w magazynku.
 
* Tekstura magazynka w ''Counter-Strike 1.6'' zawiera naboje widoczne poprzez specjalne wycięcie. Sam magazynek zawsze będzie pokazywać, że posiada te naboje bez względu na to ile pocisków jest naprawdę w magazynku.
 
** W ''Global Offensive'' również występuje taki sam typ magazynka, ale sama broń jest trzymana pod ostrzejszym kątem, więc nie można tego zobaczyć w standardowej animacji bezczynności. Dodatkowo animacja przeładowania pokazuje, że świeży magazynek ładowany do broni, mimo obecności naboi w wycięciu, nie zawiera naboi przy szczękach.  
 
** W ''Global Offensive'' również występuje taki sam typ magazynka, ale sama broń jest trzymana pod ostrzejszym kątem, więc nie można tego zobaczyć w standardowej animacji bezczynności. Dodatkowo animacja przeładowania pokazuje, że świeży magazynek ładowany do broni, mimo obecności naboi w wycięciu, nie zawiera naboi przy szczękach.  

Wkład do Borealis jest udostępniany na licencji Attribution-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-SA 3.0 (szczegóły w Borealis:Prawa_autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj | Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)