Uzbrojenie Kombinatu

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

 
(Nie pokazano 7 wersji utworzonych przez 3 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
 
{{Korekta|
 
{{Korekta|
 
*Dodać informację o zadawanych obrażeniach dla granatu z SMG
 
*Dodać informację o zadawanych obrażeniach dla granatu z SMG
*Dodać informację o zadawanych obrażeniach dla Karabinu Snajperskiego Kombinatu
 
 
*Dodać informację o zadawanych obrażeniach dla Manhack}}
 
*Dodać informację o zadawanych obrażeniach dla Manhack}}
  
 
Poniżej znajduje się lista broni, w które wyposażeni są żołnierze [[Kombinat]]u:
 
Poniżej znajduje się lista broni, w które wyposażeni są żołnierze [[Kombinat]]u:
  
*'''[[Karabin pulsacyjny|Karabin pulsacyjny AR2]]''' (ang. ''Pulse Rifle'') - Karabin szturmowy będący na wyposażeniu [[Overwatch Soldier]]s oraz [[Overwatch Elite]], rzadziej rebeliantów. W magazynku znajduje się 30 pocisków oraz 3 [[kula energii|kule energii]]. W zapasie można posiadać jeszcze 90 nabojów. Jeden pocisk zadaje 8 pkt. obrażeń a kula energii powoduje natychmiastową śmierć i dezintegrację trafionego przeciwnika.
+
*'''[[Karabin pulsacyjny|Karabin pulsacyjny AR2]]''' (ang. ''Pulse Rifle'', ''Overwatch Standard Issue Pulse Rifle'') - Karabin szturmowy będący na wyposażeniu [[Overwatch Soldier]]s oraz [[Overwatch Elite]], rzadziej rebeliantów. W magazynku znajduje się 30 pocisków oraz 3 [[kula energii|kule energii]]. W zapasie można posiadać jeszcze 60 sztuk amunicji. Jeden pocisk zadaje 8 pkt. obrażeń, a kula energii powoduje natychmiastową śmierć i dezintegrację trafionego przeciwnika.
  
*'''[[Pistolet maszynowy]] ''' (ang. ''SMG'')- Zwykły pistolet maszynowy wzorowany na [http://pl.wikipedia.org/wiki/MP7 Heckler & Koch MP7]. SMG jest używane przez [[Civil Protection]], [[Overwatch Soldier]]s i Rebeliantów. W magazynku mieści się 45 nabojów i 3 granaty. W zapasie można posiadać jeszcze 225 nabojów. Jeden pocisk zadaje 3 pkt. obrażeń.
+
*'''[[Pistolet maszynowy (HL2)|Pistolet maszynowy]] ''' (ang. ''SMG'')- Zwykły pistolet maszynowy wzorowany na [http://pl.wikipedia.org/wiki/MP7 Heckler & Koch MP7]. SMG jest używane przez [[Civil Protection]], [[Overwatch Soldier]]s i Rebeliantów. W magazynku mieści się 45 nabojów i 3 granaty. W zapasie można posiadać jeszcze 225 nabojów. Jeden pocisk zadaje 3 pkt. obrażeń.
  
*'''[[Pistolet 9mm]]''' (ang. ''9mm Pistol'')- Pistolet kalibru 9mm wzorowany na [http://pl.wikipedia.org/wiki/Pistolet_HK_USP#USP_Match Hecker & Koch USP Match]. Broń używana jedynie przez Civil Protection. W magazynku mieści się 18 nabojów. W zapasie można posiadać jeszcze 150 nabojów. Jeden pocisk zadaje 5 pkt. obrażeń. We wcześniejszej wersji gry pistolet miał być używany również przez [[Combine Assassin]].
+
*'''[[Pistolet 9mm]]''' (ang. ''9mm Pistol'')- Pistolet kalibru 9mm wzorowany na [http://pl.wikipedia.org/wiki/Pistolet_HK_USP#USP_Match Hecker & Koch USP Match]. Broń używana jedynie przez [[Civil Protection]]. W magazynku mieści się 18 nabojów. W zapasie można posiadać jeszcze 150 nabojów. Jeden pocisk zadaje 5 pkt. obrażeń. We wcześniejszej wersji gry pistolet miał być używany również przez [[Combine Assassin]].
  
*'''[[Strzelba SPAS 12 (HL2)|Strzelba]]''' (ang. ''Shotgun'')- Strzelba wzorowana na [http://pl.wikipedia.org/wiki/Strzelba_Franchi_SPAS_12 Franchi SPAS-12]. Broń używana przez [[Overwatch Soldier]]s oraz w [[Episode Two]] przez specjalną odmianę żołnierzy - [[Overwatch Shotgunner]], która wyróżnia się nieco inną kolorystyką umundurowania oraz większą ilością HP. W magazynku mieści się 6 sztuk amunicji śrutowej. W zapasie można posiadać jeszcze 30 nabojów. Pojedynczy strzał zadaje maksymalnie 56 pkt. obrażeń, a podwójny 84 pkt. obrażeń.  
+
*'''[[Strzelba (HL2)|Strzelba]]''' (ang. ''Shotgun'')- Strzelba wzorowana na [http://pl.wikipedia.org/wiki/Strzelba_Franchi_SPAS_12 Franchi SPAS-12]. Broń używana przez [[Overwatch Soldier]]s oraz w [[Episode Two]] przez [[Overwatch Shotgunner|specjalną odmianę żołnierzy]] , która wyróżnia się nieco inną kolorystyką umundurowania oraz większą ilością HP, specializują się oni w szybkich szturmach, mają na ramieniu znak Overwatch Elite, co świadczy że mogą być na nich kandydatami. W magazynku strzelby mieści się 6 sztuk amunicji śrutowej. W zapasie można posiadać jeszcze 30 nabojów. Pojedynczy strzał zadaje maksymalnie 56 pkt. obrażeń, a podwójny 84 pkt. obrażeń.  
  
*'''[[Granat MK3A2]]''' (ang. ''Hand grenade'') - Granat ręczny. Granat przed eksplozją pika i miga czerwoną lampką. Broń jest używana przez [[Overwatch Soldier]]s oraz [[Zombine]]ów (Granat Zombine zadaje większe obrażenia). Można posiadać maksymalnie 5 sztuk. Wybuch zadaje maksymalnie 125 pkt. obrażeń. Przydatny w razie potrzeby odparcia ataku licznej grupy przeciwników.
+
*'''[[Granat odłamkowy (HL2)|Granat odłamkowy]]''' (ang. ''Hand grenade'') - Granat ręczny. Granat przed eksplozją pika i miga czerwoną lampką. Broń jest używana przez [[Overwatch Soldier]]s oraz [[Zombine]]'ów (Granat Zombine zadaje większe obrażenia). Można posiadać maksymalnie 5 sztuk. Wybuch zadaje maksymalnie 125 pkt. obrażeń. Przydatny w razie potrzeby odparcia ataku licznej grupy przeciwników.
  
 
*'''[[Manhack]]''' - Elektroniczne, latające urządzenie Kombinatu, spełniające funkcje zwiadowcy oraz broni. Manhacki zawsze latają w grupie zazwyczaj liczącej 4 sztuki. Głównie służą do oczyszczania niewielkich i ciasnych przestrzeni. Używane są także do zwiadu na obszarach zbyt niebezpiecznych dla [[Skaner]]ów. Manhacki zdolne są do przebijania się przez mniej trwałe przeszkody np. deski.
 
*'''[[Manhack]]''' - Elektroniczne, latające urządzenie Kombinatu, spełniające funkcje zwiadowcy oraz broni. Manhacki zawsze latają w grupie zazwyczaj liczącej 4 sztuki. Głównie służą do oczyszczania niewielkich i ciasnych przestrzeni. Używane są także do zwiadu na obszarach zbyt niebezpiecznych dla [[Skaner]]ów. Manhacki zdolne są do przebijania się przez mniej trwałe przeszkody np. deski.
  
* '''[[Overwatch Sniper|Karabin Snajperski Kombinatu]]''' (ang. ''Overwatch Sniper Rifle'') - Stacjonarny karabin snajperski o potężnej sile rażenia. Karabin ma własne, ograniczone źródło zasilania. Wystrzeliwuje pociski podobne do tych, którymi strzela AR2. Pociski posiadają dużą prędkość, siłę obalającą, ale niską wartość przebicia. Świadczy o tym fakt, że nie mogą trafić celu, jeśli chroni go chociażby płyta z giętej blachy.  
+
* '''[[Overwatch Sniper|Karabin Snajperski Kombinatu]]''' (ang. ''Overwatch Sniper Rifle'') - Stacjonarny karabin snajperski o potężnej sile rażenia. Karabin ma własne, ograniczone źródło zasilania. Wystrzeliwuje pociski podobne do tych, którymi strzela AR2. Obrażenia różnią się w zależności od celu: rebelianci, zombie i headcraby giną po jednym strzale, natomiast gracz otrzymuje około 40 punktów obrażeń. Pociski mają dużą prędkość i siłę obalającą, ale niską wartość przebicia. Świadczy o tym fakt, że nie mogą trafić celu, jeśli chroni go chociażby płyta z giętej blachy.  
  
 
==Zobacz też:==
 
==Zobacz też:==

Aktualna wersja na dzień 15:32, 25 wrz 2017

Do korektya

Ten artykuł wymaga drobnej korekty. Jeśli masz czas pomóż nam i zajmij się tym.

  • Dodać informację o zadawanych obrażeniach dla granatu z SMG
  • Dodać informację o zadawanych obrażeniach dla Manhack

Poniżej znajduje się lista broni, w które wyposażeni są żołnierze Kombinatu:

  • Karabin pulsacyjny AR2 (ang. Pulse Rifle, Overwatch Standard Issue Pulse Rifle) - Karabin szturmowy będący na wyposażeniu Overwatch Soldiers oraz Overwatch Elite, rzadziej rebeliantów. W magazynku znajduje się 30 pocisków oraz 3 kule energii. W zapasie można posiadać jeszcze 60 sztuk amunicji. Jeden pocisk zadaje 8 pkt. obrażeń, a kula energii powoduje natychmiastową śmierć i dezintegrację trafionego przeciwnika.
  • Pistolet 9mm (ang. 9mm Pistol)- Pistolet kalibru 9mm wzorowany na Hecker & Koch USP Match. Broń używana jedynie przez Civil Protection. W magazynku mieści się 18 nabojów. W zapasie można posiadać jeszcze 150 nabojów. Jeden pocisk zadaje 5 pkt. obrażeń. We wcześniejszej wersji gry pistolet miał być używany również przez Combine Assassin.
  • Strzelba (ang. Shotgun)- Strzelba wzorowana na Franchi SPAS-12. Broń używana przez Overwatch Soldiers oraz w Episode Two przez specjalną odmianę żołnierzy , która wyróżnia się nieco inną kolorystyką umundurowania oraz większą ilością HP, specializują się oni w szybkich szturmach, mają na ramieniu znak Overwatch Elite, co świadczy że mogą być na nich kandydatami. W magazynku strzelby mieści się 6 sztuk amunicji śrutowej. W zapasie można posiadać jeszcze 30 nabojów. Pojedynczy strzał zadaje maksymalnie 56 pkt. obrażeń, a podwójny 84 pkt. obrażeń.
  • Granat odłamkowy (ang. Hand grenade) - Granat ręczny. Granat przed eksplozją pika i miga czerwoną lampką. Broń jest używana przez Overwatch Soldiers oraz Zombine'ów (Granat Zombine zadaje większe obrażenia). Można posiadać maksymalnie 5 sztuk. Wybuch zadaje maksymalnie 125 pkt. obrażeń. Przydatny w razie potrzeby odparcia ataku licznej grupy przeciwników.
  • Manhack - Elektroniczne, latające urządzenie Kombinatu, spełniające funkcje zwiadowcy oraz broni. Manhacki zawsze latają w grupie zazwyczaj liczącej 4 sztuki. Głównie służą do oczyszczania niewielkich i ciasnych przestrzeni. Używane są także do zwiadu na obszarach zbyt niebezpiecznych dla Skanerów. Manhacki zdolne są do przebijania się przez mniej trwałe przeszkody np. deski.
  • Karabin Snajperski Kombinatu (ang. Overwatch Sniper Rifle) - Stacjonarny karabin snajperski o potężnej sile rażenia. Karabin ma własne, ograniczone źródło zasilania. Wystrzeliwuje pociski podobne do tych, którymi strzela AR2. Obrażenia różnią się w zależności od celu: rebelianci, zombie i headcraby giną po jednym strzale, natomiast gracz otrzymuje około 40 punktów obrażeń. Pociski mają dużą prędkość i siłę obalającą, ale niską wartość przebicia. Świadczy o tym fakt, że nie mogą trafić celu, jeśli chroni go chociażby płyta z giętej blachy.

[edytuj] Zobacz też: