Wyrzutnia rakiet (HL2)

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Linia 31: Linia 31:
 
* Nie wolno spuszczać rakiety z oczu dopóki nie trafi ona w cel. Każda rakieta jest cenna i strata nawet jednej może się przyczynić do przegranej.
 
* Nie wolno spuszczać rakiety z oczu dopóki nie trafi ona w cel. Każda rakieta jest cenna i strata nawet jednej może się przyczynić do przegranej.
 
* Podczas walki z Gunshipem należy manewrować rakietą tak, żeby ten nie mógł jej zestrzelić.  
 
* Podczas walki z Gunshipem należy manewrować rakietą tak, żeby ten nie mógł jej zestrzelić.  
* Podczas walki ze [[Snajper Kombinatu|Snajperem]] można ją wykorzystać zamiast granatu - jeśli snajper jest za daleko bądź nie możesz podejść, użycie RPG może mieć jakiś sens.
+
* Podczas walki ze [[Snajper Kombinatu|Snajperem]] można ją wykorzystać zamiast granatu - jeśli snajper jest za daleko bądź nie można podejść, użycie RPG może mieć jakiś sens.
 
* Należy pamiętać, że nie można wystrzelić rakiety w jednym kierunku i się schować - pocisk wciąż będzie podążał za laserem.
 
* Należy pamiętać, że nie można wystrzelić rakiety w jednym kierunku i się schować - pocisk wciąż będzie podążał za laserem.
 +
 +
{{Bronie}}
  
 
[[Kategoria: Uzbrojenie rebeliantów]]
 
[[Kategoria: Uzbrojenie rebeliantów]]

Wersja z 11:12, 13 paź 2009

Wyrzutnia rakiet (HL2)
Rpghl2.jpg
Przynależność Rebelianci
Typ Ręczna wyrzutnia rakiet sterowanych laserem
Używane przez
Właściwości
Obrażenia 200
Szybkostrzelność mała
Odrzut n.d.
Rozrzut n.d.
Prędkość pocisku mała
Magazynek 1
Noszona amunicja 3
Komenda weapon_rpg
Odpowiedniki Wyrzutnia rakiet (HL1)

Wyrzutnia rakiet, zwana także RPG to potężna broń wykorzystywana przez Rebeliantów głównie do niszczenia pojazdów Kombinatu: Gunshipów, APC, Dropshipów, helikopterów i Striderów. Po raz pierwszy gracz otrzymuje tę broń od Odessy Cubbage, w rozdziale Highway 17.

Ogólne Informacje

  • Jest to bardzo potężna broń. Jako jedna z nielicznych (obok działa zamontowanego na poduszkowcu, Tau Cannon na Buggym oraz drugiego trybu AR2) może zniszczyć pojazdy Kombinatu.
  • Jest ona używana tylko przez niewielu Rebeliantów. Kombinat nie posiada żadnej wyrzutni rakiet, prawdopodobnie dlatego, że Rebelianci przemieszczają się jedynie na piechotę.
  • RPG jest dwukrotnie mocniejsze od granatu odłamkowego.
  • W przeciwieństwie do swojego odpowiednika w Half-Life, RPG wystrzeliwuje jedynie pociski naprowadzane - rakiety muszą być kierowane przez gracza.
  • Rakiety wystrzelone z tej broni mogą być zestrzelone jedynie przez Gunshipy.
  • Jej wygląd jest prawdopodobnie wzorowany na szwedzkiej wyrzutni rakiet - MBT LAW

Taktyki

  • Ponieważ podczas gry amunicji do tej broni jest mało, należy ją oszczędzać. Bardzo przydatne są skrzynie z nieskończonymi zapasami amunicji.
  • Nie wolno spuszczać rakiety z oczu dopóki nie trafi ona w cel. Każda rakieta jest cenna i strata nawet jednej może się przyczynić do przegranej.
  • Podczas walki z Gunshipem należy manewrować rakietą tak, żeby ten nie mógł jej zestrzelić.
  • Podczas walki ze Snajperem można ją wykorzystać zamiast granatu - jeśli snajper jest za daleko bądź nie można podejść, użycie RPG może mieć jakiś sens.
  • Należy pamiętać, że nie można wystrzelić rakiety w jednym kierunku i się schować - pocisk wciąż będzie podążał za laserem.