Zdobądź flagę

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(Zasady: literówka i nie domówienie)
(Zasady: +cośtam)
Linia 11: Linia 11:
 
*Gracze pod wpływem ÜberCharge oraz [[Bonk! Atomowy Kop|Bonka]] nie mogą nosić materiałów.  
 
*Gracze pod wpływem ÜberCharge oraz [[Bonk! Atomowy Kop|Bonka]] nie mogą nosić materiałów.  
 
*Jeśli przez określony czas żadna z drużyn nie przekroczy limitu przejąć, następuje włączenie trybu [[Nagła śmierć]]
 
*Jeśli przez określony czas żadna z drużyn nie przekroczy limitu przejąć, następuje włączenie trybu [[Nagła śmierć]]
 +
*Teczki nie można transportować przez teleporty.
 +
*Nie można podnieść teczki swojej drużyny.
  
 
==Mapy==
 
==Mapy==

Wersja z 13:30, 12 kwi 2011

Zalążek

Ta strona to tylko zalążek artykułu. Jeśli możesz, pomóż w tworzeniu serwisu i rozwiń ten artykuł!

Spis treści

Ogólne

Rozgrywka tego typu toczy się na mapach typu ctf, gracze mają za zadanie wykraść tajne materiały w aktówce z bazy wroga i chronić własne przed wykradnięciem. Bazy obydwu drużyn są zazwyczaj identycznie zbudowane.

Zasady

  • Domyślnie gra toczy się do 3 przejęć.
  • Jeśli gracz zginie nosząc teczkę lub upuści ją, pojawia się miernik nad nią odmierzający 60sek, po upływie tego czasu teczka wraca do bazy.
    • Jeśli gracz zginie z teczką w miejscu niedostępnym, to teczka zostaje automatycznie przeniesiona do bazy.
  • Można przechwycić materiały nie posiadając swoich w bazie.
  • Gracze pod wpływem ÜberCharge oraz Bonka nie mogą nosić materiałów.
  • Jeśli przez określony czas żadna z drużyn nie przekroczy limitu przejąć, następuje włączenie trybu Nagła śmierć
  • Teczki nie można transportować przez teleporty.
  • Nie można podnieść teczki swojej drużyny.

Mapy

Galeria

Błąd przy generowaniu miniatury Niekompletna konfiguracja biblioteki GD – brak funkcji imagecreatefromjpeg