22A7-Z Prototype Assault Rifle
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
m (Przebudowa Artykułu) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
<ikony>swarm</ikony> | <ikony>swarm</ikony> | ||
{{Bronie AS infobox | {{Bronie AS infobox | ||
− | |grafika= | + | |grafika=Prototyperifle.png |
|klasa=Technik | |klasa=Technik | ||
|rola=Broń wsparcia | |rola=Broń wsparcia | ||
Linia 15: | Linia 15: | ||
'''Prototypowy karabin szturmowy 22A7-Z''' jest swego rodzaju odmianą [[22A3-1 Assault Rifle|22A3-1]] przeznaczoną dla techników. Statystyki obu broni są takie same, jednak tutaj granaty odłamkowe zostały zastąpione ogłuszającymi. Dodano także auto-celowanie. | '''Prototypowy karabin szturmowy 22A7-Z''' jest swego rodzaju odmianą [[22A3-1 Assault Rifle|22A3-1]] przeznaczoną dla techników. Statystyki obu broni są takie same, jednak tutaj granaty odłamkowe zostały zastąpione ogłuszającymi. Dodano także auto-celowanie. | ||
− | + | ==Opis w grze== | |
+ | 22A7-Z to prototypowa wersja standardowego [[22A3-1 Assault Rifle|karabinu szturmowego 22A3]], stworzona do użytku w warunkach miejskich, wyspecjalizowana w kontroli tłumu oraz sytuacjach ogniowych w pobliżu cywili. Broń nadal w fazach testowych, wiele modeli przekazano IAF do oceny. A7-Z jest wyposażony w asystenta celowania oraz kilka granatów ogłuszających. Z uwagi na skomplikowany proces kalibracji wymagany dla auto-celowania prototypu, karabin jest przeznaczony wyłącznie do użytku technicznie przeszkolonych żołnierzy. | ||
+ | |||
+ | ==Zalety i Wady== | ||
+ | ===Zalety=== | ||
*Auto-celowanie pomaga w zdejmowaniu pojedynczych celów, nawet tak małych i mobilnych jak Buzzery | *Auto-celowanie pomaga w zdejmowaniu pojedynczych celów, nawet tak małych i mobilnych jak Buzzery | ||
*Przyzwoita celność na każdym dystansie | *Przyzwoita celność na każdym dystansie | ||
*Granaty ogłuszające są użyteczne do spowalniania Roju | *Granaty ogłuszające są użyteczne do spowalniania Roju | ||
*Wspomniane wyżej granaty nie wpływają na sojusznicze jednostki, co umożliwia ich użycie na małych przestrzeniach | *Wspomniane wyżej granaty nie wpływają na sojusznicze jednostki, co umożliwia ich użycie na małych przestrzeniach | ||
− | + | ===Wady=== | |
− | + | ||
*Niskie obrażenia | *Niskie obrażenia | ||
*Niewielka ilość granatów ogłuszających | *Niewielka ilość granatów ogłuszających | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
==Strategie== | ==Strategie== | ||
Linia 38: | Linia 34: | ||
*Zarówno 22A7-Z jak i [[22A3-1 Assault Rifle|22A3-1]] korzystają z tych samych naboi. Zabranie obu tych broni sprawi, iż rezerwa amunicji wzrośnie do 10 magazynków, ale oba karabiny czerpać będą amunicję z tej wspólnej puli. | *Zarówno 22A7-Z jak i [[22A3-1 Assault Rifle|22A3-1]] korzystają z tych samych naboi. Zabranie obu tych broni sprawi, iż rezerwa amunicji wzrośnie do 10 magazynków, ale oba karabiny czerpać będą amunicję z tej wspólnej puli. | ||
− | == | + | ==Ciekawostki== |
− | *Granaty ogłuszające są jedynym sposobem na zdobycie osiągnięcia [[Electro Stunned]]. | + | *Granaty ogłuszające są jedynym sposobem na zdobycie osiągnięcia Electro Stunned. |
+ | |||
+ | ==Osiągnięcia== | ||
+ | {| class="wikitable" | ||
+ | |- | ||
+ | ! style="text-align:center"|Obrazek | ||
+ | ! style="text-align:center"|Nazwa | ||
+ | ! style="text-align:center"|Opis | ||
+ | |- | ||
+ | | style="text-align:center"|[[Plik:Electro-Stunned.jpg]] | ||
+ | | style="text-align:center"|'''''Electro-Stunned''''' | ||
+ | | style="text-align:center"| Ogłusz 6 obcych jednym Stun Grenade. | ||
+ | |- | ||
+ | | style="text-align:center"|[[Plik:Prototype Professional.jpg]] | ||
+ | | style="text-align:center"|'''''Prototype Proffessional''''' | ||
+ | | style="text-align:center"| Zabij 250 obcych za pomocą Prototype Rifle. | ||
+ | |} | ||
+ | |||
+ | ==Galeria== | ||
+ | <gallery> | ||
+ | Grafika:22A7-Z_Prototype_Assault_Rifle.png | Ikona Hud | ||
+ | </gallery> | ||
{{AS}} | {{AS}} | ||
[[Kategoria:Bronie w Alien Swarm]] | [[Kategoria:Bronie w Alien Swarm]] | ||
[[alienswarm:22A7-Z Prototype Assault Rifle]] | [[alienswarm:22A7-Z Prototype Assault Rifle]] |
Aktualna wersja na dzień 10:57, 27 mar 2011
Prototypowy karabin szturmowy 22A7-Z jest swego rodzaju odmianą 22A3-1 przeznaczoną dla techników. Statystyki obu broni są takie same, jednak tutaj granaty odłamkowe zostały zastąpione ogłuszającymi. Dodano także auto-celowanie.
Spis treści |
[edytuj] Opis w grze
22A7-Z to prototypowa wersja standardowego karabinu szturmowego 22A3, stworzona do użytku w warunkach miejskich, wyspecjalizowana w kontroli tłumu oraz sytuacjach ogniowych w pobliżu cywili. Broń nadal w fazach testowych, wiele modeli przekazano IAF do oceny. A7-Z jest wyposażony w asystenta celowania oraz kilka granatów ogłuszających. Z uwagi na skomplikowany proces kalibracji wymagany dla auto-celowania prototypu, karabin jest przeznaczony wyłącznie do użytku technicznie przeszkolonych żołnierzy.
[edytuj] Zalety i Wady
[edytuj] Zalety
- Auto-celowanie pomaga w zdejmowaniu pojedynczych celów, nawet tak małych i mobilnych jak Buzzery
- Przyzwoita celność na każdym dystansie
- Granaty ogłuszające są użyteczne do spowalniania Roju
- Wspomniane wyżej granaty nie wpływają na sojusznicze jednostki, co umożliwia ich użycie na małych przestrzeniach
[edytuj] Wady
- Niskie obrażenia
- Niewielka ilość granatów ogłuszających
[edytuj] Strategie
- Największymi zaletami 22A7-Z są auto-celowanie oraz granaty ogłuszające. Zadawane obrażenia nie są w żadnym wypadku wysokie, jednak w sprawnych rękach broń ta jest całkiem skuteczna na dowolnym dystansie. Auto-celowanie umożliwia użycie 22A7-Z do wspierania członków drużyny otoczonych przez Rój bez tak wielkiej obawy o ogień przyjacielski. Mimo to ryzyko nadal istnieje, więc należy zachować szczególną ostrożność podczas strzelania tak blisko sojuszników.
- Granaty ogłuszające dają tej broni jej najważniejszą cechę: możliwość kontroli tłumu w każdej sytuacji. Umożliwiają one unieruchomienie Shieldbugów lub zbicie Roju w gęstą masę przeznaczoną do masowej eksterminacji. Jako, że działanie ogłuszające nie wpływa na graczy, granaty można stosować w sytuacjach paniki bez martwienia się o niepożądane efekty uboczne. Daje to drużynie nieco miejsca i możliwość przegrupowania.
- Auto-celowanie znacznie ułatwia zdejmowanie Dronów z sufitu szybu windy na poziomie Cargo Elevator. Czyni to 22A7-Z znakomitym wyborem na ten właśnie etap.
- Zarówno 22A7-Z jak i 22A3-1 korzystają z tych samych naboi. Zabranie obu tych broni sprawi, iż rezerwa amunicji wzrośnie do 10 magazynków, ale oba karabiny czerpać będą amunicję z tej wspólnej puli.
[edytuj] Ciekawostki
- Granaty ogłuszające są jedynym sposobem na zdobycie osiągnięcia Electro Stunned.
[edytuj] Osiągnięcia
Obrazek | Nazwa | Opis |
---|---|---|
Electro-Stunned | Ogłusz 6 obcych jednym Stun Grenade. | |
Prototype Proffessional | Zabij 250 obcych za pomocą Prototype Rifle. |