Blue Shift

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(Utworzył nową stronę „'''Blue-Shift''' to drugi po '''Opposing Force''' oficjalny dodatek do gry '''Half-Life'''. Tym razem jest to samodzielny epizod wzbogacony dodatkowo o High Definition ...”)
 
m (redirect. Artykuł zintegorwany z Half-Life: Blue Shift)
 
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika)
Linia 1: Linia 1:
'''Blue-Shift''' to drugi po '''Opposing Force''' oficjalny dodatek do gry '''Half-Life'''. Tym razem jest to samodzielny epizod wzbogacony dodatkowo o High Definition Pack, zestaw który automatycznie uaktualnia modele, bronie i postacie we wszystkich częściach serii. Gra posiada również bardziej dopracowaną grafikę oraz sztuczną inteligencję komputerowych przeciwników. Za produkcję gry ponownie odpowiedzialne jest studio Gearbox Software.
+
#PATRZ
Tym razem wydarzenia w bazie Black Mesa mamy możliwość oglądać z perspektywy agenta ochrony, należącego do grupy Blueshift - '''Barneya Calhouna'''.  Gra rozpoczyna się podobnie jak Half-Life, podążamy wraz z Barneyem pociągiem do pracy a następnie towarzyszymy mu w niej aż do czasu wybuchu w laboratorium spowodowanym przez '''Gordona Freemana'''. Od tego momentu naszym zadaniem będzie uratowanie personelu Black Mesy przed atakiem obcych oraz komandosów U.S. Army. Głównym celem będzie odnalezienie i uratowanie doktora Rosssenberga a następnie pomoc w ucieczce z bazy.  W tym celu będziemy musieli wykazać się podobną determinacją jak bohaterzy poprzednich części, pokonać wielu wrogów, rozwiązać kilka zagadek a także poradzić sobie w obcym i niebezpiecznym świecie '''XEN''', do którego zostaniemy teleportowani.
+
[[Half-Life: Blue Shift]]

Aktualna wersja na dzień 15:02, 13 kwi 2011

  1. PATRZ

Half-Life: Blue Shift