Crab Synth

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(kat)
 
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika)
Linia 1: Linia 1:
 +
<ikony>hl2beta|hl2|komb</ikony>
 
{{Istota infobox  
 
{{Istota infobox  
 
|grafika=CrabSynth.jpg
 
|grafika=CrabSynth.jpg
Linia 9: Linia 10:
 
|projektant=[[Dhabih Eng]]
 
|projektant=[[Dhabih Eng]]
 
|byt=}}
 
|byt=}}
'''Crab Synth''', to bojowa jednostka Kombinatu, z rodzaju syntetycznych ([[Synth]]). Jest to niedokończony projekt, postać w ostatecznej wersji [[Half-Life 2]] pełni jedynie rolę ozdoby i nie wchodzi w żadne interakcje z graczem. Występuje tylko w jednym miejscu gry, gdy [[Gordon Freeman]] jest transportowany w [[Cytadela|Cytadeli]] (mapa ''d3_citadel_05''). Przechodzi on po specjalnych rampach w poprzek drogi Gordona.  
+
'''Crab Synth''', to bojowa jednostka Kombinatu, z rodzaju syntetycznych ([[Synth]]). Jest to niedokończony projekt, postać w ostatecznej wersji [[Half-Life 2]] pełni jedynie rolę ozdoby i nie wchodzi w żadne interakcje z graczem. Występuje tylko w jednym miejscu gry, gdy [[Gordon Freeman]] jest transportowany w [[Cytadela|Cytadeli]] (mapa ''d3_citadel_05''). Przechodzi on po specjalnych rampach w poprzek drogi Gordona. Możliwe jest więc, że synth ten nie używany jest w walce, a raczej przy wykonywaniu napraw w Cytadeli.
 
==Wygląd==
 
==Wygląd==
 
Crab Synth z wyglądu przypomina wielkiego żuka lub pluskwiaka. Wyraźnie można wyróżnić głowę oraz odwłok. Jego wielkość można porównać do dużego samochodu terenowego. Jest silnie opancerzony. Posiada cztery odnóża: dwa masywne, tylne i dwa drobniejsze, ale ostro zakończone przednie. Z przodu oraz z tyłu wyposażony jest w liczne (poziomo ułożone) anteny, które przypominają czułki jak u owadów.
 
Crab Synth z wyglądu przypomina wielkiego żuka lub pluskwiaka. Wyraźnie można wyróżnić głowę oraz odwłok. Jego wielkość można porównać do dużego samochodu terenowego. Jest silnie opancerzony. Posiada cztery odnóża: dwa masywne, tylne i dwa drobniejsze, ale ostro zakończone przednie. Z przodu oraz z tyłu wyposażony jest w liczne (poziomo ułożone) anteny, które przypominają czułki jak u owadów.
Linia 30: Linia 31:
 
[[Kategoria:Synthy]]
 
[[Kategoria:Synthy]]
 
[[Kategoria:Kombinat]]
 
[[Kategoria:Kombinat]]
 +
 +
[[overwiki:Crab Synth]]

Aktualna wersja na dzień 11:51, 16 lut 2020

Crab Synth

CrabSynth.jpg
Okres występowania Powstanie
Przynależność Kombinat
Rasa synth
Bronie działko M61 Vulcan, szarża
Informacje techniczne
Projektant Dhabih Eng

Crab Synth, to bojowa jednostka Kombinatu, z rodzaju syntetycznych (Synth). Jest to niedokończony projekt, postać w ostatecznej wersji Half-Life 2 pełni jedynie rolę ozdoby i nie wchodzi w żadne interakcje z graczem. Występuje tylko w jednym miejscu gry, gdy Gordon Freeman jest transportowany w Cytadeli (mapa d3_citadel_05). Przechodzi on po specjalnych rampach w poprzek drogi Gordona. Możliwe jest więc, że synth ten nie używany jest w walce, a raczej przy wykonywaniu napraw w Cytadeli.

Spis treści

[edytuj] Wygląd

Crab Synth z wyglądu przypomina wielkiego żuka lub pluskwiaka. Wyraźnie można wyróżnić głowę oraz odwłok. Jego wielkość można porównać do dużego samochodu terenowego. Jest silnie opancerzony. Posiada cztery odnóża: dwa masywne, tylne i dwa drobniejsze, ale ostro zakończone przednie. Z przodu oraz z tyłu wyposażony jest w liczne (poziomo ułożone) anteny, które przypominają czułki jak u owadów.

[edytuj] Zachowanie

Crab Synth nie posiada wbudowanej sztucznej inteligencji, przez co nie wiadomo jakby zachowywał się w stosunku do przeciwnika. Nie mniej jednak model Craba posiada kilka animacji, po których można wywnioskować, że mógł on np, atakować swoje ofiary podobnie jak Antlion Guard poprzez szarżę i silne odepchnięcie. Posiada także obrotowe działko maszynowe na amunicję konwencjonalną, typu M61 Vulcan[1], które schowane jest pod dolną częścią pancerza i może być w razie potrzeby wysunięte na zewnątrz.

[edytuj] Galeria

[edytuj] Przypisy

  1. M61 Vulcan. Wikipedia [dostęp 08-09-2009].