M60 (L4D)

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(nowy artykuł)
 
m
Linia 50: Linia 50:
 
* Pocisk M60 rozrywa na kawałki Zwykłych Zarażonych tak samo, jak [[amunicja wybuchowa]] wystrzelona z dowolnej broni.
 
* Pocisk M60 rozrywa na kawałki Zwykłych Zarażonych tak samo, jak [[amunicja wybuchowa]] wystrzelona z dowolnej broni.
 
* M60 posiada taką samą celność i odrzut, co [[AK-47 (L4D)|AK-47]].
 
* M60 posiada taką samą celność i odrzut, co [[AK-47 (L4D)|AK-47]].
* Jeśli [Amunicja wybuchowa|wybuchowa]] i [[Amunicja zapalająca|zapalająca amunicja]] jest używana, będzie używana zamiast zwykłych naboi, ale nie doda żadnych naboi więcej.  
+
* Jeśli [[Amunicja wybuchowa|wybuchowa]] i [[Amunicja zapalająca|zapalająca amunicja]] jest używana, będzie używana zamiast zwykłych naboi, ale nie doda żadnych naboi więcej.  
 
* M60 nie pojawia się w żadnej innej kampanii, pomijając [[The Passing]], [[The Sacrifice]] i [[No Mercy]]. W innych kampaniach można go uzyskać tylko przez konsolę.
 
* M60 nie pojawia się w żadnej innej kampanii, pomijając [[The Passing]], [[The Sacrifice]] i [[No Mercy]]. W innych kampaniach można go uzyskać tylko przez konsolę.
 
* Mimo tego, że nie można do tej broni mieć amunicji w zapasie, broń posiada animację przeładowania. Animację tą można zobaczyć [http://www.youtube.com/watch?v=lY-N7GteB24 tutaj].
 
* Mimo tego, że nie można do tej broni mieć amunicji w zapasie, broń posiada animację przeładowania. Animację tą można zobaczyć [http://www.youtube.com/watch?v=lY-N7GteB24 tutaj].

Wersja z 17:43, 26 lut 2011

M60 (L4D)
M60.png
Typ Karabin maszynowy
Kategoria Specjalne
Właściwości
Magazynek 150
Noszona amunicja 0
Obrażenia 50
Szybko-
strzelność
545,5 strz./min.
Obrażenia na sek. 454.5
Zasięg średni

Belt gun here!


Shit, this is heavy!


M60 - broń specjalna występująca w Left 4 Dead 2. Jej magazynek zmieści 150 naboi, po ich wyczerpaniu Ocalony porzuci tą broń i weźmie broń drugorzędną do ręki. Nie jest często spotykaną bronią w grze. M60 zachowuje się jak karabin automatyczny, jednak posiada swoje cechy indywidualne i jest jedyny w swoim rodzaju. M60 można znaleźć w kampaniach:

Spis treści

Taktyka

Ostrzeżenie

Ta sekcja zawiera porady dotyczące taktyki i/lub strategii grania. Jeśli nie chcesz ich poznać, nie czytaj tej sekcji!

  • Warto używać pojemnik z wymiotami wraz z M60, gdyż to znacznie ułatwi eksterminację ogromnej ilości Zarażonych na otwartych przestrzeniach.
  • Nie warto używać piły łańcuchowej wraz z M60, ponieważ wadą obydwóch broni jest to, że są jednorazowe, tzn. że nie można do nich pozyskać dodatkowej amunicji/paliwa.
  • Jeśli nie walczy się z Hordą lub Tankiem, warto zmienić broń na broń białą lub pistolet, gdyż nie warto marnować amunicji na kilku Zarażonych.
  • Jeśli to możliwe, zachowaj tą broń dla Gauntlet Crescendo Event na etapie The Underground, gdyż może ci się tam przydać.

Zalety i wady

Zalety

  • Nie musi być przeładowywany, więc zabicie Tanka jest dosyć szybkie.
  • Skuteczny w walce przeciwko Hordzie.
  • Duża pojemność magazynka.
  • Siła przebicia pocisku. Broń ta może jednym strzałem zabić Zwykłego Zarażonego (niezależnie od poziomu trudności).
  • Zamontowany celownik laserowy poprawia celność tej broni, przez co staje się jedną z najlepszych broni w grze.

Wady

  • Niemożność pozyskania amunicji, więc po jej wyczerpaniu broń staje się bezużyteczna.
  • Jest to broń specjalna, więc trudno ją znaleźć.
  • Celność podobna do AK-47.
  • Pojemność magazynka wynosi 150 naboi, więc jeśli gracz nie będzie strzelał oszczędnie, w krótkim czasie zużyje amunicję.
  • Ulepszona amunicja w żadnym stopniu nie powoduje wzrostu amunicji.
  • Pomimo dużych obrażeń, jest mało skuteczna na Witch (wyłączając amunicję wybuchową), szczególnie na wyższych poziomach trudności. W tym wypadku najlepiej skorzystać ze strzelb.

Spostrzeżenia

  • M60 wzorowane jest na amerykańskim karabinie maszynowym M60.
  • M60 ma największą pojemność magazynka ze wszystkich broni w grze, ale za to nie można do tej broni mieć amunicji w zapasie.
  • M60 występujący w grze posiada dwójnóg, jednak nie można go rozłożyć.
  • Pocisk M60 rozrywa na kawałki Zwykłych Zarażonych tak samo, jak amunicja wybuchowa wystrzelona z dowolnej broni.
  • M60 posiada taką samą celność i odrzut, co AK-47.
  • Jeśli wybuchowa i zapalająca amunicja jest używana, będzie używana zamiast zwykłych naboi, ale nie doda żadnych naboi więcej.
  • M60 nie pojawia się w żadnej innej kampanii, pomijając The Passing, The Sacrifice i No Mercy. W innych kampaniach można go uzyskać tylko przez konsolę.
  • Mimo tego, że nie można do tej broni mieć amunicji w zapasie, broń posiada animację przeładowania. Animację tą można zobaczyć tutaj.
  • Animacja przeładowania M60 jest taka jak, jak AK-47.
  • Można do tej broni posiadać zapasową amunicję. Aby ją dostać, należy użyć programu Cheat Engine.
  • Animacja przeładowania jest zła, ponieważ użytkownik musi włożyć pas z nabojami do komory, zanim zacznie strzelać.
  • M60 można "napełnić", zabijając Ocalonego dzierżącego tą broń. Jeśli powrócą do zdrowia, pojawią się z w pełni załadowaną M60'ką.
  • M60 pojawia się w Mutacji zwanej Gib Fest, gdzie Ocaleni mogą posiadać nieograniczoną ilość amunicji do każdej broni.
  • Pod koniec kampanii The Passing, Francis i Zoey mogą okazjonalnie nosić M60. Oni mogą także okazjonalnie oddać do użytku w pełni załadowaną M60'kę z zamontowanym celownikiem laserowym nowym Ocalonym.
  • Nie jest wiadome, dlaczego M60 nie może rozerwać Zarażonego noszącego kamizelkę kuloodporną służb porządkowych. M60 używa naboi kalibru 7.62x51mm NATO, a kamizelka kuloodporna noszona przez Zarażonego słabo chroni go przed takimi nabojami.
  • Mimo sporej wagi, broń nie wpływa negatywnie na szybkość poruszania się postaci.
  • Ellis nigdy nie używa określenia "M60" w stosunku do tej broni.

Galeria