Punkty kontrolne

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(Utworzył nową stronę „Punkt kontrolny przechwycony przez [[RED]] Rozgrywka na mapach typu '''Punkty kontrolne''' opiera się na przechwytywaniu i/lub obronie ...”)
 
Linia 1: Linia 1:
 
[[Plik:Controlpoint.png|thumb|Punkt kontrolny przechwycony przez [[RED]]]]
 
[[Plik:Controlpoint.png|thumb|Punkt kontrolny przechwycony przez [[RED]]]]
 
Rozgrywka na mapach typu '''Punkty kontrolne''' opiera się na przechwytywaniu i/lub obronie od dwóch do pięciu punktów kontrolnych. Są to okrągłe, metalowe platformy z kolorowym światłem po środku (ma ono barwę drużyny, która go aktualnie posiada; neutralne punkty świecą na biało). Aby przechwycić punkt, należy na nim stanąć i utrzymać się na tej pozycji aż do zmiany koloru punktu. Jeśli w jego pobliżu znajdzie się więcej członków drużyny przechwytującej, proces ten postępuje szybciej. [[Scout]] przechwytuje punkty z siłą dwóch osób. Przechwytywanie zostaje zatrzymane, jeśli w zasięgu punktu kontrolnego znajdują się członkowie dwóch drużyn. W przypadku, kiedy przechwytujący punkt gracz zostaje zabity, lub opuszcza przestrzeń wokół punktu kontrolnego, postęp przychwytywania nie zostaje od razu zresetowany, a powoli maleje.
 
Rozgrywka na mapach typu '''Punkty kontrolne''' opiera się na przechwytywaniu i/lub obronie od dwóch do pięciu punktów kontrolnych. Są to okrągłe, metalowe platformy z kolorowym światłem po środku (ma ono barwę drużyny, która go aktualnie posiada; neutralne punkty świecą na biało). Aby przechwycić punkt, należy na nim stanąć i utrzymać się na tej pozycji aż do zmiany koloru punktu. Jeśli w jego pobliżu znajdzie się więcej członków drużyny przechwytującej, proces ten postępuje szybciej. [[Scout]] przechwytuje punkty z siłą dwóch osób. Przechwytywanie zostaje zatrzymane, jeśli w zasięgu punktu kontrolnego znajdują się członkowie dwóch drużyn. W przypadku, kiedy przechwytujący punkt gracz zostaje zabity, lub opuszcza przestrzeń wokół punktu kontrolnego, postęp przychwytywania nie zostaje od razu zresetowany, a powoli maleje.
 +
 +
{{TF2Mapy}}
  
 
[[Kategoria:Tryby gry w Team Fortress]]
 
[[Kategoria:Tryby gry w Team Fortress]]

Wersja z 18:39, 1 lut 2010

Punkt kontrolny przechwycony przez RED

Rozgrywka na mapach typu Punkty kontrolne opiera się na przechwytywaniu i/lub obronie od dwóch do pięciu punktów kontrolnych. Są to okrągłe, metalowe platformy z kolorowym światłem po środku (ma ono barwę drużyny, która go aktualnie posiada; neutralne punkty świecą na biało). Aby przechwycić punkt, należy na nim stanąć i utrzymać się na tej pozycji aż do zmiany koloru punktu. Jeśli w jego pobliżu znajdzie się więcej członków drużyny przechwytującej, proces ten postępuje szybciej. Scout przechwytuje punkty z siłą dwóch osób. Przechwytywanie zostaje zatrzymane, jeśli w zasięgu punktu kontrolnego znajdują się członkowie dwóch drużyn. W przypadku, kiedy przechwytujący punkt gracz zostaje zabity, lub opuszcza przestrzeń wokół punktu kontrolnego, postęp przychwytywania nie zostaje od razu zresetowany, a powoli maleje.