Słownik Dota 2

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

m (kat.)
 
(Nie pokazano 2 wersji utworzonych przez jednego użytkownika)
Linia 2: Linia 2:
  
 
Active - [[Aktywna]]
 
Active - [[Aktywna]]
 +
 
Acquisition Range - [[Zasięg reakcji]]
 
Acquisition Range - [[Zasięg reakcji]]
 +
 
Affiliation - [[Przynależność]]
 
Affiliation - [[Przynależność]]
 +
 
Agility - [[Zwinność]]
 
Agility - [[Zwinność]]
 +
 
AoE - [[Obszar działania]]
 
AoE - [[Obszar działania]]
 +
 
Area of Effect - [[Obszar działania]]
 
Area of Effect - [[Obszar działania]]
 +
 
Armor - [[Pancerz]]
 
Armor - [[Pancerz]]
 +
 
Arrow - [[Strzała]]
 
Arrow - [[Strzała]]
 +
 
Attack Animation - [[Animacja ataku]]
 
Attack Animation - [[Animacja ataku]]
 +
 
Attack Range - [[Zasięg ataku]]
 
Attack Range - [[Zasięg ataku]]
 +
 
Attack Speed - [[Prędkość ataku]]
 
Attack Speed - [[Prędkość ataku]]
 +
 
Attributes - [[Atrybuty]]
 
Attributes - [[Atrybuty]]
 +
 
Base Attack Time - [[Bazowy czas ataku]]
 
Base Attack Time - [[Bazowy czas ataku]]
 +
 
Base Attribute - [[Bazowy atrybut]]
 
Base Attribute - [[Bazowy atrybut]]
 +
 
Buff - [[Ulepszenie]]
 
Buff - [[Ulepszenie]]
 +
 
Casting Animation - [[Animacja czaru]]
 
Casting Animation - [[Animacja czaru]]
 +
 
Casting Point - [[Punkt czaru]]
 
Casting Point - [[Punkt czaru]]
 +
 
Casting Time - [[Czas rzucania]]
 
Casting Time - [[Czas rzucania]]
 +
 
Critical Strike - [[Krytyczne uderzenie]] * UWAGA! Nie w przypadku nazwy umiejętności!
 
Critical Strike - [[Krytyczne uderzenie]] * UWAGA! Nie w przypadku nazwy umiejętności!
 +
 
Damage - [[Obrażenia]]
 
Damage - [[Obrażenia]]
 +
 
Damage Backswing Point - [[Punkt cofania]]
 
Damage Backswing Point - [[Punkt cofania]]
 +
 
Damage Point - [[Punkt obrażeń]]
 
Damage Point - [[Punkt obrażeń]]
 +
 
De/Activate - [[De/Aktywowana]]
 
De/Activate - [[De/Aktywowana]]
 +
 
Defensive Aura - [[Aura]] defensywna
 
Defensive Aura - [[Aura]] defensywna
 +
 
Deny - [[Dobijanie]]
 
Deny - [[Dobijanie]]
 +
 
Escape Mechanism - [[Mechanizm ucieczki]]
 
Escape Mechanism - [[Mechanizm ucieczki]]
Experience - [[Doświadczenie]]
+
 
 
Gold - [[Złoto]]
 
Gold - [[Złoto]]
 +
 
Hero - [[Bohater]]
 
Hero - [[Bohater]]
 +
 
Hit Points - [[Punkty życia]]
 
Hit Points - [[Punkty życia]]
 +
 
HP - [[Punkty życia]]
 
HP - [[Punkty życia]]
 +
 
Illusion - [[Iluzja]]
 
Illusion - [[Iluzja]]
 +
 
Instant - Natychmiastowa
 
Instant - Natychmiastowa
 +
 
Intelligence - [[Inteligencja]]
 
Intelligence - [[Inteligencja]]
 +
 
Interrupt - [[Przerywanie]]
 
Interrupt - [[Przerywanie]]
 +
 
Invisibility - [[Niewidzialność]]
 
Invisibility - [[Niewidzialność]]
 +
 
Item - [[Przedmiot]]
 
Item - [[Przedmiot]]
 +
 
Lane - [[Linia]]
 
Lane - [[Linia]]
 +
 
Location Targeting - Na lokację
 
Location Targeting - Na lokację
 +
 
Magic Damage - [[Magiczne obrażenia]]
 
Magic Damage - [[Magiczne obrażenia]]
 +
 
Missile Speed - [[Szybkość pocisku]]
 
Missile Speed - [[Szybkość pocisku]]
 +
 
Mixed Damage - [[Mieszane obrażenia]]
 
Mixed Damage - [[Mieszane obrażenia]]
 +
 
Movespeed - [[Prędkość poruszania]]
 
Movespeed - [[Prędkość poruszania]]
 +
 
MS - [[Prędkość poruszania]]
 
MS - [[Prędkość poruszania]]
 +
 
Neutral Creep - [[Neutralny creep]]
 
Neutral Creep - [[Neutralny creep]]
 +
 
Normal Damage - [[Normalne obrażenia]]
 
Normal Damage - [[Normalne obrażenia]]
 +
 
Offensive Aura - [[Aura]] ofensywna
 
Offensive Aura - [[Aura]] ofensywna
 +
 
On attack - Przy ataku
 
On attack - Przy ataku
 +
 
On-being-attacked - Przy obronie
 
On-being-attacked - Przy obronie
 +
 
On-certain-damage-received - Przy otrzymaniu obrażeń
 
On-certain-damage-received - Przy otrzymaniu obrażeń
 +
 
On-Enemy-Cast - Przy wrogich czarach
 
On-Enemy-Cast - Przy wrogich czarach
 +
 
On-self-spell-cast - Przy rzucaniu czarów
 
On-self-spell-cast - Przy rzucaniu czarów
 +
 
On-unit-kill - Przy zabijaniu
 
On-unit-kill - Przy zabijaniu
 +
 
Passive - [[Pasywna]]
 
Passive - [[Pasywna]]
 +
 
Physical Damage - [[Fizyczne obrażenia]]
 
Physical Damage - [[Fizyczne obrażenia]]
 +
 
Pure Damage - [[Czyste obrażenia]]
 
Pure Damage - [[Czyste obrażenia]]
 +
 
Respawn Time - [[Czas odrodzenia]]
 
Respawn Time - [[Czas odrodzenia]]
 +
 
Rune - [[Runa]]
 
Rune - [[Runa]]
 +
 
Self-buff - [[Ulepszenie]]
 
Self-buff - [[Ulepszenie]]
 +
 
Sight Range - [[Zasięg widzenia]]
 
Sight Range - [[Zasięg widzenia]]
 +
 
Skill - [[Umiejętność]]
 
Skill - [[Umiejętność]]
 +
 
Slow - [[Spowolnienie]]
 
Slow - [[Spowolnienie]]
 +
 
Spell Immunity - [[Niewrażliwość na magię]]
 
Spell Immunity - [[Niewrażliwość na magię]]
 +
 
Spell Resistance - [[Odporność na magię]]
 
Spell Resistance - [[Odporność na magię]]
 +
 
Strength - [[Siła]]
 
Strength - [[Siła]]
 +
 
Stun - [[Ogłuszenie]]
 
Stun - [[Ogłuszenie]]
Tavern - [[Tawerna]]
+
 
 
Teleportation - [[Teleportacja]]
 
Teleportation - [[Teleportacja]]
 +
 
Tree Targeting - Na drzewo
 
Tree Targeting - Na drzewo
 +
 
Unit Targeting - Na jednostkę
 
Unit Targeting - Na jednostkę
 +
 
Single-target - Jeden cel
 
Single-target - Jeden cel
 +
 +
[[Kategoria:Dota 2]]
 +
[[Kategoria:Terminologia gry Dota 2]]

Aktualna wersja na dzień 19:06, 22 paź 2011

[edytuj] Słownik Dota 2

Active - Aktywna

Acquisition Range - Zasięg reakcji

Affiliation - Przynależność

Agility - Zwinność

AoE - Obszar działania

Area of Effect - Obszar działania

Armor - Pancerz

Arrow - Strzała

Attack Animation - Animacja ataku

Attack Range - Zasięg ataku

Attack Speed - Prędkość ataku

Attributes - Atrybuty

Base Attack Time - Bazowy czas ataku

Base Attribute - Bazowy atrybut

Buff - Ulepszenie

Casting Animation - Animacja czaru

Casting Point - Punkt czaru

Casting Time - Czas rzucania

Critical Strike - Krytyczne uderzenie * UWAGA! Nie w przypadku nazwy umiejętności!

Damage - Obrażenia

Damage Backswing Point - Punkt cofania

Damage Point - Punkt obrażeń

De/Activate - De/Aktywowana

Defensive Aura - Aura defensywna

Deny - Dobijanie

Escape Mechanism - Mechanizm ucieczki

Gold - Złoto

Hero - Bohater

Hit Points - Punkty życia

HP - Punkty życia

Illusion - Iluzja

Instant - Natychmiastowa

Intelligence - Inteligencja

Interrupt - Przerywanie

Invisibility - Niewidzialność

Item - Przedmiot

Lane - Linia

Location Targeting - Na lokację

Magic Damage - Magiczne obrażenia

Missile Speed - Szybkość pocisku

Mixed Damage - Mieszane obrażenia

Movespeed - Prędkość poruszania

MS - Prędkość poruszania

Neutral Creep - Neutralny creep

Normal Damage - Normalne obrażenia

Offensive Aura - Aura ofensywna

On attack - Przy ataku

On-being-attacked - Przy obronie

On-certain-damage-received - Przy otrzymaniu obrażeń

On-Enemy-Cast - Przy wrogich czarach

On-self-spell-cast - Przy rzucaniu czarów

On-unit-kill - Przy zabijaniu

Passive - Pasywna

Physical Damage - Fizyczne obrażenia

Pure Damage - Czyste obrażenia

Respawn Time - Czas odrodzenia

Rune - Runa

Self-buff - Ulepszenie

Sight Range - Zasięg widzenia

Skill - Umiejętność

Slow - Spowolnienie

Spell Immunity - Niewrażliwość na magię

Spell Resistance - Odporność na magię

Strength - Siła

Stun - Ogłuszenie

Teleportation - Teleportacja

Tree Targeting - Na drzewo

Unit Targeting - Na jednostkę

Single-target - Jeden cel