Zdobądź flagę

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(Dodao kiedy nie mozna przejąc tajnych materiałów)
m (szablon)
 
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika)
Linia 12: Linia 12:
 
**Jest się pod wpływem [[Bonk! Atomowy Kop|Bonka]].
 
**Jest się pod wpływem [[Bonk! Atomowy Kop|Bonka]].
 
**Jest się pod wpływem ÜberCharge.
 
**Jest się pod wpływem ÜberCharge.
**Jest się przebranym. ([[Spy]])
+
**Jest się przebranym. ([[Spy]]) Po podniesieniu teczki, przebranie od razu znika.
 
**Jest się niewidocznym. ([[Spy]])   
 
**Jest się niewidocznym. ([[Spy]])   
 
*Jeśli przez określony czas żadna z drużyn nie przekroczy limitu przejąć, następuje włączenie trybu [[Nagła śmierć]]
 
*Jeśli przez określony czas żadna z drużyn nie przekroczy limitu przejąć, następuje włączenie trybu [[Nagła śmierć]]
Linia 19: Linia 19:
  
 
==Mapy==
 
==Mapy==
* [[2Fort]]
+
===2Fort===
* [[Double Cross]]
+
===Double Cross===
* [[Sawmill]]
+
===Sawmill===
* [[Turbine]]
+
===Turbine===
* [[Well]]
+
===Well===
 +
 
 
==Galeria==
 
==Galeria==
[[Plik:Tajne_materiały.jpg|200px|thumb|left]]
+
<gallery>
 +
Plik:Tajne_materiały.jpg
 +
</gallery>
 +
 
 +
{{TF2tryby}}
 +
 
 
[[Kategoria:Tryby gry w Team Fortress]]
 
[[Kategoria:Tryby gry w Team Fortress]]

Aktualna wersja na dzień 14:15, 2 wrz 2011

Zalążek

Ta strona to tylko zalążek artykułu. Jeśli możesz, pomóż w tworzeniu serwisu i rozwiń ten artykuł!

Spis treści

[edytuj] Ogólne

Rozgrywka tego typu toczy się na mapach typu ctf, gracze mają za zadanie wykraść tajne materiały w aktówce z bazy wroga i chronić własne przed wykradnięciem. Bazy obydwu drużyn są zazwyczaj identycznie zbudowane.

[edytuj] Zasady

  • Domyślnie gra toczy się do 3 przejęć.
  • Jeśli gracz zginie nosząc teczkę lub upuści ją, pojawia się miernik nad nią odmierzający 60sek, po upływie tego czasu teczka wraca do bazy.
    • Jeśli gracz zginie z teczką w miejscu niedostępnym, to teczka zostaje automatycznie przeniesiona do bazy.
  • Można przechwycić materiały nie posiadając swoich w bazie.
  • Nie można nosić tajnych materiałów gdy:
    • Jest się pod wpływem Bonka.
    • Jest się pod wpływem ÜberCharge.
    • Jest się przebranym. (Spy) Po podniesieniu teczki, przebranie od razu znika.
    • Jest się niewidocznym. (Spy)
  • Jeśli przez określony czas żadna z drużyn nie przekroczy limitu przejąć, następuje włączenie trybu Nagła śmierć
  • Teczki nie można transportować przez teleporty.
  • Nie można podnieść teczki swojej drużyny.

[edytuj] Mapy

[edytuj] 2Fort

[edytuj] Double Cross

[edytuj] Sawmill

[edytuj] Turbine

[edytuj] Well

[edytuj] Galeria