Aperture Tag

(Różnice między wersjami)
(Fabuła:)
(doprowadzenie do porządku)
 
Linia 1: Linia 1:
{{SDU|wystarczyło przeczytać pierwszy link z googla, żeby stwierdzić, że to bzdury}}
+
{{Spoiler}}
to sequel logiczno-zręcznościowej gry Portal 2. Premiera na Steamie i w Ameryce Północnej miała miejsce 15 Lipca 2014.Gra posiada dwa tryby rozgrywki: dla pojedynczego gracza (w którym główną bohaterką jest Obiekt testowy o nieznanym imieniu)i tryb kooperacji dla dwóch graczy (Atlas i P-body), również między platformami PC, Mac i Playstation 3.  
+
{{Mod infobox
 +
|grafika=
 +
|twórcy=Aperture Tag Team
 +
|data wydania= 15 lipca 2014
 +
|gra podstawowa=[[Portal 2]]
 +
|tryb gry=singleplayer, co-op
 +
|obecna wersja=
 +
|rozmiar=
 +
|download=[http://store.steampowered.com/app/280740/ Strona sklepu Steam]
 +
}}
  
ZATEM PROSZÉ e DAJ TEN PIERWSZY LEPSZY LINK Z GOGLE Akcja toczy się po wydarzeniach z Portal 2 i Portal.Jesteśmy budzeni przez rdzeń osobowości imieniem Nigel(czyt.Najdżel)z komory chibernacyjnej (odkrytej w trybie kooperacji na końcu rozgrywki)na początku go nie widzimy i nie mamy pewności o jego pochodzeniu jednak po kilku testach ukazuje się on nam na ekranie komunikacyjnym.
+
'''Aperture Tag: The Paint Gun Testing Initiative''' jest płatnym modem do gry Portal 2, wydanym na [[Steam]]ie 15 lipca 2014 roku. Posiada dwa tryby rozgrywki: dla pojedynczego gracza (w którym główną bohaterką jest Obiekt testowy o nieznanym imieniu) i tryb kooperacji dla dwóch graczy (Atlas i P-body), również między platformami PC, Mac i Playstation 3.  
  
Na początku przechodzimy parę testów "dla głupich" jak to nazwał Nigel mających sprawdzić nasze możliwości motoryczne.Następnie Dostajemy działko żelowe (narazie tylko z możliwością użycia żelu repulsywnego)
+
Mod jest inspirowany grą [[w:Tag: The Power of Paint|Tag: The Power of Paint]] i zmienia mechanikę używania żeli w grze. Gracz otrzymuje urządzenie, które pozwala samodzielnie pokrywać powierzchnie żelami, wystrzeliwanymi z lufy. Na początku można używać tylko [[Żel repulsyjny|żelu repulsyjnego]], później – także [[Żel napędzający|napędzającego]].
  
Gracz testuje głownie w opuszczonych (jednak już przystosowanych) podziemnych kulach Aperture Science Innovators (z wyjątkiem kilku testów) niedługo potem dostaje możliwość użycia żelu napędzającego. W trakcie kilku testów (potem stale) Nigel nadzoruje ich przebieg osobiście (na prowadnicy) i w tym czasie obiecuje chłodny napój pod koniec testowania.
+
==Fabuła==
 +
Akcja toczy się po wydarzeniach z Portala 2. Główna bohaterka zostaje wybudzona przez rdzeń osobowości imieniem Nigel. Jej komora hibernacyjna znajduje się w pomieszczeniu odkrytym pod koniec trybu kooperacji z podstawowej gry.  
  
Potem rozpoczyna się testowanie puzzlowe składające się z 4 testów po ostatnim gracz dostaje obiecany chłodny napój i jest odsyłany do spalarni osobiście przez Nigela który jednak nie wykazuje ku temu chęci jednak wykonuje posłuszne protokół testowania.Graczowi koniec w końcu udaje się zeskoczyć z platformy prowadzącej w płomienie,wtedy Nigel informuje, że jesteśmy bardzo podobni do pewnej testerki którą próbowała zabić jego szefową i która to wysadziła cały obiekt i zabiła jego szefową (prawdopodobnie mówi o Chell i GlaDos) i abyśmy nie sprawiali w przyszłości kłopotu zgodnie z procedurą wypuści nas.
+
Po zakończeniu testów obiekt testowy ma zostać spalony, identycznie jak w zakończeniu gry [[Portal]] i, podobnie jak tam, istnieje możliwość ucieczki. Wtedy można dotrzeć do windy na powierzchnię, gdzie widać tunel kolejowy, pociąg i las. Po chwili jednak wszystko okazuje się być sztuczne, gdy spada sufit stanowiący niebo.
  
Gdy wsiądziemy do windy czeka nas podobna przejażdżka co na końcu Portala 2 (jednak bez opery robotów) na powierzchni widzimy tunel kolejowy, pociąg i las jednak po chwili wszystko okazuje się być oszustwem gdy spada sufit stanowiący niebo.Tu gra kończy się napisami końcowymi.(najprawdopodobniej powstanie druga część.)  DAJ TEN PIERWSZY LEPSZY LINK Z GOGLE
+
[[Kategoria:Modyfikacje Half-Life'a 2]]
 
+
{{Modyfikacje}}
== Fabuła: ==
+
Akcja toczy się po wydarzeniach z Portal 2 i Portal.Jesteśmy budzeni przez rdzeń osobowości imieniem Nigel(czyt.Najdżel)z komory chibernacyjnej (odkrytej w trybie kooperacji na końcu rozgrywki)na początku go nie widzimy i nie mamy pewności o jego pochodzeniu jednak po kilku testach ukazuje się on nam na ekranie komunikacyjnym.
+
 
+
Na początku przechodzimy parę testów "dla głupich" jak to nazwał Nigel mających sprawdzić nasze możliwości motoryczne.Następnie Dostajemy działko żelowe (narazie tylko z możliwością użycia żelu repulsywnego)
+
 
+
Gracz testuje głownie w opuszczonych (jednak już przystosowanych) podziemnych kulach Aperture Science Innovators (z wyjątkiem kilku testów) niedługo potem dostaje możliwość użycia żelu napędzającego.
+
W trakcie kilku testów (potem stale) Nigel nadzoruje ich przebieg osobiście (na prowadnicy) i w tym czasie obiecuje chłodny napój pod koniec testowania.
+
 
+
Potem rozpoczyna się testowanie puzzlowe składające się z 4 testów po ostatnim gracz dostaje obiecany chłodny napój i jest odsyłany do spalarni osobiście przez Nigela który jednak nie wykazuje ku temu chęci jednak wykonuje posłuszne protokół testowania.Graczowi koniec w końcu udaje się zeskoczyć z platformy prowadzącej w płomienie,wtedy Nigel informuje, że jesteśmy bardzo podobni do pewnej testerki którą próbowała zabić jego szefową i która to wysadziła cały obiekt i zabiła jego szefową (prawdopodobnie mówi o Chell i GlaDos) i abyśmy nie sprawiali w przyszłości kłopotu zgodnie z procedurą wypuści nas.
+
 
+
Gdy wsiądziemy do windy czeka nas podobna przejażdżka co na końcu Portala 2 (jednak bez opery robotów)
+
na powierzchni widzimy tunel kolejowy, pociąg i las jednak po chwili wszystko okazuje się być oszustwem gdy spada sufit stanowiący niebo.Tu gra kończy się napisami końcowymi.(najprawdopodobniej powstanie druga część.)
+

Aktualna wersja na dzień 10:43, 10 lis 2014

Ostrzeżenie

Ta strona może zawierać szczegóły fabuły. Jeśli nie chcesz jej znać, nie czytaj tego artykułu!

Aperture Tag
Twórcy Aperture Tag Team
Data wydania 15 lipca 2014
Gra podstawowa Portal 2
Tryb gry singleplayer, co-op
Download Strona sklepu Steam

Aperture Tag: The Paint Gun Testing Initiative jest płatnym modem do gry Portal 2, wydanym na Steamie 15 lipca 2014 roku. Posiada dwa tryby rozgrywki: dla pojedynczego gracza (w którym główną bohaterką jest Obiekt testowy o nieznanym imieniu) i tryb kooperacji dla dwóch graczy (Atlas i P-body), również między platformami PC, Mac i Playstation 3.

Mod jest inspirowany grą Tag: The Power of Paint i zmienia mechanikę używania żeli w grze. Gracz otrzymuje urządzenie, które pozwala samodzielnie pokrywać powierzchnie żelami, wystrzeliwanymi z lufy. Na początku można używać tylko żelu repulsyjnego, później – także napędzającego.

[edytuj] Fabuła

Akcja toczy się po wydarzeniach z Portala 2. Główna bohaterka zostaje wybudzona przez rdzeń osobowości imieniem Nigel. Jej komora hibernacyjna znajduje się w pomieszczeniu odkrytym pod koniec trybu kooperacji z podstawowej gry.

Po zakończeniu testów obiekt testowy ma zostać spalony, identycznie jak w zakończeniu gry Portal i, podobnie jak tam, istnieje możliwość ucieczki. Wtedy można dotrzeć do windy na powierzchnię, gdzie widać tunel kolejowy, pociąg i las. Po chwili jednak wszystko okazuje się być sztuczne, gdy spada sufit stanowiący niebo.