Dust

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

m (Osiągnięcia: bez center)
m (autor w csgo)
Linia 11: Linia 11:
 
*Kirsten Perry (concept art)
 
*Kirsten Perry (concept art)
 
*Ido Magal (concept art)
 
*Ido Magal (concept art)
 +
|autorcsgo=Valve Corporation
 
}}
 
}}
  

Wersja z 07:26, 7 kwi 2012

Dust
Dedustinfobox.jpg
Typ Podkładanie Bomby
Autor (CS)

  • David "DaveJ" Johnston (mapa)
  • MacMan (tekstury)
Autor (CZ) Ritual Entertainment
Autor (CSS)

  • Valve Corporation
  • Kirsten Perry (concept art)
  • Ido Magal (concept art)
Autor (CS:GO) Valve Corporation

Dust (de_dust) to oficjalna mapa typu Podkładanie Bomby i pierwsza mapa z serii dust.

Spis treści

Ogólnie

Akcja jest osadzona w mieście znajdującym się na Bliskim Wschodzie. Na mapie znajdują się dwa bombsite'y - jeden koło respawnu Antyterrorystów i jeden obok otwartej przestrzeni.

Oficjalny opis

Antyterroryści: Ochroń skrzynie z bronią biologiczną przed Terrorystami. Jeżeli przeciwnicy podłożą bombę twoim zadaniem jest ją rozbroić.

Terroryści:Terrorysta niosący C4 musi donieść i podłożyć ładunek obok jednej z dwóch skrzyń.

Inne Spostrzeżenia: Są dwa miejsca w których może zostać podłożona bomba.

Rozwój

Counter-Strike 1.0

Dave Johnston znalazł wszesne screenshoty pewnej mapy z Team Fortress 2: Brotherhood of Arms i chciał ją odtworzyć. Jess Cliffe namówił go, żeby skontaktował się z MacMan'em, który odtworzyłby tekstury na bazie screenshotów. Początkowo mapę nazwano cs_destiny, odtworzono wiele elementów z tych obrazków, jak i również wyjątkowe miejsca, które ciągle zmieniano. Potem zostały dodane tzw. bombsite'y. Podczas testów mapy zmieniono jej nazwę na de_dust.

Counter-Strike 1.6

Niektóre graffiti zostały usunięte, a słońce stało się mniej żółte.

Condition Zero

Ritual Entertainment przerobiło mapę i nazwało ją "de_dust_cz". Tekstury zostały zmienione na te znane z misji Recoil z gry Counter-Strike: Condition Zero Deleted Scenes. Słońce świeci teraz białym promieniem. Dodatkowo pojawia się kilka szczegółów wizualnych dotyczących mapy na przykład sklepiki, beczki itd.

Counter-Strike: Source

Valve całkowicie przerobiło mapę, głównie opierając się na concept artach wykonanych przez Kirsten Perry i Ido Magala dotyczących architektury.

Counter-Strike: Global Offensive

W tej wersji valve przeniosło bomb-site b z respawnu antyterrorystów, bliżej przejścia na środek mapy. Dodano także deski umożliwiające przejście nad zejściem do tunelu, w którym z kolei dodano wyjście na wyższy poziom mapy. Mapa w tej wersji jest bardziej szczegółowa, zmieniła się architektura otoczenia. Przedstawia centrum jakiegoś arabskiego miasteczka, do którego wszystkie drogi wjazdowe są zablokowane. Następną rzeczą, która uległa zmianą jest kolorystyka. Mapa nie jest już "żółta". Bardziej przypomina mapy z gry Battlefield 3 niż swoje poprzedniczki.

Taktyka

  • Nie chodź zbyt często tunelem dolnym, gdyż bardzo łatwo jest tam zginąć.
  • Jeśli idziesz tunelem górnym, to po wejściu do niego wybieraj drogę na lewo, gdyż rzadko jest pilnowana przez Antyterrorystów.

Osiągnięcia

Obrazek Nazwa obecna Opis
Dustmapveteran.jpg Dust Map Veteran Wygraj 100 rund na mapie de_dust

Galeria

Respawn Terrorystów

Respawn Antyterrorystów

Bomb site A

Bomb site B

Zobacz także