Szpieg

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(Utworzył nową stronę „{{Klasa infobox |grafika=redspyciggaret.jpg |typ=Wsparcie |numer=9 |zycie=125 |uber=185 |predkosc=7.61 m/s (100%) |pochodzenie=Francja |praca=tajny współpracownik |m...”)
 
(Standardowe: Swojej też może się przebrać...)
Linia 36: Linia 36:
 
*[[Przebrania]]
 
*[[Przebrania]]
 
**ilość naboi: ∞
 
**ilość naboi: ∞
**działanie: Gracza może przebrać się za członka przeciwnej drużyny. Jest niewykrywalny dla działek, może korzystać z wrogich teleportów, dystrybutorów i leczenia medyków (również Ubercharge). Nie może jednak przenikać przez przeciwników.  
+
**działanie: Gracza może przebrać się za członka przeciwnej drużyny jak i swojej. Jest niewykrywalny dla działek, może korzystać z wrogich teleportów, dystrybutorów i leczenia medyków (również Ubercharge). Nie może jednak przenikać przez przeciwników.  
  
 
*[[Zegarek]]
 
*[[Zegarek]]
 
**ilość: ∞
 
**ilość: ∞
**działanie: Użycie go sprawia, że gracz staje się na krótki czas niewidzialny. Niewidzialność można przedłużyć podnosząc metal.  
+
**działanie: Użycie go sprawia, że gracz staje się na krótki czas niewidzialny. Niewidzialność można przedłużyć podnosząc metal.
  
 
===Do odblokowania===
 
===Do odblokowania===

Wersja z 11:14, 4 sie 2010

Szpieg
Redspyciggaret.jpg
Typ klasy Wsparcie
Numer 9
Ilość życia 125
Übercharge 185
Prędkość 7.61 m/s (100%)
Postać
Pochodzenie Francja
Praca tajny współpracownik
Motto All in a day's work
Dubbing Dennis Bateman
Meet the... Meet the Spy


Szpieg (ang. Spy) to klasa wsparcia w Team Fortress 2. Swój debiut miał w grze Team Fortress

Spis treści

Uzbrojenie

Standardowe

Te bronie dostajemy od razu po rozpoczęciu gry.

  • Rewolwer
    • ilość naboi: 24
    • ilość naboi w magazynku: 6
    • obrażenia: 40 (120 crit)
  • Elektrosaper
    • ilość naboi: ∞
    • ilość naboi w magazynku: 1
    • obrażenia: nd.
  • Nóż
    • ilość naboi: ∞
    • ilość naboi w magazynku: 1
    • obrażenia: 40 (120 crit, 450 cios w plecy)
  • Przebrania
    • ilość naboi: ∞
    • działanie: Gracza może przebrać się za członka przeciwnej drużyny jak i swojej. Jest niewykrywalny dla działek, może korzystać z wrogich teleportów, dystrybutorów i leczenia medyków (również Ubercharge). Nie może jednak przenikać przez przeciwników.
  • Zegarek
    • ilość: ∞
    • działanie: Użycie go sprawia, że gracz staje się na krótki czas niewidzialny. Niewidzialność można przedłużyć podnosząc metal.

Do odblokowania

  • Ambasador
    • ilość naboi: 24
    • ilość naboi w magazynku: 6
    • obrażenia: 34 (102 crit)
  • Peleryna Nożownika (Cloak & Dagger)
    • ilość: ∞
    • działanie: Działa tak samo jak zegarek, z tą różnicą, że podnoszenie metalu nie przedłuża niewidzialności. Niewidzialność rozładowuje się podczas ruchu (ładuje się podczas postoju. Po całkowitym wyładowaniu, gracz nie traci niewidzialności, ale staje się mniej przezroczysty (widać jego kontur).
  • Dzwon Zmarłego (Dead Ringer)
    • ilość: ∞
    • działanie: Gdy jest aktywny pozwala zmylić przeciwnika, zostawiając w momencie śmierci gracza, fałszywe zwłoki. Równocześnie daje szpiegowi 6,5 sekundy całkowitej niewidzialności i nieśmiertelności. Ponowne pojawienie się okupione jest jednak głośnym dźwiękiem. Czynność może być powtórzona dopiero po ponownym naładowaniu się urządzenia. Podnoszenie metalu przyspiesza ładowanie.

Taunt

  • Szermierka
    • ilość naboi: brak
    • obrażenia: 2 ciosy po 30 i kończący cios za 500 (natychmiastowa śmierć)
    • wymagana broń: Nóż

Meet the Spy

Information icon.pngOsobny artykuł: Meet the Spy

Ciekawostki

Linki