Ted Backman

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(Utworzył nową stronę „{{PracownikValve infobox |grafika=Ted_Backman.jpg |imieinazwisko=Ted Backman |data= |pochodzenie=Seattle |stanowisko=dyrektor artystyczny, artysta concepct artów, ry...”)
 
 
(Nie pokazano 15 wersji utworzonych przez 8 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
 +
<ikony>valve</ikony>
 
{{PracownikValve infobox  
 
{{PracownikValve infobox  
 
|grafika=Ted_Backman.jpg
 
|grafika=Ted_Backman.jpg
 
|imieinazwisko=Ted Backman
 
|imieinazwisko=Ted Backman
 
|data=  
 
|data=  
|pochodzenie=Seattle
+
|pochodzenie=Seattle, USA
|stanowisko=dyrektor artystyczny, artysta concepct artów, rysownik i animator
+
|stanowisko=dyrektor artystyczny, artysta concept artów, rysownik i animator
 
|gry=[[Half-Life]],[[Half-Life 2]], [[Half-Life 2: Episode One]], [[Half-Life 2: Episode Two]], [[Half-Life 2: Episode Three]], [[Left 4 Dead]] }}
 
|gry=[[Half-Life]],[[Half-Life 2]], [[Half-Life 2: Episode One]], [[Half-Life 2: Episode Two]], [[Half-Life 2: Episode Three]], [[Left 4 Dead]] }}
 
+
'''Ted Backman''' jest dyrektorem artystycznym, artystą concepct artów, rysownikiem i animatorem w firmie [[Valve]]. Był niezależny artystą i animatorem w mieście Seattle do połowy lat dziewięćdziesiątych XX wieku. Przed dołączeniem do ekipy Valve w lecie 1996 roku, studiował malarstwo na Uniwersytecie w Waszyngtonie. Zaprojektował większość Synthów wykorzystanych w grze Half-Life 2. Jak większość pracowników, pracował również nad [[Left 4 Dead]]. Na oficjalnej stronie Valve, jego funkcje są opisane w następujący sposób: "Przed dołączeniem do Valve w lecie 1996 r., Ted studiował malarstwo na Uniwersytecie w Waszyngtonie, w czasie pracy w Valve, Ted był odpowiedzialny za projektowanie i budowę wielu modeli ludzi, miejsc i rzeczy, które przebywają w Black Mesa, City 17 i odleglejszym otoczeniu. Jego ulubiony kolor to szary."  
'''Ted Backman''' jest dyrektorem artystycznym, artystą concepct artów, rysownikiem i animatorem w firmie [[Valve]]. Był niezależny artystą i animatorem w mieście Seattle do połowy lat dziewięćdziesiątych XX wieku. Przed dołączeniem do ekipy Valve w lecie 1996 roku, studiował malarstwo na Uniwersytecie w Waszyngtonie. Zaprojektował większość Synthów wykorzystanych w grze Half-Life 2. Jak większość pracowników, pracował również nad [[Left 4 Dead]]. Na oficjalnej stronie Valve, jego funkcje są opisane w następujący sposób: "Przed dołączeniem do Valve w lecie 1996 r., Ted studiował malarstwo na Uniwersytecie w Waszyngtonie, w czasie pracy w Valve, Ted była odpowiedzialna za projektowanie i budowę wielu modeli ludzi, miejsc i rzeczy, które przebywają w Black Mesa, City 17 i odleglejszym otoczeniu. Szary to jego ulubiony kolor."  
+
  
 
Backman powiedział, że jednym z jego inspiracji dla stworzeń z gry Half-Life były obrazy HR Gigera z Necronomicona i ich seksualny wydźwięk. Możliwe jest też wzorowanie się  malarstwem Wayne Douglas Barlowe.
 
Backman powiedział, że jednym z jego inspiracji dla stworzeń z gry Half-Life były obrazy HR Gigera z Necronomicona i ich seksualny wydźwięk. Możliwe jest też wzorowanie się  malarstwem Wayne Douglas Barlowe.
  
 
Jego twarz została użyta jako wzorzec dla modelu mieszkańca Male 02, Teda.
 
Jego twarz została użyta jako wzorzec dla modelu mieszkańca Male 02, Teda.
 +
 +
==Praca nad serią Half-Life==
 +
===Half-Life===
 +
*[[Barnacle]]
 +
*[[Black Mesa Research Facility]]
 +
*[[Bullsquid]]
 +
*[[Charger]]
 +
*[[Fast Walker]]
 +
*[[Flocking Floater]]
 +
*[[Gonarch]]
 +
*[[Headcrab]]
 +
*[[Houndeye]]
 +
*[[Ichthyosaur]]
 +
*[[Kingpin]]
 +
*[[Leech]]
 +
*[[Mr. Friendly]]
 +
*[[Nihilanth]]
 +
*Kilka rodzaji broni
 +
*[[Zombie]]
 +
 +
===Galeria===
 +
<gallery perrow=6 widths=100px>
 +
Grafika:Barnacle_koncept.jpg|Barnacle
 +
Grafika:Bullsquid_koncept.jpg|Bullsquid
 +
Grafika:Charger_koncept.jpg|Charger
 +
Grafika:Fast_Walker_koncept.jpg|Fast Walker
 +
Grafika:Flocking_floater_koncept.jpg|Flocking floater
 +
Grafika:Gonarch_koncept.jpg|Gonarch
 +
Grafika:Houndeye-concept.jpg|Houndeye
 +
Grafika:Ichthyosaur_koncept.jpg|Ichthyosaur
 +
Grafika:Kingpin_koncept.jpg|Kingpin
 +
Grafika:Mr._friendly_koncept.jpg|Mr. friendly
 +
Grafika:Nihilanth_koncept.jpg|Nihilanth
 +
Grafika:Zombie_koncept.jpg|Zombie
 +
</gallery>
 +
 +
===Half-Life 2===
 +
*[[Advisor]]
 +
*[[Alien Combine Soldier]]
 +
*[[Alien Fauna]]
 +
*[[Antlion King]]
 +
*[[Combine Assassin]]
 +
*[[Dropship|Combine Dropship]]
 +
*[[Combine Guard]]
 +
*[[Combine Guard Gun]]
 +
*[[Gunship|Combine Gunship]]
 +
*[[ Combine Super Soldier]]
 +
*[[Combine Synth Elite Soldier]]
 +
*Konsul/[[Wallace Breen]]
 +
*nowe rodzaje [[headcrab]]ów
 +
*[[Hydra]]
 +
*[[I.A. Latham]]
 +
*[[Overwatch Elite]]
 +
*Dwie pierwsze wersje [[Overwatch Sniper]]
 +
*[[Overwatch Soldier]]
 +
*[[Rebelianci]]/[[Obywatele]] (razem z [[Moby Francke]])
 +
*[[Shield Scanner]]
 +
*[[Stalker]]
 +
*[[Stampeder]]
 +
*[[Strider]]
 +
*[[Tripod Hopper]]
 +
*[[Wasteland Scanner]]
 +
*Kilka rodzaji broni
 +
*nowi [[Zombie]]
 +
 +
===Galeria===
 +
<gallery perrow=6 widths=100px>
 +
Grafika:Alien_combine_soldier_koncept.jpg|Alien Combine Soldier
 +
Grafika:Alien_fauna_koncept.jpg|Alien fauna
 +
Grafika:Antlion_King_koncept.jpg|Antlion King
 +
Grafika:Combine_Assassin_koncept.jpg|Combine Assassin
 +
Grafika:Combine_Dropship_koncept.jpg|Combine Dropship
 +
Grafika:Gunship koncept.jpg|Combine Gunship
 +
Grafika:Combine_Synth_Elite_Soldier_koncept.jpg|Combine Super Soldier
 +
Grafika:Konsul_koncept.jpg|Konsul
 +
Grafika:Hydra_koncept.jpg|Hydra
 +
Grafika:I.A._Latham_koncept.jpg|I.A. Latham
 +
Grafika:Super_soldier_koncept.jpg|Overwatch Elite
 +
Grafika:Overwatch_Sniper_koncept.jpg|Overwatch Sniper
 +
Grafika:Overwatch Soldier koncept.jpg|Overwatch Soldier
 +
Grafika:Sacktick_koncept.jpg|Sacktick
 +
Grafika:Stalker_koncept.jpg|Stalker
 +
Grafika:Stampeder_koncept.jpg|Stampeder
 +
Grafika:Strider_koncept.jpg|Strider
 +
Grafika:Tripod_Hopper_koncept.jpg|Tripod Hopper
 +
Grafika:Wasteland_Scanner_koncept.jpg|Wasteland Scanner
 +
</gallery>
 +
 +
{{Pracownicy}}
 +
 +
[[Kategoria:Pracownicy Valve]]
 +
 +
[[overwiki:Ted Backman]]

Aktualna wersja na dzień 16:29, 1 sie 2016

Ted Backman
Ted Backman.jpg
Imię i nazwisko Ted Backman
Pochodzenie Seattle, USA
Stanowisko dyrektor artystyczny, artysta concept artów, rysownik i animator
Praca przy grach Half-Life,Half-Life 2, Half-Life 2: Episode One, Half-Life 2: Episode Two, Half-Life 2: Episode Three, Left 4 Dead

Ted Backman jest dyrektorem artystycznym, artystą concepct artów, rysownikiem i animatorem w firmie Valve. Był niezależny artystą i animatorem w mieście Seattle do połowy lat dziewięćdziesiątych XX wieku. Przed dołączeniem do ekipy Valve w lecie 1996 roku, studiował malarstwo na Uniwersytecie w Waszyngtonie. Zaprojektował większość Synthów wykorzystanych w grze Half-Life 2. Jak większość pracowników, pracował również nad Left 4 Dead. Na oficjalnej stronie Valve, jego funkcje są opisane w następujący sposób: "Przed dołączeniem do Valve w lecie 1996 r., Ted studiował malarstwo na Uniwersytecie w Waszyngtonie, w czasie pracy w Valve, Ted był odpowiedzialny za projektowanie i budowę wielu modeli ludzi, miejsc i rzeczy, które przebywają w Black Mesa, City 17 i odleglejszym otoczeniu. Jego ulubiony kolor to szary."

Backman powiedział, że jednym z jego inspiracji dla stworzeń z gry Half-Life były obrazy HR Gigera z Necronomicona i ich seksualny wydźwięk. Możliwe jest też wzorowanie się malarstwem Wayne Douglas Barlowe.

Jego twarz została użyta jako wzorzec dla modelu mieszkańca Male 02, Teda.

Spis treści

[edytuj] Praca nad serią Half-Life

[edytuj] Half-Life

[edytuj] Galeria

[edytuj] Half-Life 2

[edytuj] Galeria