Ted Backman

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

m (Szary to jego ulubiony kolor --> Jego ulubiony kolor to szary. (Tak lepjej brzmi ;P))
Linia 4: Linia 4:
 
|imieinazwisko=Ted Backman
 
|imieinazwisko=Ted Backman
 
|data=  
 
|data=  
|pochodzenie=Seattle
+
|pochodzenie=Seattle, USA
 
|stanowisko=dyrektor artystyczny, artysta concepct artów, rysownik i animator
 
|stanowisko=dyrektor artystyczny, artysta concepct artów, rysownik i animator
 
|gry=[[Half-Life]],[[Half-Life 2]], [[Half-Life 2: Episode One]], [[Half-Life 2: Episode Two]], [[Half-Life 2: Episode Three]], [[Left 4 Dead]] }}
 
|gry=[[Half-Life]],[[Half-Life 2]], [[Half-Life 2: Episode One]], [[Half-Life 2: Episode Two]], [[Half-Life 2: Episode Three]], [[Left 4 Dead]] }}

Wersja z 16:29, 1 sie 2016

Ted Backman
Ted Backman.jpg
Imię i nazwisko Ted Backman
Pochodzenie Seattle, USA
Stanowisko dyrektor artystyczny, artysta concepct artów, rysownik i animator
Praca przy grach Half-Life,Half-Life 2, Half-Life 2: Episode One, Half-Life 2: Episode Two, Half-Life 2: Episode Three, Left 4 Dead

Ted Backman jest dyrektorem artystycznym, artystą concepct artów, rysownikiem i animatorem w firmie Valve. Był niezależny artystą i animatorem w mieście Seattle do połowy lat dziewięćdziesiątych XX wieku. Przed dołączeniem do ekipy Valve w lecie 1996 roku, studiował malarstwo na Uniwersytecie w Waszyngtonie. Zaprojektował większość Synthów wykorzystanych w grze Half-Life 2. Jak większość pracowników, pracował również nad Left 4 Dead. Na oficjalnej stronie Valve, jego funkcje są opisane w następujący sposób: "Przed dołączeniem do Valve w lecie 1996 r., Ted studiował malarstwo na Uniwersytecie w Waszyngtonie, w czasie pracy w Valve, Ted był odpowiedzialny za projektowanie i budowę wielu modeli ludzi, miejsc i rzeczy, które przebywają w Black Mesa, City 17 i odleglejszym otoczeniu. Jego ulubiony kolor to szary."

Backman powiedział, że jednym z jego inspiracji dla stworzeń z gry Half-Life były obrazy HR Gigera z Necronomicona i ich seksualny wydźwięk. Możliwe jest też wzorowanie się malarstwem Wayne Douglas Barlowe.

Jego twarz została użyta jako wzorzec dla modelu mieszkańca Male 02, Teda.

Spis treści

Praca nad serią Half-Life

Half-Life

Galeria

Half-Life 2

Galeria