Half-Life: Opposing Force soundtrack

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(Informacje o muzyce)
(tabelka na podstawie OverWiki)
 
(Nie pokazano 7 wersji utworzonych przez 6 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
{{Stubsekcja-opis|Należy wypisać momenty, w których utwory pojawiają się w grze}}
+
<ikony>valve|gearbox</ikony>
'''Half-Life: Opposing Force soundtrack''' - ścieżka dźwiękowa do ''[[Half-Life: Opposing Force]]'' skomponowana przez [[Chris Jensen|Chrisa Jensena]]. Jest to muzyka z pogranicza elektroniki i rocka. Zawiera 19 krótkich utworów. Soundtrack został ponownie użyty w [[Half-Life: Blue Shift]], jednak w wydaniu [[Steam]] obu dodatków, muzykę zastąpioną oryginalną ścieżką dźwiękową z [[Half-Life|Half-Life'a]].
+
{{Stub}}
==Lista utworów==
+
'''Half-Life: Opposing Force soundtrack''' ścieżka dźwiękowa do ''[[Half-Life: Opposing Force]]'' skomponowana przez [[Chris Jensen|Chrisa Jensena]]. Jest to muzyka z pogranicza elektroniki i rocka. Zawiera 19 krótkich utworów. Soundtrack został ponownie użyty w ''[[Half-Life: Blue Shift]]'', ze zmienionymi nazwami niektórych ścieżek. Pierwotnie w wersji obu dodatków na [[Steam]], muzykę zastąpiono oryginalną ścieżką dźwiękową z ''[[Half-Life|Half-Life'a]]''. Błąd ten został naprawiony po przystosowaniu obu dodatków do systemu dystrybucji SteamPipe.
{| border="1" cellpadding="5" cellspacing="0"
+
 
 +
== Lista utworów ==
 +
{| class="wikitable" cellpadding="5"
 
|-
 
|-
 
! Nr
 
! Nr
 
! Tytuł utworu
 
! Tytuł utworu
! czas trwania (m:s)
+
! Nazwa pliku
! występowanie
+
! Czas trwania (m:ss)
 +
! Występowanie
 +
! Uwagi
 
|-
 
|-
| style="text-align:right"|1.
+
| style="text-align:center"|1
| '''''The Beginning (Diabolical Adrenaline Guitar)'''''
+
| ''Scientific Proof''
| style="text-align:center"|2:03
+
| <code>Half-Life01.mp3</code>
| Podczas zjazdu windom na początku rozdziału Crush Depth.
+
| style="text-align:center"|0:17
 +
| '''''[[Incoming]]''''': Na początku gry, podczas lotu helikopterem.
 +
|
 
|-
 
|-
| style="text-align:right"|2.
+
| style="text-align:center"|2
| '''''Lost In Thought (Hazardous Environments)'''''
+
| ''Orbit''
| style="text-align:center"|1:19
+
| <code>Prospero01.mp3</code>
| W rozdziale Crush Depth obok Roentgena.
+
|-
+
| style="text-align:right"|3.
+
| '''''Danger Rises (Nepal Monastery)'''''
+
 
| style="text-align:center"|1:11
 
| style="text-align:center"|1:11
| W rozdziale We Are Not Alone na Xen.
+
| '''''[[Welcome to Black Mesa]]''''': po opuszczeniu skrzydła szpitalnego.
 +
|
 
|-
 
|-
| style="text-align:right"|4.
+
| style="text-align:center"|3
| '''''Soothing Antagonist (Alien Shock)'''''
+
| ''Name''
| style="text-align:center"|1:25
+
| <code>Half-Life12.mp3</code>
| W rozdziale Vicarious Reality, obok pierwszego Voltigora.
+
| style="text-align:center"|1:54
 +
| '''''[[Welcome to Black Mesa]]''''': przy spotkaniu martwego Vortigaunta z wbitym [[Nóż bojowy|nożem]].
 +
|
 
|-
 
|-
| style="text-align:right"|5.
+
| style="text-align:center"|4
| '''''Run (Sirens In The Distance)'''''
+
| ''Listen''
| style="text-align:center"|0:51
+
| <code>Half-Life07.mp3</code>
| Na początku rozdziału Pit Worm's Nest.
+
| style="text-align:center"|0:17
 +
| '''''Welcome to Black Mesa''''': gdy wypadnie się z rury do wody.
 +
|
 
|-
 
|-
| style="text-align:right"|6.
+
| style="text-align:center"|5
| '''''Open The Valve (Nuclear Mission Jam)'''''
+
| ''Fright''
| style="text-align:center"|1:22
+
| <code>Half-Life10.mp3</code>
| W rozdziale Foxtrot Uniform w tunelu Voltigorów.
+
| style="text-align:center"|1:03
 +
| '''''[["We Are Pulling Out"]]''''': podczas jazdy [[Black Mesa Transit System|kolejką]].
 +
| Jedyny utwór nie wykorzystany w ''Half-Life: Blue Shift''
 
|-
 
|-
| style="text-align:right"|7.
+
| style="text-align:center"|6
| '''''Tunnel (Scared Confusion Short)'''''
+
| ''Storm''
| style="text-align:center"|1:24
+
| <code>Suspense01.mp3</code>
| W rozdziale Foxtrot Uniform na tamie wodnej z Gargantuą.
+
| style="text-align:center"|1:38
 +
| '''''"We Are Pulling Out"''''': w trakcie zamykania się bramy hangaru, kiedy pojawia się [[G-Man]].
 +
|
 
|-
 
|-
| style="text-align:right"|8.
+
| style="text-align:center"|7
| '''''Chamber (Drums And Riffs)'''''
+
| ''Trample''
| style="text-align:center"|1:32
+
| <code>Suspense03.mp3</code>
| Na początku rozdziału The Package po rozmowie z dwoma żołnierzami.
+
| style="text-align:center"|1:20
 +
| '''''[[Missing in Action]]''''': przy wejściu do spalarni.
 +
|
 
|-
 
|-
| style="text-align:right"|9.
+
| style="text-align:center"|8
| '''''Maze (Hard Technology Rock)'''''
+
| ''Bust''
| style="text-align:center"|0:57
+
| <code>Half-Life09.mp3</code>
| Na samym końcu rozdziału The Package, podczas zjazdu windom.
+
| style="text-align:center"|1:49
 +
| '''''[[Friendly Fire]]''''': natrafiając na grupkę [[Black Ops]] w okolicy systemu transportowego.
 +
|
 
|-
 
|-
| style="text-align:right"|10.
+
| style="text-align:center"|9
| '''''Alien Forces (Steam In The Pipes)'''''
+
| ''Danger Rises''
| style="text-align:center"|1:15
+
| <code>Half-Life04.mp3</code>
| Podczas zjazdu windom w rozdziale Worlds Collide.
+
| style="text-align:center"|1:17
 +
| '''''[[We Are Not Alone]]''''': gdy Shephard po raz pierwszy pojawia się w Xen.
 +
|
 
|-
 
|-
| style="text-align:right"|11.
+
| 10
| '''''Scientific Proof (Adrenaline Horror)'''''
+
| ''The Beginning''
| style="text-align:center"|0:15
+
| <code>Half-Life02.mp3</code>
| Na początku gry, podczas lotu helikopterem.
+
| style="text-align:center"|2:07
 +
| '''''[[Crush Depth]]''''': wchodząc do windy, tuż przed uratowaniem naukowca w teleporcie na początku rozdziału.
 +
|
 
|-
 
|-
| style="text-align:right"|12.
+
| 11
| '''''Planet (Electric Guitar Ambiance)'''''
+
| ''Lost In Thought''
| style="text-align:center"|1:30
+
| <code>Half-Life13.mp3</code>
| Podczas napisów końcowych.
+
| style="text-align:center"|1:22
 +
| '''''Crush Depth''''': wchodząc do pomieszczenia z zepsutą maszyną do [[:wikipediapl:Zdjęcie rentgenowskie|zdjęć RTG]], tuż przed pierwszą potyczką [[Adrian Shephard|Shepharda]] z [[Shock Trooper|Shock Trooperem]].
 +
|
 
|-
 
|-
| style="text-align:right"|13.
+
| 12
| '''''Orbit (Vague Voices)'''''
+
| ''Soothing Antagonist''
| style="text-align:center"|0:46
+
| <code>Half-Life15.mp3</code>
| Na początku rozdziału Welcome To Black Mesa w szpitalu.
+
| style="text-align:center"|1:27
 +
| '''''[[Vicarious Reality]]''''': po teleportowaniu się Shock Troopera i [[Pit Drone|Pit Drone'ów]] do obszarów obserwacyjnych Biokopuły 02.
 +
|
 
|-
 
|-
| style="text-align:right"|14.
+
| 13
| '''''Name (Klaxon Beat)'''''
+
| ''Run''
| style="text-align:center"|1:50
+
| <code>Half-Life14.mp3</code>
| W rozdziale Welcome To Black Mesa obok Vortigaunta z wbitym nożem.
+
| style="text-align:center"|0:54
 +
| '''''[[Pit Worm's Nest]]''''': po wydostaniu się z szybu wentylacyjnego na początku rozdziału.
 +
|
 
|-
 
|-
| style="text-align:right"|15.
+
| 14
| '''''Listen (Space Ocean)'''''
+
| ''Open The Valve''
| style="text-align:center"|0:15
+
| <code>Half-Life16.mp3</code>
| W rozdziale Welcome To Black Mesa, gdy wypadnie się z rury do wody.
+
| style="text-align:center"|1:25
 +
| '''''[[Foxtrot Uniform]]''''': wchodząc do tuneli zasiedlonych przez [[Voltigore|Voltigore'y]].
 +
|
 
|-
 
|-
| style="text-align:right"|16.
+
| 15
| '''''Fright (Cavern Ambiance)'''''
+
| ''Tunnel''
| style="text-align:center"|0:06
+
| <code>Suspense02.mp3</code>
| Na początku rozdziału We Are Pulling Out, podczas jazdy kolejką.
+
| style="text-align:center"|1:26
 +
| '''''Foxtrot Uniform''''': zbliżając się do tamy wodnej z [[Gargantua|Gargantuą]].
 +
|
 
|-
 
|-
| style="text-align:right"|17.
+
| 16
| '''''Storm (Apprehensive Short)'''''
+
| ''Chamber''
| style="text-align:center"|1:36
+
| <code>Half-Life03.mp3</code>
| Pod koniec rozdziału We Are Pulling Out, gdy G-man zamyka bramę.
+
| style="text-align:center"|1:59
 +
| '''''[["The Package"]]''''': po dotarciu do [[Moździerz Black Ops|moździerza]].
 +
|
 
|-
 
|-
| style="text-align:right"|18.
+
| 17
| '''''Trample (Bass String Short)'''''
+
| ''Maze''
| style="text-align:center"|1:16
+
| <code>Half-Life08.mp3</code>
| W rozdziale Missing In Action w kotłowni.
+
| style="text-align:center"|0:59
 +
| '''''The Package''''': podczas zjazdu windą na końcu rozdziału.
 +
|
 +
|-
 +
| 18
 +
| ''Alien Forces''
 +
| <code>Prospero02.mp3</code>
 +
| style="text-align:center"|2:05
 +
| '''''[[Worlds Collide]]''''': w trakcie zjazdu windą przed starciem z [[Geneworm]].
 +
|
 +
|-
 +
| 19
 +
| ''Planet''
 +
| <code>Half-Life05.mp3</code>
 +
| style="text-align:center"|1:31
 +
| Podczas napisów końcowych.
 +
|
 
|-
 
|-
| style="text-align:right"|19.
 
| '''''Bust (Hurricane Strings)'''''
 
| style="text-align:center"|1:47
 
| W rozdziale Friendly Fire w pomieszczeniu, gdzie spotyka się pierwsze zabójczynie.
 
 
|}
 
|}
  
 
==Ciekawostki==
 
==Ciekawostki==
*Istnieje możliwość użycia starej ścieżki dźwiękowej w wersji Steam. Należy podmienić odpowiednie pliki w katalogu gry.<ref>{{Cytuj |autor=|url=http://www.filefront.com/4031413/Half-Life-OpFor-MP3-Pack/ |tytul=Half-Life: OpFor MP3 Pack|serwis=Filefront |dostep=2-09-2010}}</ref>
+
* Istniała możliwość przywrócenia „starej” ścieżki dźwiękowej w wersji Steam – należało podmienić odpowiednie pliki w katalogu gry<ref>{{Cytuj |autor=|url=http://www.filefront.com/4031413/Half-Life-OpFor-MP3-Pack/ |tytul=Half-Life: OpFor MP3 Pack|serwis=Filefront |dostep=2-09-2010}}</ref>. Obecnie, po skonwertowaniu do systemu dystrybucji SteamPipe, gra posiada właściwą ścieżkę dźwiękową i nie trzeba dokonywać podmiany.
 +
* Utwory Maze i Alien Forces pojawiają się tuż przed wczytywaniem, przez co można usłyszeć tylko kilka pierwszych sekund.
  
 
{{Przypisy}}
 
{{Przypisy}}
 
{{Media}}
 
{{Media}}
 +
 
[[Kategoria:Muzyka]]
 
[[Kategoria:Muzyka]]
 
[[Kategoria:Half-Life]]
 
[[Kategoria:Half-Life]]
 +
 +
[[overwiki:Half-Life: Opposing Force soundtrack]]

Aktualna wersja na dzień 01:04, 18 paź 2019

Zalążek

Ta strona to tylko zalążek artykułu. Jeśli możesz, pomóż w tworzeniu serwisu i rozwiń ten artykuł!

Half-Life: Opposing Force soundtrack – ścieżka dźwiękowa do Half-Life: Opposing Force skomponowana przez Chrisa Jensena. Jest to muzyka z pogranicza elektroniki i rocka. Zawiera 19 krótkich utworów. Soundtrack został ponownie użyty w Half-Life: Blue Shift, ze zmienionymi nazwami niektórych ścieżek. Pierwotnie w wersji obu dodatków na Steam, muzykę zastąpiono oryginalną ścieżką dźwiękową z Half-Life'a. Błąd ten został naprawiony po przystosowaniu obu dodatków do systemu dystrybucji SteamPipe.

[edytuj] Lista utworów

Nr Tytuł utworu Nazwa pliku Czas trwania (m:ss) Występowanie Uwagi
1 Scientific Proof Half-Life01.mp3 0:17 Incoming: Na początku gry, podczas lotu helikopterem.
2 Orbit Prospero01.mp3 1:11 Welcome to Black Mesa: po opuszczeniu skrzydła szpitalnego.
3 Name Half-Life12.mp3 1:54 Welcome to Black Mesa: przy spotkaniu martwego Vortigaunta z wbitym nożem.
4 Listen Half-Life07.mp3 0:17 Welcome to Black Mesa: gdy wypadnie się z rury do wody.
5 Fright Half-Life10.mp3 1:03 "We Are Pulling Out": podczas jazdy kolejką. Jedyny utwór nie wykorzystany w Half-Life: Blue Shift
6 Storm Suspense01.mp3 1:38 "We Are Pulling Out": w trakcie zamykania się bramy hangaru, kiedy pojawia się G-Man.
7 Trample Suspense03.mp3 1:20 Missing in Action: przy wejściu do spalarni.
8 Bust Half-Life09.mp3 1:49 Friendly Fire: natrafiając na grupkę Black Ops w okolicy systemu transportowego.
9 Danger Rises Half-Life04.mp3 1:17 We Are Not Alone: gdy Shephard po raz pierwszy pojawia się w Xen.
10 The Beginning Half-Life02.mp3 2:07 Crush Depth: wchodząc do windy, tuż przed uratowaniem naukowca w teleporcie na początku rozdziału.
11 Lost In Thought Half-Life13.mp3 1:22 Crush Depth: wchodząc do pomieszczenia z zepsutą maszyną do zdjęć RTG, tuż przed pierwszą potyczką Shepharda z Shock Trooperem.
12 Soothing Antagonist Half-Life15.mp3 1:27 Vicarious Reality: po teleportowaniu się Shock Troopera i Pit Drone'ów do obszarów obserwacyjnych Biokopuły 02.
13 Run Half-Life14.mp3 0:54 Pit Worm's Nest: po wydostaniu się z szybu wentylacyjnego na początku rozdziału.
14 Open The Valve Half-Life16.mp3 1:25 Foxtrot Uniform: wchodząc do tuneli zasiedlonych przez Voltigore'y.
15 Tunnel Suspense02.mp3 1:26 Foxtrot Uniform: zbliżając się do tamy wodnej z Gargantuą.
16 Chamber Half-Life03.mp3 1:59 "The Package": po dotarciu do moździerza.
17 Maze Half-Life08.mp3 0:59 The Package: podczas zjazdu windą na końcu rozdziału.
18 Alien Forces Prospero02.mp3 2:05 Worlds Collide: w trakcie zjazdu windą przed starciem z Geneworm.
19 Planet Half-Life05.mp3 1:31 Podczas napisów końcowych.

[edytuj] Ciekawostki

  • Istniała możliwość przywrócenia „starej” ścieżki dźwiękowej w wersji Steam – należało podmienić odpowiednie pliki w katalogu gry[1]. Obecnie, po skonwertowaniu do systemu dystrybucji SteamPipe, gra posiada właściwą ścieżkę dźwiękową i nie trzeba dokonywać podmiany.
  • Utwory Maze i Alien Forces pojawiają się tuż przed wczytywaniem, przez co można usłyszeć tylko kilka pierwszych sekund.

[edytuj] Przypisy

  1. Half-Life: OpFor MP3 Pack. Filefront [dostęp 2-09-2010].